نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی کارآفرینی نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
  • آموزش بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
  • آموزش اخلاق مهندسی بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
  • آموزش ریاضی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • آموزش رسمی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
  • آموزش طراحی سازه ای تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
  • آموزش عالی ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
  • آموزش علمی ـ کاربردی ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
  • آموزش غیررسمی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
  • آموزش مهندسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
  • آموزش مهندسی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • آموزش مهندسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • آموزش مهندسی توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • آموزش مهندسی بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
  • آموزش مهندسی برق مخابرات نوری: چشم انداز آینده، جایگاه و ضرورت آموزش در مهندسی برق [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 23-31]
  • آموزش مهندسی شیمی «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
  • آموزش‌های مهندسی ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]

ا

  • اخلاق بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
  • اخلاق اجتماعی آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
  • اخلاق حرفه‌ای بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
  • اخلاق مهندسی بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
  • ایران توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • ارتباط دانشگاه و صنعت ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
  • ارتقای کیفیت توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
  • ارزشیابی توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • ارزشگذاری کیفی کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
  • اشتغال تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
  • اعضای هیات علمی توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • الگوی CIPP ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
  • الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
  • اولویت‌بندی استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]

ب

  • بازتاب بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
  • باور معرفت‌شناسی ریاضی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • برنامة درسی آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
  • برنامه بهبود کیفیت ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
  • برنامه‌های درسی رشته فنی ـ مهندسی ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
  • بروندادهای پژوهشی کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
  • بهره وری ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

پ

  • پایایی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
  • پدیده‌های سطحی «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
  • پروژه ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
  • پژوهش‌نمایی کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]

ت

  • تحقیق کیفی بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
  • ترانزیستور آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
  • تمایل به کار آفرینی تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
  • توسعه دانشگاه کارآفرین ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
  • توسعه محصول جدید ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

ج

  • جنسیت تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

ح

  • حل مسئله ریاضی بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]

خ

  • خدمات دانشگاهی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]

د

  • دانشجویان ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
  • دانشجویان مهندسی نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
  • دانشجویان مهندسی بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
  • دانشکدۀ فنی ـ مهندسی ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
  • دانشگاه بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
  • دانشگاه کارآفرین تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
  • دانشگاه مازندران تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
  • دانشگاه‌های دولتی ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
  • درس برنامه‌سازی پیشرفته ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
  • دستیاران آموزشی توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]

ر

  • رایانش آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
  • ریاضی (1) نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • ریزسیالش «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
  • رشته‌های فنی ـ مهندسی ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
  • رضایت تحصیلی بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
  • رضایت دانشجویان ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
  • رفتار کارآفرینانه تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
  • روایی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
  • روئیت‌‌پذیری سیستم ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]

ز

  • زیست‌شناسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
  • زیست‌شناسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • زیست فناوری زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • زیست‌فناوری زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]

س

  • ساختار عاملی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
  • سازة باز شونده و جمع شونده تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
  • سامانه‌های ریزالکترومکانیکی «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
  • سبکهای یادگیری ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
  • سرعت کسب دانش نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
  • سرمایه انسانی نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
  • سیستم پیامدمحور ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
  • سلول خورشیدی آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

ش

  • شاخص مقاله کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
  • شبیه سازی ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]

ظ

  • ظرفیت کارآفرینانه تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]

ع

  • عملکرد تحصیلی ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]

ف

  • فراشناختی بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
  • فرهنگ ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
  • فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
  • فناوری حیاتی استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
  • فن آوریهای کوانتومی آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
  • فنی و مهندسی آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشته‌های فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]

ق

  • قابلیت استخدام برنامه درسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
  • قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو ویژگی های روان‌سنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
  • قابلیت ذاتی نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • قیچی سان تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
  • قصد کارآفرینی ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
  • قصد کارآفرینی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

ک

  • کارآفرینی تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
  • کارآفرینی تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
  • کارآفرینی دانشگاهی تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
  • کارگاه طراحی معماری ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
  • کیفیت ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
  • کیفیت ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی‌ یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
  • کمیت مقالات علمی کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
  • کنترل رفتار ادراک شده تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
  • کنترل رفتار ادراک‌شده تأثیر آموزش‌های کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]

م

  • مخابرات نوری مخابرات نوری: چشم انداز آینده، جایگاه و ضرورت آموزش در مهندسی برق [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 23-31]
  • مدیریت ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
  • مدیریت فناوری استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
  • مدل یادگیری بلوم تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
  • مدل آینده‌نگاری استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویت‌های تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
  • مدل شناسایی سبک یادگیری ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
  • مدل معادلات ساختاری نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
  • مدل معادلات ساختاری تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعه‌ای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
  • معماری قابل حمل تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازه‌ای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
  • منبع دانش نقش باور‌های معرفت‌شناسی ریاضی در پیش‌بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
  • مهارت‌ کارآفرینی ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
  • مهارتهای آموزشی توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
  • مهندسی راه‌آهن بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
  • مهندسی زیست پزشکی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
  • مهندسی زیست پزشکی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • مهندسی شیمی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
  • مهندسی شیمی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • مهندسی شیمی و زیست‌شناسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
  • مهندسی شیمی و زیست‌شناسی زیست‌شناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیست‌شناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
  • مهندسی عمران دانشگاه ملایر ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
  • مهندسی کامپیوتر ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
  • مؤسسۀ آموزش عالی مهارت ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]

ن

  • نانوالکترونیک آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
  • نانوفن آوری آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
  • نانو‌فنّاوری «ریزسیالش» حوزه‌ای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
  • نیروی کار بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
  • نگرش کارآفرینانه تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
  • نیمه هادی آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]

و

  • ویژگیهای کارآفرینانه ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]

ه

  • هنجارهای ذهنی تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]

ی

  • یادگیری ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
  • یادگیری خلاق ارائۀ‌ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته‌ مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]