ابوالعلایی، بهزاد (1395)؛ مدیریت برخود و برنامهریزی توسعه فردی (ایدههایی برای تغییر انتخاب مسیر موفقیت و توسعه شخصی)، سازمان مدیریت صنعتی.
ابوالعلایی، بهزاد (1389)، مدیریت عملکرد؛ راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان، سازمان مدیریت صنعتی.
اساسنامه انجمن آموزش مهندسی ایران (1397)، برگرفته از:
www.isee.ir
پورعزت، علیاصغر؛ فتحی، فاطمه و قاسمی، فرزانه (1396)، تصویرپردازی از کتابخانههای تعالیگرا و دانشمبنا در امتداد توسعه نسلهای جدید دانشگاه، تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 51، (4)، 38 ـ 13.
تبریزی، منصوره (1393)، تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی، فصلنامه علوم اجتماعی، 21(64)، 138 ـ 105.
تسلیمی، محمدسعید (1392)؛ تحلیل فرایندی خط مشیگذاری و تصمیمگیری، تهران: سمت.
خالقخواه، علی و نجفی، حبیبه (1397). استخراج مؤلفههای مهارتهای نرم مدیران آموزشی بهروش آمیخته اکتشافی (طراحی یک ابزار اندازهگیری). فصلنامه علمی ـ پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 9(1) 33، 44-25.
خردمندینیا، شاکر و ستوده قرهباغ، رحمت (1397)، آموزشهای تکمیلی برای مهندسان شیمی از نگاه مهندسان مشاور، فصلنامه آموزش مهندسی ایران،20 (77)، 17 ـ 1.
خلخالی، علی (1393)، بررسی اثربخشی آموزش تفکر سیستمی بر بهبود مهارتهای تفکر سیستمی و اصلاح باورهای غیرمنطقی مدیران، نشریه مدیریت بر آموزش سازمانها، 3(1)، 120 ـ 97.
دانایی فرد، حسین؛ الوانی، سید مهدی و آذر، عادل (1383)، روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، تهران: صفار.
دوستی، هومن؛ خراسانی، اباصلت و محمدبیگی، یزدان (1392)، ارزیابی اثربخشی آموزشهای مهارت محور در بخش صنعت، فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 15(58)، 47 ـ 65.
رحیمنیا، فریبرز؛ ناظمی، شمسالدین و مشرقی، ابراهیم (1390)، بررسی عناصر برنامهریزی استراتژیک به منظور ارائه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، 9(23)، 70 ـ 49.
سلیمانی، مهدی (1390)، بررسی نقش مدیریت هیجان (هوش عاطفی) در دستیابی به اهداف برنامه عملیاتی بانک ملت (بررسی موردی: مدیران شعب شهر تهران)، پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (پردیس قم).
شاهطالبی، سمیه؛ لیاقتدار، محمدجواد و شریفیان، فریدون (1395). شایستگیهای مهارتی دانشآموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه درسی، پژوهش در برنامهریزی درسی، 13(51)، 37-21.
شرافت، شاپور؛ خائف الهی، احمدعلی؛ قلیپور، آرین و داناییفرد، حسین (1397)، ساخت و اعتبارسنجی مدل مدیریت عملکرد منابع انسانی هم راستا با اهداف سازمانی، پژوهشهای مدیریت عمومی، 11(39)، 59 ـ 33.
شعبانی، احمد و عبدالملکی، حجتا... (1390)، توسعه اقتصادی دانشپایه، مبنای نظری، تجربیات و الزامات سیاستگذاری (مقایسه تطبیقی ایران و کشورهای پیشرو)، فصلنامه برنامهریزی و بودجه، 16(1)، 127 ـ 97.
فیض، مهدی و بهادرینژاد، مهدی (1389)، الگوی شایستگیحرفهای دانشآموختگان دانشکدههای مهندسی نظام آموزش عالی ایران (موردپژوهی: دانشآموختگان دانشگاه صنعتی شریف)، فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 12(46)، 68 ـ 37.
قلیپور، رحمتالله (1392)؛ تصمیمگیری سازمانی و خطمشیگذاری عمومی، تهران: سمت.
کاستن، ژوزف (1347)، ترجمه اردشیر جهانشاهی، گزارش و پیشنهادات درباره دانشکده فنی دانشگاه تهران.
موسوی موحدی، علیاکبر؛ امانی، مجتبی و کیانی بختیاری، ابوالفضل (1384)، آموزگاران علم و معنا، رهیافت، 35(73)، 73 ـ 66.
مرادی، مهدی و افشار ایمانی، یگانهالسادات (1396)، رابطه بین هوش هیجانی، هوش معنوی و عملکرد حسابرس، پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، 9(35)، 64-41.
مولائی، بختیار (1391)، بررسی مقایسهای تأثیر آموزش عالی بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب جهان با تأکید بر نظام اقتصادی ـ اجتماعی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
نرگسیان، عباس (1390)، تئوریهای مدیریت دولتی، تهران: نگاه دانش.
نظری، احد؛ جابری، مجید و صادق عمل نیک، محسن (1392)، طراحی مدل مدیریت ریسک در یک سازمان پروژه محور، نشریه تخصصی مهندسی صنایع، 47(1)، 104 ـ 93.
Bly, R. W. (1998). Improve your interpersonal skills. chemical engineering progress, 94(10), 110-112.
Phillips, E., & Pugh, D. (2005). How to get a PhD. A handbook for students and their supervisors. Open University Press, 4th edition.
Heuer, R. J. (1999). Psychology of intelligence analysis: Lulu. com.
http://info.worldbank.org/governance/wgi/#home, accessed on 15 November 2018
Kumar, S. and Hsiao, J. K. (2007). Engineers learn “soft skills the hard way”: Planting a seed of leadership in engineering classes. Leadership and Management in Engineering, 7(1), 18-23.
Mathur, A. K. (2017). The role of soft skills in enhancing employability of technical graduates: A study, International Journal on Emerging Technologies (Special Issue NCETST-2017), 8(1): 65-66
Melser, N. A. (2019). Teaching soft skills in a hard world: skills for beginning teachers. Rowman & Littlefield Publishers.
Robles, M. M. (2012). Executive perceptions of the top 10 soft skills needed in today’s workplace. Business Communication Quarterly, 75(4), 453-465.
Sethi, D. (2014). Executive perceptions of top Ten soft skills at work: Developing these through Saif. Indian Institute of Management Kozhikode.
http://dspace.iimk.ac.in/handle/2259/706.accessed on October 23, 2018.
Schulz, B. (2008). The importance of soft skills: Education beyond academic knowledge. Journal of Language and Communication.