آ
-
آزمایشگاه مجازی
کنترل و نظارت زمان حقیقی از طریق شبکه به کمک LabVIEW و MATLAB [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 41-71]
-
آزمایشگاه مجازی
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
آزمایشگاه مجازی
آموزش مهندسی از طریق یادگیری الکترونیکی و زیرساختارهای مورد نیاز آن در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 1-23]
-
آموزش
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 25-51]
-
آموزش خطا
اثر بخشی خطا بر روی خلاقیت و برنامه ریزی و تفکر مستقل از میدان دانشجویان رشتههای مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 31-47]
-
آموزش طرح معماری
ایجاد خلاقیت در دانشجویان مهندسی معماری (بررسی سه مدل برای انتقال دانش از منظر دانشجویان) [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 49-67]
-
آموزش عالی
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 25-51]
-
آموزش عالی و یادگیری مادام العمر
آموزش مهندسی از طریق یادگیری الکترونیکی و زیرساختارهای مورد نیاز آن در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 1-23]
-
آموزش کارشناسی مهندسی برق
درباره تجدید ساختار آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 29-40]
-
آموزش معکوس
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
آموزش مهندسی
ارزیابی کیفیت آموزشهای مهندسی: مطالعه موردی بررسی اثربخشی دوره آموزشی جوش مقاومتی
بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 37-62]
-
آموزش مهندسی
آموزش مهندسی از طریق یادگیری الکترونیکی و زیرساختارهای مورد نیاز آن در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 1-23]
-
آموزشهای کاربردی
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
آموزش و پژوهش
حلقه مفقوده: تأملی بر چالشهای موجود در همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 1-17]
ا
-
اثربخشی دوره آموزشی و مدل کرک پاتریک
ارزیابی کیفیت آموزشهای مهندسی: مطالعه موردی بررسی اثربخشی دوره آموزشی جوش مقاومتی
بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 37-62]
-
احساس خود اثربخشی و رضایت
بررسی عوامل موثر بر رضایت و موفقیت دانشجویان رشته¬های مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 1-29]
-
احمد بن موسی شاکر خراسانی
جام هوشمند از فناوریهای قدیمه ایران [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 133-142]
-
ادراک از محیط دانشکده
بررسی عوامل موثر بر رضایت و موفقیت دانشجویان رشته¬های مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 1-29]
-
ارزیابی
ارزیابی کیفیت آموزشهای مهندسی: مطالعه موردی بررسی اثربخشی دوره آموزشی جوش مقاومتی
بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 37-62]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال 1385:
فرایند، نتایج و دستاوردها [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 75-111]
-
اصول دمینگ
پیاده سازی اصـول دمینگ راهی به سـوی مدیریت کیفیت فـراگیر [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 143-167]
-
اعتماد
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 25-51]
-
امکانات رایانهای
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
امنیت
تبیین و تحلیل فناوری RFID در توسعه مهندسی فناوری اطلاعات(IT)؛آموزش، کاربرد و چالشها [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 137-1368]
-
امنیت بلادرنگ
طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه ای امنیت، نظارت وحفاظت ملی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 125-145]
-
انرژیهای تجدیدپذیر
انرژی و آموزش ترمواکونومیک و کاربرد آن در مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 113-132]
-
انرژیهای تجدید پذیر و آموزش مجازی
طراحی و تهیه نرم افزارآموزش الکترونیکی (e-Learning) به منظور آموزش نحوه عملکرد توربینهای بادی در سیستم های انرژی تجدید پذیر [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 119-135]
ب
-
بازنگری
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
بازنگری و روز آمد کردن
درباره تجدید ساختار آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 29-40]
-
بخش آموزش عالی
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال 1385:
فرایند، نتایج و دستاوردها [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 75-111]
-
برادران بنو موسی
جام هوشمند از فناوریهای قدیمه ایران [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 133-142]
-
برنامه آموزشی
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
برنامه درسی تجربه شده
بررسی عوامل موثر بر رضایت و موفقیت دانشجویان رشته¬های مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 1-29]
-
برنامه¬ریزی
اثر بخشی خطا بر روی خلاقیت و برنامه ریزی و تفکر مستقل از میدان دانشجویان رشتههای مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 31-47]
-
برنامهریزی آموزش عالی
درباره تجدید ساختار آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 29-40]
-
برنامه¬ریزی خطی
تعیین ظرفیت بهینه پذیرش دانشجو در دانشگاههای صنعتی کشور براساس یک مدل برنامهریزی خطی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 53-79]
-
به اشتراک گذاشتن دانش
مهندسی به اشتراک گذاشتن دانش به کمک سیستم مدیریت دانش [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 81-105]
-
بهبود مستمر و مدیریت کیفیت جامع
(TQM)
پیاده سازی اصـول دمینگ راهی به سـوی مدیریت کیفیت فـراگیر [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 143-167]
-
بهرهوری نیروی کار
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
به روز ساختن
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
پ
-
پرورش خلاقیت و اخلاق مهندسی
آموزش موازی مهندسی در دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 63-74]
-
پروژه گرایی و پروژههای هدفمند
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
پژوهش
بررسی نظام علمی و پژوهشی کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 73-88]
ت
-
تجدید ساختار آموزش کارشناسی
درباره تجدید ساختار آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 29-40]
-
تجدید ساختار آموزشی
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
تجربه و انتقال دانش
ایجاد خلاقیت در دانشجویان مهندسی معماری (بررسی سه مدل برای انتقال دانش از منظر دانشجویان) [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 49-67]
-
تحقیق و توسعه
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
تحلیل اگزرژی ـ اقتصادی و قیمت اگزرژی تولیدی
انرژی و آموزش ترمواکونومیک و کاربرد آن در مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 113-132]
-
تحول در آموزش مهندسی
آموزش موازی مهندسی در دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 63-74]
-
تفکر مستقل از میدان
اثر بخشی خطا بر روی خلاقیت و برنامه ریزی و تفکر مستقل از میدان دانشجویان رشتههای مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 31-47]
-
توسعه اقتصادی و فناوریهای نوین
مراکز رشد مجازی ابزاری در راستای توسعه کارآفرینی در دانشگاهها [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 101-124]
-
تیر اویلرـ برنولی غیرخطی
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
چ
-
چرخه کیفیت
پیاده سازی اصـول دمینگ راهی به سـوی مدیریت کیفیت فـراگیر [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 143-167]
-
چرخه مسائل ریاضی ـ فیزیک
بررسی اصول و مبانی مدلسازی ریاضی مسائل خوش طرح فیزیک و مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 19-36]
ح
-
حمایت سازمانی
مهندسی به اشتراک گذاشتن دانش به کمک سیستم مدیریت دانش [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 81-105]
-
حوزه ستادی و حوزه دانشگاهی
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال 1385:
فرایند، نتایج و دستاوردها [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 75-111]
د
-
دانش
مهندسی به اشتراک گذاشتن دانش به کمک سیستم مدیریت دانش [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 81-105]
-
دانش
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
دانشگاه
حلقه مفقوده: تأملی بر چالشهای موجود در همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 1-17]
-
دانشگاههای صنعتی و گسترش
آموزش عالی
تعیین ظرفیت بهینه پذیرش دانشجو در دانشگاههای صنعتی کشور براساس یک مدل برنامهریزی خطی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 53-79]
-
دینامیک پیشرفته
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
ر
-
ربات متحرک
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
-
رباتیک پیشرفته
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
-
روانشناسی آموزشی
ایجاد خلاقیت در دانشجویان مهندسی معماری (بررسی سه مدل برای انتقال دانش از منظر دانشجویان) [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 49-67]
-
ریسکهای خارجی پروژه و فرایند مدیریت ریسک
ماتریس مدیریت ریسک پروژه در مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 85-99]
س
-
ساختارآموزشی
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
-
سرمایه اجتماعی
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 25-51]
ش
-
شاخص
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال 1385:
فرایند، نتایج و دستاوردها [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 75-111]
-
شبکه
طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه ای امنیت، نظارت وحفاظت ملی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 125-145]
-
شبکه ها و هنجارها
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 25-51]
-
شبیه سازی
کنترل و نظارت زمان حقیقی از طریق شبکه به کمک LabVIEW و MATLAB [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 41-71]
-
شناسایی از راه دور
تبیین و تحلیل فناوری RFID در توسعه مهندسی فناوری اطلاعات(IT)؛آموزش، کاربرد و چالشها [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 137-1368]
ص
-
صنعت
حلقه مفقوده: تأملی بر چالشهای موجود در همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 1-17]
ف
-
فرایند پیدایش
طراحی و تبیین مدلهای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 69-83]
-
فرایند مدیریت و قابلیتهای ارتباطات
طراحی و تبیین مدلهای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 69-83]
-
فناوری
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
فناوری اطلاعات
تبیین و تحلیل فناوری RFID در توسعه مهندسی فناوری اطلاعات(IT)؛آموزش، کاربرد و چالشها [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 137-1368]
-
فناوری و آموزش
ارزیابی روند بازنگری و نوسازی برنامه های درسی در دانشگاه شیراز و ارائه برنامه جدید پیشنهادی کارشناسی مهندسی برق در این دانشگاه [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 89-118]
ق
-
قانون دوم ترمودینامیک
انرژی و آموزش ترمواکونومیک و کاربرد آن در مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 113-132]
-
قضاوت و درک مطلب
اثر بخشی خطا بر روی خلاقیت و برنامه ریزی و تفکر مستقل از میدان دانشجویان رشتههای مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 31-47]
ک
-
کارآفرینی
مراکز رشد مجازی ابزاری در راستای توسعه کارآفرینی در دانشگاهها [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 101-124]
-
کتاب الحیل و جام هوشمند
جام هوشمند از فناوریهای قدیمه ایران [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 133-142]
-
کتابخانه مجازی
آموزش مهندسی از طریق یادگیری الکترونیکی و زیرساختارهای مورد نیاز آن در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 1-23]
-
کنترل از راه دور
طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه ای امنیت، نظارت وحفاظت ملی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 125-145]
-
کنترل از طریق شبکه
کنترل و نظارت زمان حقیقی از طریق شبکه به کمک LabVIEW و MATLAB [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 41-71]
-
کنترل نظارتی
مهندسی به اشتراک گذاشتن دانش به کمک سیستم مدیریت دانش [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 81-105]
-
کیفیت
پیاده سازی اصـول دمینگ راهی به سـوی مدیریت کیفیت فـراگیر [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 143-167]
گ
-
گرایش در سطح کارشناسی
درباره تجدید ساختار آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 29-40]
ل
-
لینک انعطافپذیر
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
م
-
ماتریس مدیریت ریسک
ماتریس مدیریت ریسک پروژه در مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 85-99]
-
مانیتورینگ از طریق شبکه
کنترل و نظارت زمان حقیقی از طریق شبکه به کمک LabVIEW و MATLAB [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 41-71]
-
مدل دینامیکی
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
-
مدلسازی توربینهای بادی
طراحی و تهیه نرم افزارآموزش الکترونیکی (e-Learning) به منظور آموزش نحوه عملکرد توربینهای بادی در سیستم های انرژی تجدید پذیر [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 119-135]
-
مدل مدیریت ارتباط با مشتری
طراحی و تبیین مدلهای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 69-83]
-
مدلهای چند مرحله¬ای
طراحی و تبیین مدلهای توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 69-83]
-
مراکز رشد مجازی
مراکز رشد مجازی ابزاری در راستای توسعه کارآفرینی در دانشگاهها [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 101-124]
-
مسائل خوش طرح
بررسی اصول و مبانی مدلسازی ریاضی مسائل خوش طرح فیزیک و مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 19-36]
-
مسائل ناخوش طرح و مسائل مقدار مرزی
بررسی اصول و مبانی مدلسازی ریاضی مسائل خوش طرح فیزیک و مهندسی [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 19-36]
-
معادن کشور
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
معیار
ارزیابی نمایندگیهای فروش با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 151-171]
-
مقاومت مصالح و ارتعاشات سیستمهای ممتد
تحلیل دینامیکی غیرخطی یک ربات انعطافپذیر متحرک فضایی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 107-126]
-
منابع انسانی
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
مهارت
بررسی تأثیرات مؤلفه¬های کیفی بر شاخصهای دستمزد و بهره وری نیروی کار معادن کشور [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 127-149]
-
مهارتهای عمومی
بررسی عوامل موثر بر رضایت و موفقیت دانشجویان رشته¬های مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 1-29]
-
مهندسان حرفه ای
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
موفقیت دانشجو
بررسی عوامل موثر بر رضایت و موفقیت دانشجویان رشته¬های مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 1-29]
ن
-
نظارت
طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه ای امنیت، نظارت وحفاظت ملی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 125-145]
-
نظام علمی ـ پژوهشی و مرکز مجازی ارتباطات علمی و پژوهشی
بررسی نظام علمی و پژوهشی کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 73-88]
-
نظام مدیریت دانش و انگیزه
مهندسی به اشتراک گذاشتن دانش به کمک سیستم مدیریت دانش [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 81-105]
-
نگرش صنعتی و مدیریتی
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
نمایندگی فروش
ارزیابی نمایندگیهای فروش با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 151-171]
-
نوآوری و کار آفرینی
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
-
نیازهای صنعتی
تجدید ساختار در آموزش مهندسی برق در کشور [دوره 10، شماره 38، 1387، صفحه 1-27]
و
-
واژههای کلیدی: ارزیابی
ارزیابی نمایندگیهای فروش با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 151-171]
-
واژههای کلیدی: دولت
حلقه مفقوده: تأملی بر چالشهای موجود در همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت [دوره 10، شماره 39، 1387، صفحه 1-17]
-
واژه¬های کلیدی : ریسک
ماتریس مدیریت ریسک پروژه در مهندسی [دوره 10، شماره 37، 1387، صفحه 85-99]
-
واژه¬های کلیدی: ظرفیت بهینه پذیرش
تعیین ظرفیت بهینه پذیرش دانشجو در دانشگاههای صنعتی کشور براساس یک مدل برنامهریزی خطی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 53-79]
-
وزن
ارزیابی نمایندگیهای فروش با استفاده از روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 151-171]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
آموزش مهندسی از طریق یادگیری الکترونیکی و زیرساختارهای مورد نیاز آن در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 40، 1387، صفحه 1-23]