آ

  • آشور، علی بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

ا

  • اجتهادی، آتنا بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

  • اسفندیاری، شیما تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • افضلی گروه، امیر صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

  • اهری، زهرا تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

ب

  • بابایی، مونا صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

  • برادران عبداللهی، سحر بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

  • بصیرت، مینا بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

پ

  • پازوکی، غلامرضا مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • پور رضا، حمیدرضا آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

ت

  • تدین، منیره مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • تقی زاده، محبوبه بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

  • توانایی مروی، فاطمه تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

ث

  • ثنائی پور، فاطمه الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

ج

  • جباری، امید شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

  • جبه دار مارالانی، پرویز بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

  • جنابعلی جهرمی، سید احمد شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

  • جهانبان اسفهلان، زهرا بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • جهانتیغ پاک، علیرضا تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش داده‌کاوی هایبریدی مبتنی بر به‌کارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL به‌صورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]

ح

  • حسینلو، فرهاد اخلاق زیست‌محیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]

  • حق شناس گرگانی، حمید تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش داده‌کاوی هایبریدی مبتنی بر به‌کارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL به‌صورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]

  • حمدی پور، افشین بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • حیدرخانی، مریم تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

خ

  • خادم ثامنی، ملودی بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

  • خاکپور، عباس نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

د

  • دباغ، رحیم ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • دولتی ارده جانی، فرامرز بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

ر

  • رحیم زاده، پریسا تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • رضوانفر، احمد صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

ز

  • زوارقی، رسول بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

س

  • سامی، اشکان تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

ص

  • صفایی، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

ط

  • طباطبایی، مجتبی بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

ع

  • عابری زاهد، صحرا تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • عالمی، مینو راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • عباسی، علی آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • عبداللهی نیا، مسعود علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

  • عزیز پور، پریا ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • عزیزی، معصومه تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجی‏گری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]

  • علم بیگی، امیر صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

غ

  • غفاری، علی علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

ف

  • فاضلی ورزنه، محسن بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • فرازکیش، مهدیه بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • فلاح نجم آبادی، شیوا تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • فهیمی فر، سپیده بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • فیلی، اردلان شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

ق

  • قادری آزاد، عرفان بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • قرونه، داود الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

  • قلعه گلابی، محمد استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • قیاسوند، نسرین نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

ک

  • کریم پور، علی آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • کلانتری، هانیه نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

  • کیخا، احمد وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

م

  • محصل افشار، عماد بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • محمودی، فیروز بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

  • معماریان، آزاده بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • معماریان، حسین طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • معماریان، حسین بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • مقداری، علی راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • مقصودی، سروش بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • منتظر، غلامعلی بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • مهدی، رضا وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

  • موحد محمدی، حمید صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

  • موسوی، سید محمدرضا تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • میرزاوزیری، مجید آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • میرهاشمی، منیژه مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

ن

  • ندیمی، هادی تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • نوریان، محمد استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

و

  • وکیلی نژاد، رزا ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]