در این مقاله برنامه آوزش عالی دوره کارشناسی مهندسی برق شرح داده شده است و تجزیه و تحلیل سیستمی برای ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش عالی هر رشته ای از علوم فنی، مهندسی و انسانی توضیح داده شده است. در هر حال، بررسی سیستمی برنامه آموزش کارشناسی مهندسی برق ارایه شده لزوماً اجمالی و عمدتاً کیفی است. بنابراین، شناسایی برنامه آموزشی بهینه و مطلوب به مطالعه دقیقتر و گسترده تری نیاز دارد که شامل نظر خواهی از فارغ التحصیلان، دانشجویان، استادان و صنعتگران و نیز بررسی دقیق برنامه آموزشی تحصیلات عالی در کشورهای دیگر است.
عریضی, همایون. (1379). مشخصات یک برنامه آموزشی مؤثر برای دوره کارشناسی مهندسی برق. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 2(5), 101-118. doi: 10.22047/ijee.2000.1987
MLA
همایون عریضی. "مشخصات یک برنامه آموزشی مؤثر برای دوره کارشناسی مهندسی برق". فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 2, 5, 1379, 101-118. doi: 10.22047/ijee.2000.1987
HARVARD
عریضی, همایون. (1379). 'مشخصات یک برنامه آموزشی مؤثر برای دوره کارشناسی مهندسی برق', فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 2(5), pp. 101-118. doi: 10.22047/ijee.2000.1987
VANCOUVER
عریضی, همایون. مشخصات یک برنامه آموزشی مؤثر برای دوره کارشناسی مهندسی برق. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1379; 2(5): 101-118. doi: 10.22047/ijee.2000.1987