• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • کنفرانس های مرتبط
  • دیدگاه ها
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه آموزش مهندسی ایران
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 20 (1397)
دوره دوره 19 (1396)
دوره دوره 18 (1395)
دوره دوره 17 (1394)
دوره دوره 16 (1393)
دوره دوره 15 (1392)
دوره دوره 14 (1391)
دوره دوره 13 (1390)
دوره دوره 12 (1389)
دوره دوره 11 (1388)
دوره دوره 10 (1387)
دوره دوره 9 (1386)
دوره دوره 8 (1385)
دوره دوره 7 (1384)
دوره دوره 6 (1383)
دوره دوره 5 (1382)
دوره دوره 4 (1381)
دوره دوره 3 (1380)
دوره دوره 2 (1379)
دوره دوره 1 (1378)
شماره شماره 4
شماره شماره 3
شماره شماره 2
شماره شماره 1
کاوه, علی. (1391). ارزیابی آموزش مهندسی عمران. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1(1), 47-57. doi: 10.22047/ijee.1999.2328
علی کاوه. "ارزیابی آموزش مهندسی عمران". فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1, 1, 1391, 47-57. doi: 10.22047/ijee.1999.2328
کاوه, علی. (1391). 'ارزیابی آموزش مهندسی عمران', فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1(1), pp. 47-57. doi: 10.22047/ijee.1999.2328
کاوه, علی. ارزیابی آموزش مهندسی عمران. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1391; 1(1): 47-57. doi: 10.22047/ijee.1999.2328

ارزیابی آموزش مهندسی عمران

مقاله 5، دوره 1، شماره 1، بهار 1378، صفحه 47-57  XML اصل مقاله (3.24 MB)
نوع مقاله: مقاله علمی - پژوهشی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22047/ijee.1999.2328
نویسنده
علی کاوه
استاد مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران
چکیده
در این تحقیق معیارهای ارزیابی آموزش مهندسی عمران مورد مطالعه قرار گرفته است. پرسشنامه ای برای سه گروه از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری، و دانش آموختگان طراحی شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این پرسشنامه حاوی یازده معیار بود و اهمیت هر کدام از معیارها توسط پاسخ دهندگان ارزیابی شده است.
عنوان مقاله [English]
Accrediatation of Civil Engineering Education
نویسندگان [English]
A. Kaveh
چکیده [English]
Not available
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,584
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 654
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.