آ

  • آگاهی، حامد افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]

ا

  • ابطحی، سید ابراهیم روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]

  • اصنافی، امیررضا بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]

  • امانی، مرتضی بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]

  • امینی، محمد ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]

  • ایران نژاد، مهدی رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

ب

  • بختیاری نژاد، فیروز نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]

  • برلیان، علیرضا تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]

  • بشیری، حسن رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

پ

  • پاکدامن نائینی، مریم بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]

ت

  • ترابی، زهره راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]

ج

  • جعفری نیا، غلامرضا بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]

  • جلالی نائینی، غلامرضا تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]

  • جودکی، مجتبی فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]

ح

  • حسینی مقدم، محمد رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

خ

  • خاکی صدیق، علی مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]

ر

  • رجبی نهوجی، میثم الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]

  • رحمانی، هادی مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

  • رستگار، محمد شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]

ز

  • زارعی، مهدی مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

س

  • سلطانیان زاده، حمید تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]

  • سلیمی، قاسم تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه: تفاوت محیط‌های مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]

ش

  • شبانی، کبری تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]

  • شریف، حمید رضا تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]

  • شیخان، ناهید نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]

ص

  • صادقی، ناهید نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]

  • صادقی کهن، سمیه طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]

  • صنیع اجلال، مریم رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

ط

ظ

  • ظهور، حسن چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]

ع

  • عسگرزاده، زهرا ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]

غ

  • غفاری، محمد مهدی چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]

ف

  • فتوحی فیروزآباد، محمود شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]

  • فراهانی، مهدی نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]

  • فهام، الهام الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]

ک

  • کاوه وش، زهرا فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]

  • کریمی، مرضیه بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]

  • کریمی فردین پور، یونس معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]

  • کمره ای، محمود نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]

گ

  • گلشنی، مهدی لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]

م

  • محمدزاده، سعید تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]

  • محمدی، مهدی مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

  • مدنی، احمد ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]

  • مسعود، محمد بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

  • معماریان، حسین جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]

  • معماریان، حسین سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]

  • منتصری، غزل افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]

  • مهدی، رضا تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]

  • مهرانی، خشایار فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]

  • موسوی، ستاره بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

  • موسوی، مرضیه تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

  • نصر، احمدرضا بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

  • نوابی شیرازی، زین العابدین طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]

  • نیلی، محمدرضا بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

و

  • وفایی، آلاله افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]

ی