آ

  • آموزش مهندسی آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]

  • آینده‌پژوهی آموزش عالی شناسایی و تحلیل پیشران‌های راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]

ا

  • الگوی شایستگی طراحی الگوی توسعه شایستگی‌ها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]

  • ایده‌پردازی ارزیابی تأثیر به‌کارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایده‌پردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحی‌‌صنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]

ب

  • بازار کار طراحی الگوی توسعه شایستگی‌ها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]

  • برنامه درسی طراحی الگوی توسعه شایستگی‌ها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]

  • برندسازی ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاه‌های صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرت‌ریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]

پ

  • پژوهش آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]

ت

  • تحلیل تأثیر متقابل شناسایی و تحلیل پیشران‌های راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]

چ

  • چهارچوب ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاه‌های صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرت‌ریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]

خ

  • خلاقیت ارزیابی تأثیر به‌کارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایده‌پردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحی‌‌صنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]

د

  • دانشگاه واکاوی دوره‌های کارآموزی رشته‌های فنی و مهندسی به روش نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]

  • دانشگاه صنعتی شریف ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاه‌های صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرت‌ریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]

  • دانشگاه کارآفرین شناسایی و تحلیل پیشران‌های راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]

  • دلفی فازی شناسایی و تحلیل پیشران‌های راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]

  • دنیاگیری کووید-19 بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه‌ موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]

ر

  • رشته‌های فنی و مهندسی واکاوی دوره‌های کارآموزی رشته‌های فنی و مهندسی به روش نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]

  • روش تدریس بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه‌ موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]

  • روش تریز ارزیابی تأثیر به‌کارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایده‌پردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحی‌‌صنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]

ز

  • زبان تخصصی مهندسی عمران بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه‌ موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]

  • زنجیره ارزش آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]

س

  • سناریو‌‌نویسی شناسایی و تحلیل پیشران‌های راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]

ص

  • صنعت واکاوی دوره‌های کارآموزی رشته‌های فنی و مهندسی به روش نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]

ط

  • طراحی محصول ارزیابی تأثیر به‌کارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایده‌پردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحی‌‌صنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]

ف

  • فناوری‌های نوین آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]

ک

  • کارآموزی واکاوی دوره‌های کارآموزی رشته‌های فنی و مهندسی به روش نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]

  • کلاس برخط بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه‌ موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]

م

  • ماتریس تناقضات ارزیابی تأثیر به‌کارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایده‌پردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحی‌‌صنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]

  • مدل لنکستر و کرت‌ریل ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاه‌های صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرت‌ریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]

  • مهندسی عمران طراحی الگوی توسعه شایستگی‌ها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]

  • مهندسی مخزن صنعت گاز آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]

ن

  • نظریه داده‌بنیاد واکاوی دوره‌های کارآموزی رشته‌های فنی و مهندسی به روش نظریه داده‌بنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]

ی

  • یادگیری معکوس بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه‌ موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]