نمایه نویسندگان

ا

  • اجاق، زهرا تبیین ماهیت و ضرورت درک عامه از علم [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 117-132]
  • اسدی، مریم بررسی میزان هم تألیفی پژوهشگران ایرانی در حوزه فنی و مهندسی در سالهای 2010- 1990 [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 111-134]
  • اسماعیلی، کوروش ارزیابی درونی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش فنی و مهندسی؛ مورد: گروههای آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه شاهد [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 77-96]
  • امینی، محمد ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه کاشان) [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 61-87]

ب

  • بازرگان، عباس از ارزیابی بوروکراتیک و رتبه بندی تا مشارکت در بهبود کیفیت و اعتبارسنجی در نظام آموزش مهندسی در ایران [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 43-56]
  • باقری نژاد، جعفر تأثیر رشته تحصیلی بر درک ریسک فناوریها؛ یک مطالعه تجربی در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 19-42]
  • بیژنی، مسعود ارزیابی مقایسه‌ای ویژگیهای روانشناختی مؤثر بر نگرشهای کارآفرینانه در دانشجویان مهندسی کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 65-81]

ت

  • توفیقی، جعفر ارائه راهکارهایی برای توسعه همکاریهای دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 75-95]

ث

  • ثقفی، سامان بررسی میزان هم تألیفی پژوهشگران ایرانی در حوزه فنی و مهندسی در سالهای 2010- 1990 [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 111-134]

ج

  • جبل عاملی، جلال تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی؛ مطالعه موردی گروههای فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 97-115]
  • جعفری، پریوش استانداردهای تضمین کیفیت آموزش مهندسی در ایران: رویکردی جهانی [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 21-42]

ح

  • حجت، عیسی معماران کوچک: آموزش معماری از آموزش سینه به سینه تا آموزش شانه به شانه [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 37-53]
  • حسینقلی زاده، رضوان الزامات اساسی تعامل دانشگاه ـ صنعت: با رویکرد مدیریت دانش [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 1-19]

خ

  • خرسندی یامچی، اکبر ارزیابی درونی ضرورت پاسخگویی دانشگاهها (مطالعه موردی گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 131-153]

د

  • دارابی، مجید ارزیابی درونی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش فنی و مهندسی؛ مورد: گروههای آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه شاهد [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 77-96]
  • درستیان، آرزو تبیین ماهیت و ضرورت درک عامه از علم [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 117-132]
  • دلخوش کسمایی، ابوالقاسم موانع اساسی در توسعه و بهره برداری از نوآوری و اختراعات در حوزه¬های فنی و مهندسی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 41-59]
  • دوامی، پرویز مدلی برای ارتباط صنعت و دانشگاه [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 119-129]
  • دوامی، پرویز ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران بخش دوم: مقایسه دیدگاه مدیران بخش صنعت و اعضای هیئت علمی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 1-19]

ر

  • رحیمی، غلامحسین ترازهای کرجی؛ نمونه¬های کاربردی برای استفاده در کلاسهای درس و رشته مهندسی نقشه¬برداری [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 139-161]
  • رنجبر، محبوبه موانع اساسی در توسعه و بهره برداری از نوآوری و اختراعات در حوزه¬های فنی و مهندسی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 41-59]
  • رئیسی، مهدی بررسی تأثیر یادگیری الکترونیکی بر توسعه دانش و بهبود مهارتهای شغلی مهندسان (مورد پژوهی: شرکت مهندسی برق رسا نیرو) [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 57-75]

ز

  • زارع، مهدی تبیین ماهیت و ضرورت درک عامه از علم [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 117-132]

ش

ص

  • صالح پور، بی تا موانع اساسی در توسعه و بهره برداری از نوآوری و اختراعات در حوزه¬های فنی و مهندسی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 41-59]

ط

  • طالب بیدختی، ناصر بررسی وضعیت آموزش مهندسی محیط زیست در کشورهای مختلف و مقایسه آن با وضعیت موجود در کشور ایران [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 43-64]
  • طاهری، الهه بررسی جایگاه آموزش مدیریت در مهندسی با هدف پرورش مدیران بر مبنای شایستگی [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 1-18]

ع

  • عارفی، محبوبه ارزیابی درونی ضرورت پاسخگویی دانشگاهها (مطالعه موردی گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 131-153]
  • عبدالله زاده، محمد مهدی دامنی پرگلْ اصحاب مدرسه را: تأملی در آورده‌های پیرنیا برای آموزش معماری ایران [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 55-73]

غ

  • غفاری، سعید بررسی وضعیت آموزش مهندسی محیط زیست در کشورهای مختلف و مقایسه آن با وضعیت موجود در کشور ایران [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 43-64]

ف

  • فرجی ارمکی، اکبر موانع اساسی در توسعه و بهره برداری از نوآوری و اختراعات در حوزه¬های فنی و مهندسی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 41-59]
  • فرشاد، هومن تأثیر رشته تحصیلی بر درک ریسک فناوریها؛ یک مطالعه تجربی در دانشگاههای ایران [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 19-42]
  • فرمهینی فراهانی، محسن ارزیابی درونی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش فنی و مهندسی؛ مورد: گروههای آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه شاهد [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 77-96]
  • فرهنگ ادیب، سمیه بررسی اولویتهای رشته¬های مهندسی در ایران برای رفع نیازهای فنی جامعه با استفاده از روش AHP [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 21-39]
  • فلاح حقیقی، نگین ارزیابی مقایسه‌ای ویژگیهای روانشناختی مؤثر بر نگرشهای کارآفرینانه در دانشجویان مهندسی کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 65-81]

ق

  • قورچیان، نادر قلی استانداردهای تضمین کیفیت آموزش مهندسی در ایران: رویکردی جهانی [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 21-42]
  • قیومی بیدهندی، مهرداد دامنی پرگلْ اصحاب مدرسه را: تأملی در آورده‌های پیرنیا برای آموزش معماری ایران [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 55-73]

ک

  • کرمی، غلامحسین ارزیابی مقایسه‌ای ویژگیهای روانشناختی مؤثر بر نگرشهای کارآفرینانه در دانشجویان مهندسی کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 65-81]
  • کریمی، مرضیه امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد 2+2 از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 135-163]
  • کشاورزی، فهیمه ارائه مدل سه بعدی شبکه هم افزایی دولت، دانشگاه، صنعت و تحقیق برای تربیت مهندسان آماده به کار [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 97-116]

گ

  • گنجی، محمد ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه کاشان) [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 61-87]
  • گودرزوند چگینی، مهرداد بررسی جایگاه آموزش مدیریت در مهندسی با هدف پرورش مدیران بر مبنای شایستگی [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 1-18]

م

  • متقی پور، مهدی مطالعه مقایسه¬ای در باره شیوه های تدریس درس نقشه کشی صنعتی 1 [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 117-137]
  • متقی پور، مهدی ارزیابی تغییر شیوه آموزش درس نقشه کشی صنعتی 2 از سنتی به مدرن [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 89-109]
  • محمدی، فاطمه بررسی اولویتهای رشته¬های مهندسی در ایران برای رفع نیازهای فنی جامعه با استفاده از روش AHP [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 21-39]
  • محمدی، مهدی ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز بر اساس مدل چشم شایستگی [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 83-117]
  • محمدی، مهدی ارائه مدل سه بعدی شبکه هم افزایی دولت، دانشگاه، صنعت و تحقیق برای تربیت مهندسان آماده به کار [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 97-116]
  • مختاریان، فرانک ارزیابی درونی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش فنی و مهندسی؛ مورد: گروههای آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه شاهد [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 77-96]
  • مرادی، حوریه ارزیابی مقایسه‌ای ویژگیهای روانشناختی مؤثر بر نگرشهای کارآفرینانه در دانشجویان مهندسی کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان) [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 65-81]
  • میر آقایی، علی عباس بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 133-147]
  • میرزایی، محمد بررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 133-147]
  • مشیر زاده، فرهاد بررسی تأثیر یادگیری الکترونیکی بر توسعه دانش و بهبود مهارتهای شغلی مهندسان (مورد پژوهی: شرکت مهندسی برق رسا نیرو) [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 57-75]
  • مطهری نژاد، حسین استانداردهای تضمین کیفیت آموزش مهندسی در ایران: رویکردی جهانی [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 21-42]
  • مطهری نژاد، حسین ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران بخش دوم: مقایسه دیدگاه مدیران بخش صنعت و اعضای هیئت علمی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 1-19]
  • معینی شهرکی، هاجر ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز بر اساس مدل چشم شایستگی [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 83-117]
  • مینایی بیدگلی، بهروز بررسی اولویتهای رشته¬های مهندسی در ایران برای رفع نیازهای فنی جامعه با استفاده از روش AHP [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 21-39]
  • موسوی، ستاره تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی؛ مطالعه موردی گروههای فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 97-115]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره مدیریت پروژه آموزشکده شرکت صنایع الکترونیک شیراز بر اساس مدل چشم شایستگی [دوره 14، شماره 53، 1391، صفحه 83-117]
  • نجار نجفی، الناز تربیت و عمارت: آموزش معماری با تأمل در مفهوم «فرهنگ» نزد قدما [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 17-35]
  • ندیمی، حمید آموزش علوم مهندسی یا طراحی مهندسی: تأملی در باره آموزش مهندسی در ایران [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 1-16]
  • نیرومند، پور اندخت موانع اساسی در توسعه و بهره برداری از نوآوری و اختراعات در حوزه¬های فنی و مهندسی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 41-59]
  • نور شاهی، نسرین ارائه راهکارهایی برای توسعه همکاریهای دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 75-95]

و

  • وصالی، منصور تبیین ماهیت و ضرورت درک عامه از علم [دوره 14، شماره 56، 1391، صفحه 117-132]

ه

  • هداوند، سعید بررسی تأثیر یادگیری الکترونیکی بر توسعه دانش و بهبود مهارتهای شغلی مهندسان (مورد پژوهی: شرکت مهندسی برق رسا نیرو) [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 57-75]

ی

  • یاسی، یوسف ساعت آبی اژدها، ساعتی از قرن پنجم هجری [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 165-177]
  • یزد خواستی، علی ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه کاشان) [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 61-87]
  • یعقوبی، محمود استانداردهای تضمین کیفیت آموزش مهندسی در ایران: رویکردی جهانی [دوره 14، شماره 54، 1391، صفحه 21-42]
  • یعقوبی، محمود ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران بخش دوم: مقایسه دیدگاه مدیران بخش صنعت و اعضای هیئت علمی [دوره 14، شماره 55، 1391، صفحه 1-19]