آ

  • آموزش بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]

  • آموزش ترکیبی تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]

  • آموزش ضمن خدمت تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]

  • آموزش¬عالی ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

  • آموزش¬عالی بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرم‌افزاری در نظام آموزش‌عالی کشاورزی و منابع‌ طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]

  • آموزش کارآفرینی ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

  • آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرم‌افزاری در نظام آموزش‌عالی کشاورزی و منابع‌ طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]

  • آموزش مرمت مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]

  • آموزش مهارت محور ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]

  • آموزش مهندسی شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]

  • آموزش مهندسی اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]

  • آموزش مهندسی روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]

  • آموزش مهندسی تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]

  • آموزش مهندسی رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه‌ درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]

  • آموزش مهندسی بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینه‌های پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]

ا

  • ابتکار CDIO بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • اثربخشی ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]

  • اثربخشی آموزشی تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]

  • ارزشیابی بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • ارزیابی ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]

  • ارزیابی آموزش بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]

  • ارزیابی درونی بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • ارزیابی مشارکتی اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]

  • استادان مهندسی مکانیک بررسی زمینه‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]

  • اصلاح برنامه درسی جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]

  • اعتبار¬سنجی اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]

  • اعضای هیئت علمی تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]

  • الزامات تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]

  • الگوی اشتغال مهندسان تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]

  • انگیزش درونی رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

  • ایران بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • ایران بازنگری پروژه‌های کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]

ب

  • بازنگری برنامه¬های آموزش مهندسی بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • بافتهای تاریخی مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]

  • باورهای معرفت‌شناختی بررسی ساختاری باورهای معرفت‌شناختی و مهارت مدل‌سازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]

  • برنامه آموزشی بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینه‌های پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]

  • برنامه‌درسی رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه‌ درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]

  • برنامه درسی شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]

  • برنامه درسی بررسی ابعاد پنهان برنامه‌های درسی در رشته‌های مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]

  • برنامه درسی اجرا شده ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]

  • برنامه درسی پنهان بررسی ابعاد پنهان برنامه‌های درسی در رشته‌های مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]

  • برنامه درسی تجربه شده ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]

  • برنامه درسی قصد شده ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]

  • برنامه ریزی آموزشی تحلیل عوامل مؤثر در طراحی و اجرای دوره های آموزشی فنی و مهندسی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 35-46]

  • بسته نرم‌افزاری بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]

  • بناهای تاریخی مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]

  • بنوموسی استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]

  • بهبود طرح درس ارائه مدلی برای طراحی "طرح درس" با کمک ابزار QFD، همراه با نمونه کاربردی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 59-73]

پ

  • پرسشنامه بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]

  • پروژه کارشناسی مهندسی بازنگری پروژه‌های کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]

ت

  • تاریخ روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]

  • تحقیق و توسعه ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروه‌های فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]

  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروه‌های فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]

  • تحلیل پوششی شبکه‌ای داده‌ها ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروه‌های فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]

  • تعهد عاطفی رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

  • تناسب شغل و شخصیت تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]

  • توسعه پایدار زیست محیطی ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]

  • تولید علم بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرم‌افزاری در نظام آموزش‌عالی کشاورزی و منابع‌ طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]

  • تیپهای شخصیتی تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]

ج

  • جام تانتالوس استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]

  • جنبش نرم‌افزاری بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرم‌افزاری در نظام آموزش‌عالی کشاورزی و منابع‌ طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]

  • جو آموزشی رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

چ

ح

  • حفاظت مطالعه نظام آموزش مهندسی مرمت و احیای بناها و بافتهای تاریخی در ایران [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 95-114]

خ

  • خدمات آموزشی ارائه شده ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]

  • خودکارآمدی بررسی ساختاری باورهای معرفت‌شناختی و مهارت مدل‌سازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]

د

  • دانشجومحوری بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]

  • دانشجویان بررسی ساختاری باورهای معرفت‌شناختی و مهارت مدل‌سازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]

  • دانشجویان بررسی ابعاد پنهان برنامه‌های درسی در رشته‌های مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]

  • دانشجویان فنی ـ مهندسی ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]

  • دانشکده مهندسی رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

  • دانشگاه بررسی ابعاد پنهان برنامه‌های درسی در رشته‌های مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]

  • دانشگاه شیراز رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

  • دانشگاههای آسیا و استرالیا بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینه‌های پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]

  • دانشگاههای برتر ایران و جهان بررسی زمینه‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]

  • درس طراحی پایانی بازنگری پروژه‌های کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]

  • درک کنترل رفتاری ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

  • دروس پایه بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]

  • دروس محیط زیست ارزیابی تناسب برنامه درسی تدوین شده زیست محیطی در رشته های مهندسی عمران، معماری و کشاورزی با معیارهای توسعه پایدار زیست محیطی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 75-94]

ر

  • رتبه¬بندی اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]

  • رضایتمندی دانشجویان ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]

  • رویکرد سیستمی رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه‌ درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]

ز

  • زمینه‌های تحقیقاتی مهندسی نفت بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینه‌های پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]

  • زنان بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]

س

  • ساختار هدف کلاسی بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]

  • سرمایه فکری دانشگاه مدیریت سرمایه‌های فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 91-116]

  • سنخ نمای مایرز ـ بریگز تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]

ش

  • شایستگی بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]

  • شایستگیهای محوری شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]

ص

  • صنعت بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]

ط

  • طراحی برنامه درسی رویکرد سیستمی در تدوین و نوسازی برنامه‌ درسی در آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 1-24]

  • طراحی مهندسی بازنگری پروژه‌های کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]

  • طرح درس ارائه مدلی برای طراحی "طرح درس" با کمک ابزار QFD، همراه با نمونه کاربردی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 59-73]

ع

  • عرصه های اشتغال مهندسان تیپ¬شناسی شخصیتی مطلوب شاغلان عرصه¬های مهندسی (براساس سنخ نمای شخصیتی مایرز ـ بریگز) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 39-57]

  • علم و عمل روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]

  • عوامل بازدارنده بررسی عوامل بازدارنده جنبش نرم‌افزاری در نظام آموزش‌عالی کشاورزی و منابع‌ طبیعی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 133-147]

ف

  • فرایند بولونیا بازنگری برنامه های آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 1-18]

  • فیزیکهای چند‌گانه بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]

ق

  • قرن بیست و یکم روند تکامل آموزش مهندسی در جهان و ایران [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 1-14]

  • قصد کارآفرینی ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

ک

  • کارایی نسبی ارائه الگویی جهت ارزیابی عملکرد بخش تحقیق و توسعه گروه‌های فنی و مهندسی (مطالعه موردی: گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاه یزد) [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 85-99]

  • کار تیمی بازنگری پروژه‌های کارشناسی مهندسی ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 1-26]

  • کارکردهای ضمنی بررسی ابعاد پنهان برنامه‌های درسی در رشته‌های مهندسی (مطالعه موردی: دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان) [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 27-45]

  • کتاب الحیل استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]

  • کشاورزی و منابع طبیعی تحلیل الزامات به¬کارگیری نظام آموزش ترکیبی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین و شهید چمران اهواز) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 37-50]

  • کلید واژه: مهارتهای اشتغالزا بررسی و شناسایی شایستگیها و مهارتهای اشتغالزای زنان در صنعت (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 51-73]

  • کلید واژه¬ها: راهبردهای خودتنظیمی بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]

  • کیفیت اعتباریابی ابزاری برای پیش بینی موفقیت دانشجویان مهندسی در یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 113-132]

م

  • محل تحصیل رابطه بین جو آموزشی و انگیزش درونی با تعهد عاطفی ؛ مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 71-90]

  • مدل چهار سطحی ارزشیابی کرک پاتریک ارزیابی اثربخشی آموزش‌های مهارت محور در بخش صنعت [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 47-65]

  • مدلسازی اجزاء محدود بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]

  • مدل معادله ساختاری بررسی ساختاری باورهای معرفت‌شناختی و مهارت مدل‌سازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]

  • مدیریت سرمایه فکری دانشگاه مدیریت سرمایه‌های فکری دانشگاه: مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 91-116]

  • مسائل مهندسی بسته نرم افزاری تحلیل و مدلسازی مسائل مهندسی شامل فیزیکهای چندگانه [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 117-134]

  • مهارت مدل‌سازی بررسی ساختاری باورهای معرفت‌شناختی و مهارت مدل‌سازی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 15-34]

  • مهندسی شیمی بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]

  • مهندسی فضایی جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]

  • مهندسی فناوری اطلاعات شناسایی شایستگیهای محوری در آموزش مهندسی فناوری اطلاعات از دیدگاه اعضای هیئت علمی و کارفرمایان [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 19-36]

  • مهندسی نفت بررسی وضعیت آموزش رشته مهندسی نفت و زمینه‌های پژوهشی آن در برخی از دانشگاههای آسیا و استرالیا و مقایسه آن با برنامه آموزش مهندسی نفت در ایران [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 47-69]

  • مهندسی هوافضا جدایی هوا و فضا؛ رویکردی جدید در برنامه درسی کارشناسی مهندسی هوافضا [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 113-134]

  • موازنه مواد و انرژی بررسی ضعف دانشجویان مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در یادگیری درس موازنه مواد و انرژی [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 101-111]

  • موضوعات پژوهشی مهندسی مکانیک بررسی زمینه‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاههای برتر ایران و جهان [دوره 15، شماره 60، 1392، صفحه 135-173]

ن

  • نظام آموزش عالی ارتباط میان خدمات آموزشی ارائه شده و رضایتمندی دانشجویان فنی ـ مهندسی از نظام آموزش عالی [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 25-37]

  • نگرش به رفتار کارآفرینی ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

  • نوسانگر واهلشی استفاده از نوسانگر هیدرولیکی بنوموسی برای تدریس ارتعاشات واهلشی (جام تانتالوس ونوسانگرهیدرولیکی بنوموسی) [دوره 15، شماره 59، 1392، صفحه 115-135]

ه

  • هنجارهای ذهنی ارزیابی برنامه¬های آموزش کارآفرینی در آموزش عالی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 75-89]

  • هوش هیجانی بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی دانشگاه تهران جهت ارایه مدلی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها [دوره 15، شماره 58، 1392، صفحه 84-67]

ی

  • یادگیری بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی [دوره 15، شماره 57، 1392، صفحه 91-112]