دوره 25 (1402)
دوره 24 (1401)
دوره 23 (1400)
دوره 22 (1399)
دوره 21 (1398)
دوره 20 (1397)
دوره 19 (1396)
دوره 18 (1395)
دوره 17 (1394)
دوره 16 (1393)
دوره 15 (1392)
دوره 14 (1391)
دوره 13 (1390)
دوره 12 (1389)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
دوره 9 (1386)
دوره 8 (1385)
دوره 7 (1384)
دوره 6 (1383)
دوره 5 (1382)
دوره 4 (1381)
دوره 3 (1380)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز)
دوره 20، شماره 77، خرداد 1397، صفحه 19-31
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود
دوره 20، شماره 77، خرداد 1397، صفحه 23-67
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای
دوره 20، شماره 77، خرداد 1397، صفحه 33-67
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر)
دوره 19، شماره 76، اسفند 1396، صفحه 29-59
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
دوره 19، شماره 76، اسفند 1396، صفحه 99-124
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی
دوره 19، شماره 76، اسفند 1396، صفحه 125-141
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها)
دوره 19، شماره 74، شهریور 1396، صفحه 97-127
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران
دوره 19، شماره 74، شهریور 1396، صفحه 129-149
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران
دوره 19، شماره 73، خرداد 1396، صفحه 45-65
ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP)
دوره 19، شماره 73، خرداد 1396، صفحه 119-137
توسعه شاخص ارزیابی کیفی آموزش مهندسی با در نظرگرفتن عدم قطعیت ها
دوره 18، شماره 72، بهمن 1395، صفحه 23-43
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی
دوره 18، شماره 72، بهمن 1395، صفحه 45-67
شناسایی وضعیت تحصیلی داوطلبان گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی- مهندسی و علوم پایه در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
دوره 18، شماره 72، بهمن 1395، صفحه 69-94
مقایسه کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان بومی و غیربومی دانشگاههای صنعتی (مطالعه موردی: دانشگاههای صنعتی دولتی واقع در شهر تهران
دوره 18، شماره 71، آذر 1395، صفحه 107-125
بررسی نگرشهای دانشآموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای کیفیت برنامههای درسی تجربهشده
دوره 18، شماره 69، خرداد 1395، صفحه 55-76
اعتباربخشی و نقش آن در فرایند تضمین کیفیت در آموزش مهندسی
دوره 17، شماره 68، اسفند 1394، صفحه 15-40
بررسی وضعیت رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از کیفیت خدمات دانشگاههای دولتی شهر تهران
دوره 17، شماره 68، اسفند 1394، صفحه 113-125
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب آموزش مهندسی در ایران (مطالعه موردی دانشگاههای استان کرمان)
دوره 17، شماره 67، آذر 1394، صفحه 1-21
مقایسه میزان اثربخشی آموزش مسائل زیست محیطی همزمان با دروس مهندسی یا مستقل از آنها
دوره 17، شماره 67، آذر 1394، صفحه 57-74
ارزیابی تأثیر آموزش درس نقشه کشی صنعتی بر بهبود قدرت تجسّم سه بعدی دانشجویان رشته های مهندسی و علوم پایه
دوره 17، شماره 67، آذر 1394، صفحه 75-90
ارزشیابی کیفیت عملکرد اعضای هیئت علمی در گروه های آموزشی مهندسی(بر مبنای گزارشهای ارزیابی درونی)
دوره 17، شماره 67، آذر 1394، صفحه 91-111
منطق حاکم بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی (موردکاوی دانشگاه شریف)
دوره 17، شماره 66، شهریور 1394، صفحه 57-74
توسعه مهارت های یاددهی-یادگیری در دستیاران آموزشی رشته های مهندسی
دوره 17، شماره 65، خرداد 1394، صفحه 59-78
بررسی رابطه بین سلامت معنوی و خودکارآمدی دانشجویان دانشکده های فنی ـ مهندسی و روانشناسی و علوم تربیتی
دوره 17، شماره 65، خرداد 1394، صفحه 79-93
تبیین جایگاه استانداردسازی در ارتقاء کیفیت نظام آموزشی
دوره 17، شماره 65، خرداد 1394، صفحه 133-153