آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم

نوع مقاله: مقاله علمی - پژوهشی

نویسندگان

1 دانشگاه علم و صنعت

2 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

چکیده

آموزش طراحی سازه ها بر اساس دو دیدگاه"طراحی مفهومی" و "طراحی مفهومی" و " طراحی جزئیات" مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله به تصویر کشیدن نظرهای استادان درباره آموزش مهندسی سازه است که در دو بعد مفهومی و جزئیات مورد توجه قرار گرفته است.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Structural Design Education for the 21st Century

نویسندگان [English]

  • A. Kaveh 1
  • Sh. Mokhtareh 2
چکیده [English]

Not available