آ

  • آرام، محمد حسن آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

  • آصفی، مازیار ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]

  • آهنگر سله بنی، اعظم تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

  • آهنگر سله بنی، اعظم تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

ا

  • اشرفی زاده، سید نظام الدین «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]

  • اشرفی زاده، سید نظام الدین زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]

  • اشرفی زاده، سید نظام الدین زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]

  • اکبری، مرتضی تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

  • اکبری، مرتضی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

  • امراله، امید ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]

  • امیری، مجید آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]

  • ایرندگانی، ملیحه نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]

  • ایمان زاده، علی ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]

ب

  • بسطامی، مسعود تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]

پ

  • پذیرش، رضا نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]

ت

  • تقی زاده، کتایون تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]

  • توفیقی، جعفر ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]

ج

  • جلالی، صادق کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]

  • جولای، فریبرز ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

ح

  • حسینی نیا، غلامحسین ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]

  • حکیم زاده، رضوان ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]

  • حیدری، مهدی استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]

  • حیدری ابهری، مهنا بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]

خ

  • خادم ثامنی، ملودی بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]

  • خدایی، ابراهیم ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]

  • خراسانی، سینا آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

  • خوران، زهرا ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]

د

  • دادرس، محمد ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]

ر

  • رجب زاده، طه آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

  • رستمی نژاد، محمد علی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]

  • رفیع پور، ابوالفضل بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]

ز

  • زینل، حسین ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]

س

  • سجادی، سید مجتبی ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

  • سلخی خسرقی، صفا ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]

  • سلیمی، قاسم نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]

  • سینا، کرم تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]

ش

  • شاه آبادی، محمود کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]

  • شمس مورکانی، غلامرضا ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]

  • شهبازی، صادق ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]

  • صباغیان، زهرا ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]

  • صمدی میارکلائی، حسین تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]

  • صمدی میارکلائی، حمزه تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]

ط

  • طهماسبی، راضیه تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

  • طهماسبی، راضیه تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

ع

  • عالی زاده، مجید آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

  • عبدی، حمید ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]

  • عسگری، علی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]

  • عطایی، پوریا ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]

  • علیزاده، سید شمس الدین بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]

ف

  • فدایی، محمدرضا بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]

  • فراستخواه، مقصود ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]

  • فرجی ده سرخی، حاتم ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]

  • فرهنگ، محمود مخابرات نوری: چشم انداز آینده، جایگاه و ضرورت آموزش در مهندسی برق [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 23-31]

  • فیروزیان، فریبا بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]

ق

  • قدوسی محمدی، مسعود استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]

  • قوسی، روزبه استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]

گ

  • گنجی زاده، اردلان «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]

  • گنجی زاده، اردلان زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]

  • گنجی زاده، اردلان زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]

ل

  • لیاقتدار، محمدجواد ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]

م

  • مجرد، مرتضی کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]

  • محمد اوغلی ریحان، فریبا بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]

  • مرندی حیدرلو، مریم ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]

  • معارفوند، زهرا ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]

  • معماریان، حسین توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]

  • معماریان، حسین کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]

  • منصورزاده، شیوا ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]

  • مهرورز، محبوبه نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]

  • موسوی، ستاره آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]

  • موسوی، سید حسین ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]

ن

  • نیلی احمدآبادی، مجید ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]

و

  • وجدان زاده، لادن تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]

  • وحیدی، امید زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]

  • وحیدی، امید زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]

ه

  • هوشمندزاده، مجتبی تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

  • هوشمندزاده، مجتبی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

ی

  • یعقوبی فرانی، احمد ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]

  • یوسفی، مجید ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]