@article { author = {Eslami, Mohamad Reza and Towhidi, Naser and Jabedar Maralani, Parviz and Hejazi, Jalal and Daneshi, Gholam Hosein and Sohrab Pour, Saeid and Sohrab Pour, Mostafa and Shayegan, Jalal and Taheri anaraki, Mansor and Karami, Ghodrat Allh and Godarznia, Iraj and Yaghoubi, Mahmoud}, title = {Peculiarity of Ph. D. Advisor in Engineering Education}, journal = {Iranian Journal of Engineering Education}, volume = {3}, number = {10}, pages = {105-113}, year = {2001}, publisher = {The Academy of Sciences of I. R. of Iran}, issn = {1607-2316}, eissn = {2676-4881}, doi = {10.22047/ijee.2001.2047}, abstract = {Not available}, keywords = {}, title_fa = {ویژگی های استاد راهنمای رساله دوره های دکترای مهندسی}, abstract_fa = {مسئله ویژگی استاد راهنمای رساله دکترای مهندسی مورد بررسی آماری و تحلیلی قرار گرفته است. این بررسی که بر مبنای نظرهای ارائه شده توسط استادان و دانشجویان صورت گرفته است، نشان می دهد که کلیت مسئله اهمیت مرتبه علمی استادان در انتخاب آنها به عنوان استاد راهنمای رساله از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و دانشجویان مورد قبول است. کما اینکه تقریباً همین افراد معتقدند که مرتبه علمی دلیلی بر توانایی و روزآمد بودن استادان نیست و ملاک فعالیت پژوهشی و تحقیقی دائم و روز آمد بودن می تواند شرط لازم دیگری در این ارتباط تلقی شود.}, keywords_fa = {استاد راهنما,مرتبه استادی,انتخاب استاد راهنما}, url = {https://ijee.ias.ac.ir/article_2047.html}, eprint = {https://ijee.ias.ac.ir/article_2047_61fdfe2997b4a5ae80064b62b45654e8.pdf} }