آ

  • آآموزش مهندسی تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • آزمون MBTI رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • آزمون دایلنگ ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • آموزش استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • آموزش به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • آموزش از راه دور واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • آموزش از راه دور آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • آموزش الکترونیکی آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • آموزش برخط آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • آموزش بر مبنای کاربرد واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • آموزش چندرسانه‌ای واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • آموزش شبیه سازی بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

  • آموزش عالی طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

  • آموزش عالی عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

  • آموزش معماری بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

  • آموزش معماری رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • آموزش مهندسی آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • آموزش مهندسی بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • آموزش‌های مهارتی آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • آینده بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • آینده‌پژوهی وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • آینده‌نگری تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • آینده‌نگری تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

ا

  • ابعاد پنج‌گانه ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • اختراع وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • اخلاق تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • اخلاق آموزش تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • اخلاق حرفه‌ای تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • استاتیک سیالات استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • اصول اخلاقی تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • افت فشار گاز استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • الگوریتم بوخبرگر کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]

  • امریکا بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • ایران آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

  • ایران بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • ایران وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • ایران تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

ب

  • بازتاب بعد از عمل نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • بازتاب حین عمل نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • بازتاب قبل از عمل نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • بازگشت نخبگان تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

  • بررسی وضعیت بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • برنامه تربیت معلم واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • برنامه درسی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • برنامه علوم تندرستی واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • برونگرایی رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • به‌روز رسانی بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • بهینه‌سازی کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]

  • بهینه‌کاوی تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • بی‌علاقگی تحصیلی عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

پ

  • پایان‌نامه بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • پایه گروبنر کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]

ت

  • تحقیق و توسعه وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • تحلیل آموزش عالی تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • تحلیل عامل اکتشافی بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

  • تحلیل لایه ای علتها تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

  • تصویرنگاری بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • تعاملات علمی بین‌المللی تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

  • تنظیم سطح نفت استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • توسعه آموزش‌عالی تحلیلی بر گسترش آموزش عالی در مهندسی در طول برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 1-24]

  • تولید علم بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

  • تولید فناوری وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

  • تیپ‌های شخصیتی رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

ج

  • جامعه طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • جداکننده سه فازی استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • جملات خودارزیابی ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • جهانی‌شدن تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

  • جهت گیری بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

چ

  • چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • چشم شایستگی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

ح

  • حل مسئله ریاضی نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

خ

  • خدمات آموزشی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • خستگی تحصیلی عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

  • خلاقیت به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • خودارزیابی ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

د

  • دانشجویان مهندسی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • دانشجویان مهندسی نقش بازتاب قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 53-67]

  • دانشکده مهندسی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • دانشگاه بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • دانشگاه آزاد ایران واکاوی یک تجربه در آموزش از راه دور، دانشگاه آزاد ایران (سابق) [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 99-127]

  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • دانشگاه کارآفرین طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

  • دانشگاه‌های برتر بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • دانشگاه‌های فنی و مهندسی تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • درس آزمایشگاه روسازی راه بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

  • دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

  • درونگرایی رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • دیدگاه آینده شغلی بررسی دیدگاه آینده شغلی و نقش آن در آموزش دروس مهارتی ـ آزمایشگاهی در دانشکده‌های مهندسی (آزمایشگاه روسازی مهندسی عمران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 69-84]

ر

  • رقابت پذیری تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

  • رویکرد کیفی آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

س

  • سرفصل درس افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

ش

  • شاخص ضریب مکانی تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

  • شایستگی بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • شبکه عصبی مصنوعی ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • شبیه سازی انرژی بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

ص

  • صلاحیت تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • صنعت طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

ط

  • طراحی به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • طراحی محصول افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

ع

  • علوم مهندسی بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • عملکرد پژوهشی بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

ف

  • فاوا بررسی دیدگاه دانشجویان رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه علمی کاربردی شیراز درباره اثربخشی برنامه‌های درسی بر اساس مدل اصلاح شده چشم شایستگی [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 69-84]

  • فرایند‌ طراحی رویکرد فکری دانشجویان برونگرا و درونگرای معماری در فرآیند طراحی و راهبردهای آموزشی آن [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 121-141]

  • فرسودگی تحصیلی عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

  • فعالیت شنیداری آکادمیک ارزیابی توانایی شنیداری دانشجویان مهندسی از طریق توصیفگرهای سطح بندی شده CEFR و فعالیت های شنیداری عمومی و آکادمیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 39-50]

  • فناروی بررسی وضعیت علوم مهندسی در کشور برای جهت گیری آینده» (خلاصه مجموعه نشست‌های کارگروه‌های تخصصی فرهنگستان علوم ج. ا. ایران) [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 85-101]

  • فناوری آموزش برخط مهندسی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 15-29]

ک

  • کارآفرینی طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

  • کارشناسی ارشد بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

  • کالای عام افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • کالای نوبر افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • کیفیت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • کیفیت مقالات علمی بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

م

  • مدرک پژوهشی بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

  • مدل سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و سنجش رضایت دانشجویان بر اساس مدل سروکوال و شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 73-91]

  • مدل سه‌شاخگی آسیب‌شناسی آموزش‌های مهارتی بر مبنای الگوی سه‌شاخگی: مطالعه موردی استان کردستان [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 85-97]

  • مستندات اخلاق آموزش تأملی بر میزان تأکید بر اخلاق آموزش در دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور و مقایسه آن با دانشگاه‌های فنی و مهندسی برتر جهان [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 1-22]

  • معادلات ناویر استوکس استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • معماری به‌کارگیری مدل استمرار خلاقیت در دانشجویان طراحی معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 101-112]

  • مکانیک سیالات کاربردی استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • منحنی پمپ ‌و کمپرسور استفاده از مفاهیم پایهای مکانیک سیالات برای حل چند مسئله کاربردی در صنایع نفت و گاز: الگویی برای مهندسان شیمی و نفت [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 47-67]

  • مهاجرت نخبگان تحلیل لایه ای بازگشت نخبگان خارج از کشور به چرخه خدمت جامعه: مطالعه موردی ایران [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 111-138]

  • مهندسان عمران تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

  • مهندس شیمی افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • مهندسی بررسی آماری پایان نامه های مهندسی دانشگاه های دولتی در حوزه تصویرنگاری پزشکی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 93-110]

  • مهندسی شیمی بررسی و مقایسه برنامه‌ درسی و شیوه آموزشِ رشته‌ مهندسی شیمی در دانشگاه‌های آمریکا و ایران [دوره 21، شماره 81، 1398، صفحه 25-45]

  • مهندسی صنایع تحلیل مزیت رقابتی تعاملات علمی بین‌المللی با استفاده از شاخص ضریب مکانی: مورد مطالعه انتشارات علمی مهندسی صنایع [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 103-119]

  • مهندسی فرایند افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • مهندسی محصول افق‌های آیند در مهندسی شیمی مهندسی محصولات شیمیایی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 1-13]

  • مهندسی مکانیک بررسی مقایسه‌ای وضعیت کنونی پژوهش در زمینه فنی‌مهندسی با محوریت رشته مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 31-57]

  • مهندسی مکانیک وضعیت تولید فناوری کشور با نگاه به جایگاه مهندسی مکانیک [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 23-38]

ن

  • ناکارآمدی تحصیلی عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسه‌ای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 31-51]

  • نرم‌افزار CoCoA کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]

  • نرم افزارهای شبیه‌سازی بررسی ضرورت آموزش جامع شبیه‌سازی انرژی به دانشجویان کارشناسی ارشد معماری [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 79-100]

  • نسل سوم دانشگاهی طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران) [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 51-77]

  • نظریه‌پردازی داده بنیاد طراحی الگوی توسعه همکاری‌های دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و جامعه [دوره 21، شماره 83، 1398، صفحه 113-131]

  • نظریه‌ زمینه‌ای تبیین مدل ارتقای صلاحیت اخلاق حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ مهندسی عمران بر اساس نظریه زمینه‌ای [دوره 21، شماره 84، 1398، صفحه 1-30]

ه

  • هندسه جبری کاربردی از هندسه جبری در بهینه‌سازی [دوره 21، شماره 82، 1398، صفحه 52-79]