در این مختصر با توجه به موضوع همایش که آموزش و پژوهش مهندسی شیمی در ایران است و تکیه اصلی بر موضوع بازنگری در برنامه آموزشی و پژوهشی مهندسی شیمی، سعی خواهد شد توجه همگان به نقطه شروع این بازنگری(که بر اساس مطالب فوق مسئولیت آن بر عهده استادان این رشته در دانشگاه ها خواهد بود) همانا" روش شناسی" اینکه برنامه ریزی درسی از کجا شروع شده و روش و مراحل آن چگونه است، جلب شود. در ادامه ابتدا مسئله مورد بحث در قالب چند سؤال اساسی طرح می شود و سپس به بیان مطالبی در باب هریک از سؤالات تنها به عنوان فتح باب موضوع پرداخته خواهد شد و در پایان با ارائه یک جمع بندی از مطالب بیان شده موضوعات جدیدی را که نیازمند تحقیق و بررسی هرچه بیشتر است، مورد تأکید قرار خواهیم داد.
توفیقی, جعفر, نورشاهی, نسرین. (1380). مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 3(11), 1-16. doi: 10.22047/ijee.2001.2053
MLA
جعفر توفیقی; نسرین نورشاهی. "مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی". فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 3, 11, 1380, 1-16. doi: 10.22047/ijee.2001.2053
HARVARD
توفیقی, جعفر, نورشاهی, نسرین. (1380). 'مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی', فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 3(11), pp. 1-16. doi: 10.22047/ijee.2001.2053
VANCOUVER
توفیقی, جعفر, نورشاهی, نسرین. مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1380; 3(11): 1-16. doi: 10.22047/ijee.2001.2053