نوع مقاله : مقاله علمی - پژوهشی
نویسنده
استاد مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران
چکیده
در این تحقیق معیارهای ارزیابی آموزش مهندسی عمران مورد مطالعه قرار گرفته است. پرسشنامه ای برای سه گروه از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری، و دانش آموختگان طراحی شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این پرسشنامه حاوی یازده معیار بود و اهمیت هر کدام از معیارها توسط پاسخ دهندگان ارزیابی شده است.
عنوان مقاله [English]
Accrediatation of Civil Engineering Education
نویسنده [English]
- A. Kaveh
چکیده [English]
Not available