آذین، رضا
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
ا
اجلالی، معصومه
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
احدیت، محمدرضا
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
اکبری بورنگ، محمد
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
امیری، مجید
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
ایمان زاده، علی
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
ب
بامداد صوفی، جهانیار
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
بحری گمچی، کبری
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
پ
پاشائی فخری، ای سان
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
ت
تقوی فرد، محمد تقی
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
ث
ثمری، عیسی
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
ج
جعفرپور، امیر
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
خ
خاکپور، عباس
مطالعه نقش هوش فرهنگی در تسهیم دانش و حمایت محیطی ادراک شده در بین دانشجویان مهندسی [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 93-106]
خردمندی نیا، شاکر
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
خوشنویسان، لادن
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
ر
رجایی پور، سعید
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
ز
زارع خورمیزی، سعید
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
زارع مهرجردی، مجتبی
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
زینل، حسین
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
س
سامری، مریم
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
ستوده قره باغ، رحمت
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
سراجی، فرهاد
راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]
سلحشور، کریم
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
ش
شیخ حسینی، محسن
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
ص
صادقی، محمدابراهیم
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
صمدی میارکلائی، حسین
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
صمدی میارکلائی، حمزه
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
ع
عبدلی سلطان احمدی، جواد
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
عرفانیان خانزاده، حمید
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
علی تاجر، سعید
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
علیزاده، ابراهیم
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
عیدی، نسرین
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
غ
غلام پور، میثم
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
ف
فرجی ارمکی، اکبر
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
فیضی، کامران
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
ق
قرآنی سیرجانی، سیما
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
قنبری، حمیده
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
ک
کاه فروشان، داود
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
کلانتری، هانیه
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
گ
گودرزوندچگینی، مهرداد
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
م
محمد زاده، علی
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
محمدی، امین
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
محمدی، حسن
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
مشیری، بهزاد
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
ملااکبری، مرضیه
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
ملکی، علی
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
منصورزاده، شیوا
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
مهدیه، امید
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]
موسوی، ستاره
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
ن
نامور، یوسف
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
نصیریان ثمرین، کریم
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
نوریان، محمد
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
نیرومند، پوراندخت
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
و
وحیدی، حسین
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
ولدی، شایسته
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
وهابزاده، حسین
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
ه
هورفر، عسگر
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
هورفر، فرزاد
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]