نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 1-16]
  • آموزش نگرشی بر مشکلات آموزشی و پژوهشی دوره های دکترای مهندسی در دانشگاه های کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 65-76]
  • آموزش نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • آموزش آموزش و فراگیری کارآمد مفهوم پایداری هندسی سازه ها [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 63-78]
  • آموزش مبانی معنوی در آموزش علوم مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 93-117]
  • آموزش ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 1-25]
  • آموزش آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 27-39]
  • آموزش از راه دور ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 1-25]
  • آموزش بر مبنای حل مسئله روش آموزش بر مبنای حل مسئله [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 51-71]
  • آموزش عالی ضرورت ارزیابی دوره های دکترای مهندسی در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 7-18]
  • آموزش عالی تحلیلی بر آزمون جامع دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 19-35]
  • آموزش عالی ضرورت تمام وقت بودن دانشجوی دکتری مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 37-48]
  • آموزش عالی 'گزینش دانشجو در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 49-56]
  • آموزش عالی ضرورت انتشار مقاله علمی از پایان نامه برای فارغ التحصیلی دانشجوی دکترا [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 57-64]
  • آموزش عالی نگرشی بر مشکلات آموزشی و پژوهشی دوره های دکترای مهندسی در دانشگاه های کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 65-76]
  • آموزش عالی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • آموزش مهندسی مقایسه ویژگی های دوره های دکترای مهندسی در دیگر کشورها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 37-50]
  • آموزش مهندسی کارورزی، بستری مناسب برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 1-8]
  • آموزش مهندسی ژئو تکنیک آموزش در مهندسی ژئوتکنیک [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 87-102]
  • آموزش مهندسی مکانیک ارزشیابی آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم در آمریکا [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 67-79]

ا

  • احتیاجات صنعت ارزشیابی آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم در آمریکا [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 67-79]
  • ارتباط با صنعت بررسی الگوهای آموزش دوره دکترای مهندسی و پیشنهاد بهبود شیوه موجود در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 137-158]
  • ارتباط دانشگاه و صنعت کارورزی، بستری مناسب برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 1-8]
  • ارزیابی ضرورت ارزیابی دوره های دکترای مهندسی در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 7-18]
  • ارزیابی تحلیلی بر آزمون جامع دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 19-35]
  • ارزیابی ضرورت تمام وقت بودن دانشجوی دکتری مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 37-48]
  • ارزیابی 'گزینش دانشجو در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 49-56]
  • ارزیابی ضرورت انتشار مقاله علمی از پایان نامه برای فارغ التحصیلی دانشجوی دکترا [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 57-64]
  • ارزیابی کیفیت تدریس و انتخاب دروس در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 95-104]
  • ارزیابی بررسی و بازنگری دوره های دکترای مهندسی کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 115-136]
  • ارزیابی مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 1-16]
  • ارزشیابی و استاندارد آموزش مهندسی ارزشیابی آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم در آمریکا [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 67-79]
  • استاد راهنما ویژگی های استاد راهنمای رساله دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 105-113]
  • اعضای هیئت علمی بررسی وضعیت دروس رشته مهندسی عمران در دانشگاه های دولتی کشور [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 17-36]
  • الگوهای آموزشی بررسی الگوهای آموزش دوره دکترای مهندسی و پیشنهاد بهبود شیوه موجود در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 137-158]
  • امتحان جامع تحلیلی بر آزمون جامع دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 19-35]
  • انتخاب استاد راهنما ویژگی های استاد راهنمای رساله دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 105-113]
  • انتروپی جایگاه انتروپی در مهندسی و علوم [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 135-152]
  • انتقال حرارت تاریخچه ای از انتقال حرارت [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 9-44]
  • انرژی تاریخچه ای از انتقال حرارت [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 9-44]

ب

  • بارهای افقی آموزش و فراگیری کارآمد مفهوم پایداری هندسی سازه ها [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 63-78]
  • برنامه ریزی مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 1-16]

پ

  • پایان نامه ضرورت انتشار مقاله علمی از پایان نامه برای فارغ التحصیلی دانشجوی دکترا [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 57-64]
  • پایداری سازه آموزش و فراگیری کارآمد مفهوم پایداری هندسی سازه ها [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 63-78]
  • پاور سیستم نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • پروژه دانشجوی دکترای مهندسی پروژه های دکترای مهندسی و رابطه صنعت و دانشگاه [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 77-86]
  • پژوهش نگرشی بر مشکلات آموزشی و پژوهشی دوره های دکترای مهندسی در دانشگاه های کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 65-76]
  • پژوهش بررسی وضعیت دروس رشته مهندسی عمران در دانشگاه های دولتی کشور [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 17-36]
  • پژوهش نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]

ت

  • تاریخ ترمودینامیک جایگاه انتروپی در مهندسی و علوم [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 135-152]
  • تاریخ علوم جایگاه انتروپی در مهندسی و علوم [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 135-152]
  • تبادل نیروهای علمی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • تحصیلات عالی مقایسه ویژگی های دوره های دکترای مهندسی در دیگر کشورها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 37-50]
  • تحقیق مقایسه ویژگی های دوره های دکترای مهندسی در دیگر کشورها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 37-50]
  • ترمودینامیک جایگاه انتروپی در مهندسی و علوم [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 135-152]

ج

  • جعبه ابزار نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • جهان بینی مبانی معنوی در آموزش علوم مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 93-117]

چ

  • چالش های جهانی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]

د

  • دانشگاه مقایسه ویژگی های دوره های دکترای مهندسی در دیگر کشورها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 37-50]
  • دانشگاه مجازی ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 1-25]
  • دانشگاه های بین المللی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • دانشگاه های دولتی بررسی وضعیت دروس رشته مهندسی عمران در دانشگاه های دولتی کشور [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 17-36]
  • درایو موتور القایی نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • دروس آموزش در مهندسی ژئوتکنیک [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 87-102]
  • دروس دانشگاهی مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 1-16]
  • دکتری بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]
  • دکترا کیفیت تدریس و انتخاب دروس در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 95-104]
  • دکترای مهندسی بررسی الگوهای آموزش دوره دکترای مهندسی و پیشنهاد بهبود شیوه موجود در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 137-158]
  • دهکده جهانی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • دوره آموزشی زمان بندی دوره تحصیلی دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 87-94]
  • دوره پژوهشی زمان بندی دوره تحصیلی دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 87-94]
  • دوره های دکترا ضرورت ارزیابی دوره های دکترای مهندسی در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 7-18]
  • دوره های دکترا تحلیلی بر آزمون جامع دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 19-35]
  • دوره های دکترا ضرورت تمام وقت بودن دانشجوی دکتری مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 37-48]
  • دوره های دکترا 'گزینش دانشجو در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 49-56]
  • دوره های دکترا ضرورت انتشار مقاله علمی از پایان نامه برای فارغ التحصیلی دانشجوی دکترا [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 57-64]
  • دوره های دکترا نگرشی بر مشکلات آموزشی و پژوهشی دوره های دکترای مهندسی در دانشگاه های کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 65-76]
  • دوره های دکترای مهندسی بررسی و بازنگری دوره های دکترای مهندسی کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 115-136]

ر

ز

س

  • ساختار ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 1-25]
  • سازه ها آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 27-39]
  • سرفصل ها آموزش در مهندسی ژئوتکنیک [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 87-102]
  • سیمولینک نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]

ش

  • شورای عالی برنامه ریزی بررسی وضعیت دروس رشته مهندسی عمران در دانشگاه های دولتی کشور [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 17-36]

ص

  • صادرات غیر نفتی ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]

ض

  • ضرورت تمام وقتی دانشجو ضرورت تمام وقت بودن دانشجوی دکتری مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 37-48]
  • ضرورت چاپ مقاله ضرورت انتشار مقاله علمی از پایان نامه برای فارغ التحصیلی دانشجوی دکترا [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 57-64]

ط

  • طراحی روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • طراحی بالابر روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • طراحی پرس هیدرولیک روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • طراحی جزئیات آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 27-39]
  • طراحی کوره عملیات حرارتی روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • طراحی مته روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • طراحی مفهومی آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 27-39]
  • طول دوره بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]

ع

  • علم مبانی معنوی در آموزش علوم مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 93-117]
  • علوم بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]

ف

  • فرایند آموزش و یادگیری روش آموزش بر مبنای حل مسئله [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 51-71]
  • فرایندهای مواد دارویی ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]
  • فرهنگ مبانی معنوی در آموزش علوم مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 93-117]
  • فرهنگستان علوم ضرورت ارزیابی دوره های دکترای مهندسی در کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 7-18]
  • فرهنگستان علوم نگرشی بر مشکلات آموزشی و پژوهشی دوره های دکترای مهندسی در دانشگاه های کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 65-76]
  • فرهنگستان علوم بررسی و بازنگری دوره های دکترای مهندسی کشور [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 115-136]
  • فعالیت گروهی روش آموزش بر مبنای حل مسئله [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 51-71]

ق

  • قاب فلزی آموزش و فراگیری کارآمد مفهوم پایداری هندسی سازه ها [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 63-78]
  • قوانین انتقال گرما تاریخچه ای از انتقال حرارت [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 9-44]
  • قوانین ترمودینامیک جایگاه انتروپی در مهندسی و علوم [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 135-152]

ک

  • کارشناسی ارشد بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]
  • کارورزی کارورزی، بستری مناسب برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 1-8]
  • کانادا بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]
  • کیفیت تدریس کیفیت تدریس و انتخاب دروس در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 95-104]

گ

  • گرما تاریخچه ای از انتقال حرارت [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 9-44]
  • گزینش دانشجو 'گزینش دانشجو در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 49-56]

م

  • مرتبه استادی ویژگی های استاد راهنمای رساله دوره های دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 105-113]
  • مسائل زیست محیطی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • مطلب نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • معنویت مبانی معنوی در آموزش علوم مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 93-117]
  • منابع انسانی آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 73-85]
  • مهاربندی آموزش و فراگیری کارآمد مفهوم پایداری هندسی سازه ها [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 63-78]
  • مهندسی کیفیت تدریس و انتخاب دروس در دوره دکترای مهندسی [دوره 3، شماره 10، 1380، صفحه 95-104]
  • مهندسی روش های اجرایی در طراحی مهندسی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 79-92]
  • مهندسی بررسی متوسط طول تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های علوم و مهندسی و مقایسه آن با سایر رشته ها در دانشگاه های کانادا [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 119-133]
  • مهندسی داروسازی ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]
  • مهندسی شیمی مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 1-16]
  • مهندسی شیمی ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]
  • مهندسی فرایند ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]
  • مهندسی نوین آموزش طراحی سازه ها در قرن بیست و یکم [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 27-39]
  • مواد اولیه دارو ضرورت ایجاد رشته مهندسی داروسازی در انشکده های فنی و مهندسی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 41-66]

ن

  • نرم افزار نرم افزار آموزشی ـ پژوهشی درایوهای موتور القایی [دوره 3، شماره 9، 1380، صفحه 45-61]
  • نمونه آماری بررسی وضعیت دروس رشته مهندسی عمران در دانشگاه های دولتی کشور [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 17-36]
  • نوآوری در آموزش مهندسی مکانیک ارزشیابی آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم در آمریکا [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 67-79]

ه

ی

  • یادگیری ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی [دوره 3، شماره 12، 1380، صفحه 1-25]
  • یادگیری فعال روش آموزش بر مبنای حل مسئله [دوره 3، شماره 11، 1380، صفحه 51-71]