ا

  • احمدی، سعید بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • اخلاقی امیری، حسینعلی استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • اسداللهی، کافیه ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • اسلامی، محمدرضا بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

  • اعتماد زاده، هدایت الله تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • البرزی، فریبا به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • امیرزاده، سعید تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • امین بیدختی، علی اکبر آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • امین بیدختی، علی اکبر طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • ایمان زاده، علی تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

ب

  • بشیری، حسن تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

پ

  • پناهی، مهدی استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

ت

  • تشکری، شبنم تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • تقوی، مهسا بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • تقی زاده، سعیده تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • تقی زاده، محبوبه ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • تمیزی، منوچهر به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • توفیقی، جعفر بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

ج

  • جبه دار مارالانی، پرویز بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

ح

  • حسن زاده للکامی، داود کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]

  • حسینی لرگانی، سیده مریم عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

  • حسینی مقدم، محمد تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

خ

  • خبیری، محمدمهدی بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

د

  • دوامی، پرویز بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

ذ

  • ذبیحی، حسین به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

ر

  • رحیمی، رهبر افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • رضایی، علی محمد طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • رفیع پور، ابوالفضل نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

ز

  • زارع بنادکوکی، محمد رضا تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

  • زهتابیان رضائی، نوید بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

س

  • سهیلی، جمال الدین به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

ش

  • شجاع الساداتی، عباس بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • شریعتی، فرهاد آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • شهرکی، محمد رضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • شیرانی، ابراهیم تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

ص

  • صالحی، محمد جواد طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

  • صدرام، وحید رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • صفار اول، مجید بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

ظ

  • ظهور، حسن تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • ظهور، حسن بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

ع

  • عبداللهی، حسین تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • عبداللهی نیا، مسعود وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • عزتی، میترا طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

غ

  • غفاری، علی وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

ف

  • فدایی، محمدرضا نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • فرهادی، مهلا تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • فیروزیان، سهیلا نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • فیروزیان، فریبا نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

ک

  • کاوه، علی بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • کریمی، مهدی استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • کشاورز، آمنه بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • کفائی، الهام رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • کفائی، مهدی بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • کیخا، احمد طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

ل

  • لاری، علیرضا بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

م

  • محب خواه، امین تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • محمدی حسینی، سید احمد طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • معماریان، حسین واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • معماریان، حسین آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • مقدس، جعفرصادق بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

ن

  • نارویی، مینا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • نجفی، محمود آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • ندیمی، هادی بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • نعمتی، محمد علی طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • نهاوندیان، محمدحسین بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

و

  • وکیلی نژاد، رزا بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

ی

  • یثربی، نعیمه بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • یعقوبی، محمود تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • یعقوبی، محمود بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]