هدف اصلی این مقاله، بررسی یک دوره آموزش برای یادگیری تفکر نقادانه و خلاقانه گروهی بین رشته ای است که هر دانشجو با ساختن حیوان رباتیکی خود در این آموزش و همکاری شرکت می کند. اهداف اصلی این دوره، طرح کلی آن، مسابقه پایانی و چگونگی ارزیابی شرکت کنندگان، در این مقاله تشریح شده است.
عنوان مقاله [English]
Autonomous robotics for teaching science and engineering
کاوه, علی, میر غفاری, علیرضا. (1378). کاربرد ربات های خودکار برای تعلیم علوم و مهندسی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1(3), 79-94. doi: 10.22047/ijee.1999.1974
MLA
علی کاوه; علیرضا میر غفاری. "کاربرد ربات های خودکار برای تعلیم علوم و مهندسی". فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1, 3, 1378, 79-94. doi: 10.22047/ijee.1999.1974
HARVARD
کاوه, علی, میر غفاری, علیرضا. (1378). 'کاربرد ربات های خودکار برای تعلیم علوم و مهندسی', فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1(3), pp. 79-94. doi: 10.22047/ijee.1999.1974
VANCOUVER
کاوه, علی, میر غفاری, علیرضا. کاربرد ربات های خودکار برای تعلیم علوم و مهندسی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1378; 1(3): 79-94. doi: 10.22047/ijee.1999.1974