آ
-
آموزش
بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]
-
آموزش ترکیبی
تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]
-
آموزش ضمن خدمت
تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]
-
آموزش¬عالی
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
-
آموزش¬عالی
بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرمافزاری در نظام آموزشعالی کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]
-
آموزش کارآفرینی
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
-
آموزش کشاورزی و منابعطبیعی
بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرمافزاری در نظام آموزشعالی کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]
-
آموزش مرمت
مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]
-
آموزش مهارت محور
ارزیابی اثربخشی آموزشهای مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]
-
آموزش مهندسی
شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]
-
آموزش مهندسی
اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]
-
آموزش مهندسی
روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]
-
آموزش مهندسی
تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]
-
آموزش مهندسی
رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]
-
آموزش مهندسی
بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینههای پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]
ا
-
ابتکار CDIO
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
اثربخشی
ارزیابی اثربخشی آموزشهای مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]
-
اثربخشی آموزشی
تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]
-
ارزشیابی
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
ارزیابی
ارزیابی اثربخشی آموزشهای مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]
-
ارزیابی آموزش
بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]
-
ارزیابی درونی
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
ارزیابی مشارکتی
اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]
-
استادان مهندسی مکانیک
بررسی زمینههای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]
-
اصلاح برنامه درسی
جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]
-
اعتبار¬سنجی
اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]
-
اعضای هیئت علمی
تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]
-
الزامات
تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]
-
الگوی اشتغال مهندسان
تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]
-
انگیزش درونی
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
-
ایران
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
ایران
بازنگری پروژههای کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]
ب
-
بازنگری برنامه¬های آموزش مهندسی
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
بافتهای تاریخی
مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]
-
باورهای معرفتشناختی
بررسی ساختاری باورهای معرفتشناختی و مهارت مدلسازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]
-
برنامه آموزشی
بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینههای پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]
-
برنامهدرسی
رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]
-
برنامه درسی
شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]
-
برنامه درسی
بررسی ابعاد پنهان برنامههای درسی در رشتههای مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]
-
برنامه درسی اجرا شده
ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی ابعاد پنهان برنامههای درسی در رشتههای مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]
-
برنامه درسی تجربه شده
ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]
-
برنامه درسی قصد شده
ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]
-
برنامه ریزی آموزشی
تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]
-
بسته نرمافزاری
بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]
-
بناهای تاریخی
مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]
-
بنوموسی
استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]
-
بهبود طرح درس
ارائه مدلی برای طراحی "طرح درس" با کمک ابزار QFD، همراه با نمونه کاربردی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 59-73]
پ
-
پرسشنامه
بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]
-
پروژه کارشناسی مهندسی
بازنگری پروژههای کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]
ت
-
تاریخ
روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]
-
تحقیق و توسعه
ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروههای فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروههای فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]
-
تحلیل پوششی دادهها
ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروههای فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروههای فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]
-
تحلیل پوششی شبکهای دادهها
ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروههای فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروههای فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]
-
تعهد عاطفی
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
-
تناسب شغل و شخصیت
تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]
-
توسعه پایدار زیست محیطی
ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]
-
تولید علم
بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرمافزاری در نظام آموزشعالی کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]
-
تیپهای شخصیتی
تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]
ج
-
جام تانتالوس
استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]
-
جنبش نرمافزاری
بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرمافزاری در نظام آموزشعالی کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]
-
جو آموزشی
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
چ
-
چرخه مدیریت سرمایه فکری دانشگاه
مدیریت سرمایههای فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 91-116]
ح
-
حفاظت
مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]
خ
-
خدمات آموزشی ارائه شده
ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]
-
خودکارآمدی
بررسی ساختاری باورهای معرفتشناختی و مهارت مدلسازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]
د
-
دانشجومحوری
بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]
-
دانشجویان
بررسی ساختاری باورهای معرفتشناختی و مهارت مدلسازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]
-
دانشجویان
بررسی ابعاد پنهان برنامههای درسی در رشتههای مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]
-
دانشجویان فنی ـ مهندسی
ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]
-
دانشکده مهندسی
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
-
دانشگاه
بررسی ابعاد پنهان برنامههای درسی در رشتههای مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]
-
دانشگاه شیراز
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
-
دانشگاههای آسیا و استرالیا
بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینههای پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]
-
دانشگاههای برتر ایران و جهان
بررسی زمینههای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]
-
درس طراحی پایانی
بازنگری پروژههای کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]
-
درک کنترل رفتاری
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
-
دروس پایه
بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]
-
دروس محیط زیست
ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]
ر
-
رتبه¬بندی
اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]
-
رضایتمندی دانشجویان
ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]
-
رویکرد سیستمی
رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]
ز
-
زمینههای تحقیقاتی مهندسی نفت
بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینههای پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]
-
زنان
بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]
س
-
ساختار هدف کلاسی
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]
-
سرمایه فکری دانشگاه
مدیریت سرمایههای فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 91-116]
-
سنخ نمای مایرز ـ بریگز
تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]
ش
-
شایستگی
بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]
-
شایستگیهای محوری
شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]
ص
-
صنعت
بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]
ط
-
طراحی برنامه درسی
رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]
-
طراحی مهندسی
بازنگری پروژههای کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]
-
طرح درس
ارائه مدلی برای طراحی "طرح درس" با کمک ابزار QFD، همراه با نمونه کاربردی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 59-73]
ع
-
عرصه های اشتغال مهندسان
تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]
-
علم و عمل
روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]
-
عوامل بازدارنده
بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرمافزاری در نظام آموزشعالی کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]
ف
-
فرایند بولونیا
بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]
-
فیزیکهای چندگانه
بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]
ق
-
قرن بیست و یکم
روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]
-
قصد کارآفرینی
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
ک
-
کارایی نسبی
ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروههای فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروههای فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]
-
کار تیمی
بازنگری پروژههای کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]
-
کارکردهای ضمنی
بررسی ابعاد پنهان برنامههای درسی در رشتههای مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]
-
کتاب الحیل
استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]
-
کشاورزی و منابع طبیعی
تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]
-
کلید واژه: مهارتهای اشتغالزا
بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]
-
کلید واژه¬ها: راهبردهای خودتنظیمی
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]
-
کیفیت
اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]
م
-
محل تحصیل
رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]
-
مدل چهار سطحی ارزشیابی کرک پاتریک
ارزیابی اثربخشی آموزشهای مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]
-
مدلسازی اجزاء محدود
بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]
-
مدل معادله ساختاری
بررسی ساختاری باورهای معرفتشناختی و مهارت مدلسازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]
-
مدیریت سرمایه فکری دانشگاه
مدیریت سرمایههای فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 91-116]
-
مسائل مهندسی
بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]
-
مهارت مدلسازی
بررسی ساختاری باورهای معرفتشناختی و مهارت مدلسازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]
-
مهندسی شیمی
بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]
-
مهندسی فضایی
جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]
-
مهندسی فناوری اطلاعات
شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]
-
مهندسی نفت
بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینههای پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]
-
مهندسی هوافضا
جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]
-
موازنه مواد و انرژی
بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]
-
موضوعات پژوهشی مهندسی مکانیک
بررسی زمینههای پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]
ن
-
نظام آموزش عالی
ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]
-
نگرش به رفتار کارآفرینی
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
-
نوسانگر واهلشی
استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]
ه
-
هنجارهای ذهنی
ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]
-
هوش هیجانی
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]
ی
-
یادگیری
بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]