آ
-
آآموزش مهندسی
تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامههای چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]
-
آزمون MBTI
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
-
آزمون دایلنگ
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]
-
آموزش
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
آموزش
بهکارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]
-
آموزش از راه دور
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
آموزش از راه دور
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
-
آموزش الکترونیکی
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
-
آموزش برخط
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
-
آموزش بر مبنای کاربرد
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
آموزش چندرسانهای
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
آموزش شبیه سازی
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]
-
آموزش عالی
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]
-
آموزش عالی
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]
-
آموزش معماری
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]
-
آموزش معماری
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
-
آموزش مهندسی
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
-
آموزش مهندسی
بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکدههای مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]
-
آموزشهای فنی و حرفهای
آسیبشناسی آموزشهای مهارتی بر مبنای الگوی سهشاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]
-
آموزشهای مهارتی
آسیبشناسی آموزشهای مهارتی بر مبنای الگوی سهشاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]
-
آینده
بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشستهای کارگروههای تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]
-
آیندهپژوهی
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
-
آیندهنگری
تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامههای چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]
-
آیندهنگری
تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]
ا
-
ابعاد پنجگانه
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
اختراع
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
-
اخلاق
تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفهای مهندسان در رشته مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینهای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]
-
اخلاق آموزش
تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاههای فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاههای فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]
-
اخلاق حرفهای
تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفهای مهندسان در رشته مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینهای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]
-
استاتیک سیالات
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
اصول اخلاقی
تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاههای فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاههای فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]
-
افت فشار گاز
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
الگوریتم بوخبرگر
کاربردی از هندسه جبری در بهینهسازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]
-
امریکا
بررسی و مقایسه برنامه درسی و شیوه آموزشِ رشته مهندسی شیمی در دانشگاههای آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]
-
ایران
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
-
ایران
بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]
-
ایران
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
-
ایران
تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بینالمللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]
ب
-
بازتاب بعد از عمل
نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]
-
بازتاب حین عمل
نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]
-
بازتاب قبل از عمل
نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]
-
بازگشت نخبگان
تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]
-
بررسی وضعیت
بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشستهای کارگروههای تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]
-
برنامه تربیت معلم
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
برنامه درسی
بررسی دیدگاه دانشجویان رشتههای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامههای درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]
-
برنامه علوم تندرستی
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
برنامههای چهارم و پنجم توسعه
تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامههای چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]
-
برونگرایی
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
-
بهروز رسانی
بررسی و مقایسه برنامه درسی و شیوه آموزشِ رشته مهندسی شیمی در دانشگاههای آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]
-
بهینهسازی
کاربردی از هندسه جبری در بهینهسازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]
-
بهینهکاوی
تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاههای فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاههای فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]
-
بیعلاقگی تحصیلی
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]
پ
-
پایاننامه
بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]
-
پایه گروبنر
کاربردی از هندسه جبری در بهینهسازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]
ت
-
تحقیق و توسعه
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
-
تحلیل آموزش عالی
تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامههای چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]
-
تحلیل عامل اکتشافی
بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکدههای مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]
-
تحلیل لایه ای علتها
تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]
-
تصویرنگاری
بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]
-
تعاملات علمی بینالمللی
تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بینالمللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]
-
تنظیم سطح نفت
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
توسعه آموزشعالی
تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامههای چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]
-
تولید علم
بررسی مقایسهای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنیمهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]
-
تولید فناوری
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
-
تیپهای شخصیتی
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
ج
-
جامعه
طراحی الگوی توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]
-
جداکننده سه فازی
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
جملات خودارزیابی
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]
-
جهانیشدن
تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]
-
جهت گیری
بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشستهای کارگروههای تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]
چ
-
چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبانها
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]
-
چشم شایستگی
بررسی دیدگاه دانشجویان رشتههای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامههای درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]
ح
-
حل مسئله ریاضی
نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]
خ
-
خدمات آموزشی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
خستگی تحصیلی
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]
-
خلاقیت
بهکارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]
-
خودارزیابی
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]
د
-
دانشجویان مهندسی
بررسی دیدگاه دانشجویان رشتههای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامههای درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]
-
دانشجویان مهندسی
نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]
-
دانشکده مهندسی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
دانشگاه
بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]
-
دانشگاه آزاد ایران
واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]
-
دانشگاه فنی و حرفهای
طراحی الگوی توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]
-
دانشگاه کارآفرین
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]
-
دانشگاههای برتر
بررسی و مقایسه برنامه درسی و شیوه آموزشِ رشته مهندسی شیمی در دانشگاههای آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]
-
دانشگاههای فنی و مهندسی
تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاههای فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاههای فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]
-
درس آزمایشگاه روسازی راه
بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکدههای مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]
-
دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی
بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکدههای مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]
-
درونگرایی
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
-
دیدگاه آینده شغلی
بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکدههای مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]
ر
-
رقابت پذیری
تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بینالمللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]
-
رویکرد کیفی
آسیبشناسی آموزشهای مهارتی بر مبنای الگوی سهشاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]
س
-
سرفصل درس
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
ش
-
شاخص ضریب مکانی
تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بینالمللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]
-
شایستگی
بررسی دیدگاه دانشجویان رشتههای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامههای درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]
-
شبکه عصبی مصنوعی
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
شبیه سازی انرژی
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]
ط
-
طراحی
بهکارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]
-
طراحی محصول
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
ع
-
علوم مهندسی
بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشستهای کارگروههای تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]
-
عملکرد پژوهشی
بررسی مقایسهای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنیمهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]
ف
-
فاوا
بررسی دیدگاه دانشجویان رشتههای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامههای درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]
-
فرایند طراحی
رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]
-
فرسودگی تحصیلی
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]
-
فعالیت شنیداری آکادمیک
ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]
-
فناروی
بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشستهای کارگروههای تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]
-
فناوری
آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]
ک
-
کارآفرینی
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]
-
کارشناسی ارشد
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]
-
کالای عام
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
-
کالای نوبر
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
کیفیت مقالات علمی
بررسی مقایسهای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنیمهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]
م
-
مدرک پژوهشی
بررسی مقایسهای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنیمهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]
-
مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]
-
مدل سهشاخگی
آسیبشناسی آموزشهای مهارتی بر مبنای الگوی سهشاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]
-
مستندات اخلاق آموزش
تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاههای فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاههای فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]
-
معادلات ناویر استوکس
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
معماری
بهکارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]
-
مکانیک سیالات کاربردی
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
منحنی پمپ و کمپرسور
استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]
-
مهاجرت نخبگان
تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]
-
مهندسان عمران
تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفهای مهندسان در رشته مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینهای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]
-
مهندس شیمی
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
-
مهندسی
بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]
-
مهندسی شیمی
بررسی و مقایسه برنامه درسی و شیوه آموزشِ رشته مهندسی شیمی در دانشگاههای آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]
-
مهندسی صنایع
تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بینالمللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]
-
مهندسی فرایند
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
-
مهندسی محصول
افقهای آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]
-
مهندسی مکانیک
بررسی مقایسهای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنیمهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]
-
مهندسی مکانیک
وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]
ن
-
ناکارآمدی تحصیلی
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]
-
نرمافزار CoCoA
کاربردی از هندسه جبری در بهینهسازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]
-
نرم افزارهای شبیهسازی
بررسی ضرورت آموزش جامع شبیهسازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]
-
نسل سوم دانشگاهی
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]
-
نظریهپردازی داده بنیاد
طراحی الگوی توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]
-
نظریه زمینهای
تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفهای مهندسان در رشته مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینهای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]
ه
-
هندسه جبری
کاربردی از هندسه جبری در بهینهسازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]