جمیری، وحیده؛ حاتمی، جواد؛ فتحیآذر، اسکندر و پاکدلفرد، محمدرضا (1389). بررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته کارشناسی مهندسی معماری با نیازهای بازار کار در ایران. دو فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی. 1(7)، 133- 111.
زینل، حسین؛ منصورزاده، شیوا و انیسه، محمد (1396). پیادهسازی سیستم پیامدمحور در آموزش مهندسی: مطالعه موردی مرکز آموزش عالی فنی ـ مهندسی بوئین زهرا، پنجمین همایش بینالمللی آموزش مهندسی ایران. ۳۰ آبان تا ۲ آذر ۱۳۹۶، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ایران، تهران.
عبدی، علی (1388). ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته برنامهریزی درسی دوره کارشناسی ارشد. چکیده مقالات نهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران. تبریز، دانشگاه تبریز.
مطهرینژاد، حسین؛ یعقوبی، محمود و دوامی، پرویز (1390). الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران. فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 13(57)، 89 ـ78.
وحیدراد، زکیه (1388). بررسی ویژگیهای محتوای دروس دانشگاهی با توجه به نیازهای جامعه کنونی. چکیده مقالات نهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، تبریز، دانشگاه تبریز.
وزیری، مژده (1387). نظام برنامهریزی درسی در آموزشعالی ایران: ویژگیها و جهتگیریها. رساله دکترای تخصصی، دانشگاه تربیت مدرس.
یوسفیافراشته، مجید (1394). سنجش دستاوردها: رویکردی نوین در سنجش آموزش مهندسی، اولین کنفرانس بینالمللی و چهارمین کنفرانس ملی آموزش مهندسی. دانشگاه شیراز، آبان 1394.
Agarkhed, J. (2017). Moving towards an outcome based education in engineering. International Journal of Advanced Research in Computers Science, 8(8).
Alias, A. and Bhkari, N. M. (2017). A model of outcome-based education (OBE) for engineering education. Gading Journal for the Social Sciences, 11(02), 71-87.
Alva, H. H.; Uma, B.; Shruthi, D. V. and Saroja, C. (2018). Enhancing learning outcomes in software engineering course through problem based learning and peer assisted learning. Journal of Engineering Education Transformations, 31(3), 16-32.
Bagban, T. I.; Patil, S. R.; Gat, A. and Shirgave, S. K. (2017). On selection of assessment methods in outcome based education (OBE). Journal of Engineering Education Transformations, 30(3), 327-332.
Biggs, J. and Tang, C. (2007); Teaching for Quality Learning at University; Open University Press.
Chowdhury, R.; Saha, S.; Sahana, S. and Sanki, D. (2018). Realization of outcome-based education through teaching learning methodology in engineering institution. Industry Interactive Innovations in Science, Engineering and Technology; Springer, Singapore. 609-618.
De Guzman, M. F. D.; Edaño, D. C. and Umayan, Z. D. (2017). Understanding the essence of the outcomes-based education (OBE) and knowledge of its implementation in a technological university in the Philippines. Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, 5(4), 64-71.
Driscoll, A. and Wood, S. (2007). Developing outcomes-based assessment for learner-centered education: a faculty introduction. Sterling, Virginia; Stylus Publishing, LLC.
Hughes, C. and Barrie, S. (2010). Influences on the assessment of graduate attributes in higher education. Assessment and Evaluation in Higher Education, 35(3), 325-334.
Llorente, C. (2017). Outcome-based approach in teaching digital systems design for undergraduate computer and electronics engineering programs. Journal of Telecommunication, Electronic and Computer Engineering (JTEC), 9(2-8), 113-118.
Malini, E.; Deepak, T. J.; Kannan, P. and Venishri, P. (2017). Outcome-based personalised learning measurement tool for engineering education at INTI International University-INTI OBE tool (IOBET). International Journal of Continuing Engineering Education and Life Long Learning, 27(4), 287-302.
Patil, S. S.; Patil, S. K. and Lokare, V. K. (2018). Enhancing engineering student’s academic performance index through outcome based education: a case study. Journal of Engineering Education Transformations, 31(4), 45-61.
Pauline, O.; Taib, H.; AzwirAzlan, M.; Nasir, N. F.; Azmi, M. A.; Salleh, S. M. and Rahman, N. A. (2017). Assessment and evaluation for programme learning outcomes in faculty of mechanical and manufacturing engineering, universiti tun hussein onn Malaysia. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. IOP Publishing, 165(1), 012033.
Prasasd, M. R.; Kumar, B. S. P. and Swarnamani, A. (2017). OBE based industry academy approach for embedded system design course. Journal of Engineering Education Transformations, 30(3), 150-156.
Salleh, I. M.; and Rani, M. M. (2017). Implementation of learning outcome attainment measurement system in aviation engineering higher education. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. IOP Publishing, 270 (1), 012037.
Sharma, M. and Phadke, A. S. (2017). A case study: efforts for improvement in attainment of course outcomes in control system engineering. Journal of Engineering Education Transformations, 30(3), 56-70.
Taib, H.; Salleh, S. M.; Zain, B. M.; Azlan, M. A.; Mahzan, S.; Hafeez, Z. A. and Azmi, M. A. (2017). Programme learning outcomes assessment and continuous quality improvement in faculty of mechanical and manufacturing, UTHM. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. IOP Publishing, 165(1), 012031.
.