آ
-
آزمایشگاه از راه دور
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
آزمایشگاه شبیهسازی
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
-
آزمایشگاه مجازی
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
آموزش0/4
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
آموزش برخط
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
-
آموزش پایداری
مطالعه توصیفی - مقایسه ای به کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]
-
آموزش پایداری
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
-
آموزش عالی
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
آموزش گروهی
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
-
آموزش مجازی
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
آموزش مجازی
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
-
آموزش مهندسی
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
-
آموزش مهندسی
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
-
آموزش مهندسی
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
-
آموزش مهندسی
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
آموزش مهندسی
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
-
آموزش مهندسی
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
-
آموزش مهندسی
مطالعه توصیفی - مقایسه ای به کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]
-
آموزش مهندسی
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
-
آموزش و پژوهش
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
-
آینده پژوهی
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
ا
-
اخلاق مهندسی
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
-
ارتباط الکترونیکی
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
-
ارزشیابی برخط ناهمزمان
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
ارزشیابی برخط همزمان
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
ارزیابی
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
-
ارزیابی کیفیت عملکرد
ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]
-
استرس آموزشی
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
-
اشتراکات مهندسی
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
-
اعتباربخشی دوره آموزشی
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
-
اعضای هیئت علمی
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
-
الگوبرداری از طبیعت
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
-
انقلاب صنعتی 0/4
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
انقلاب صنعتی چهارم
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
-
ایران
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
ب
-
برنامه آموزشی
آسیبشناسی برنامه آموزشی دانشگاهها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]
پ
-
پایداری
مطالعه توصیفی - مقایسه ای به کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]
-
پژوهش کیفی
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
-
پیامدهای استاندارد
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
-
پیشبینی
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
-
پیشران فنّاورانه
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
ت
-
تحلیل خطر
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
-
تحلیل دینامیکی
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
-
تحلیل شکاف
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
-
تدریس همراه با آزمایش
تکمیل و غنیسازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیتهای عملی و امکانات نرمافزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]
-
تشابه
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
-
تصویرسازی
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
-
تناقض
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
-
توسعه پایدار
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
-
تولیدات علمی
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
چ
-
چرخشسوار
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
-
چرخۀ تب فنّاوری
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
ح
-
حرفه مهندسی
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
خ
-
خودکارآمدی
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
د
-
دانشجویان مهندسی
شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]
-
دانشجویان مهندسی
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
دانشکده علوم پایه و فنی مهندسی
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
-
دانشگاه
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
-
دانشگاه نسل چهارم
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
-
دانشگاههای دولتی تهران
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
-
دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
-
دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
-
دستاوردها
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
دلفی فازی
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
-
دینامیک پیشرفته
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
ر
-
رضایت تحصیلی
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
-
روش تدریس
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
-
روش قیاس
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
-
روش نظاممند پیشگیرانه
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
-
روشهای ارزشیابی
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
رویکرد آموزشی
مطالعه توصیفی - مقایسه ای به کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]
-
رویکرد آمیخته
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
س
-
سنوات تحصیلی
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
ش
-
شاخه مایکروویو و فوتونیک
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
-
شایستگی
شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]
-
شایستگی حرفه ای مهندسی
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
-
شایستگیها
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
شبکه عصبی مصنوعی
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
-
شبیهسازی الکترومغناطیسی
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
ص
-
صنعت
شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]
ع
-
عدمقطعیت فازی
ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]
ف
-
فارغ التحصیلان
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
-
فراترکیب
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
-
فلسفه یادگیری
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
ق
-
قلدری
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
-
قیاس ساختاری
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
-
قیاس فرمی
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
-
قیاس مفهومی
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
ک
-
کار عملی
تکمیل و غنیسازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیتهای عملی و امکانات نرمافزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]
-
کارفرمایان
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
-
کارگاه عمومی
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
-
کرونا
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
-
کیفیت تدریس
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
گ
-
گروه علوم انسانی
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
-
گروه فنی و مهندسی
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
-
گسترش مشخصههای کیفی
آسیبشناسی برنامه آموزشی دانشگاهها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]
م
-
محدودیت ها
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
مدل پروفایل کارایی ورودی
ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]
-
مدیران کنترل کیفیت
آسیبشناسی برنامه آموزشی دانشگاهها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]
-
مراکز آموزش عالی
ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]
-
مزایا
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
-
معناسازی
شایستگی معناسازی صنعت محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]
-
مهارتهای غیر فنی
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
-
مهندسی برق
تکمیل و غنیسازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیتهای عملی و امکانات نرمافزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]
-
مهندسی برق
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
-
مهندسی زیرساختهای حملونقل ریلی
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
-
مهندسی صنایع
آسیبشناسی برنامه آموزشی دانشگاهها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]
-
مهندسی صنایع
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
-
مهندسی عمران
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
-
مهندسی عمران
مطالعه توصیفی - مقایسه ای به کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]
ن
-
نقشه اهمیت- عملکرد
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
ه
-
همهگیری کووید-19
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
-
هوش رقابتی
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
-
هوشمندی رقابتی دانشگاه
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
ی
-
یاددهی
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
یادگیری
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
-
یادگیری فعالیتمحور
تکمیل و غنیسازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیتهای عملی و امکانات نرمافزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]