آ
-
آرمان دانشگاهی
فرهنگ کیفیت و نقش آن در دستیابی به عملکرد مطلوب دانشگاهها [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 63-72]
-
آموزش تلفیقی
تحلیل سازههای بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 123-136]
-
آموزش جدید
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
آموزش دانشجو محور
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]
-
آموزش دانشگاهی
ویژگیهای فرایند تدریس ـ یادگیری در آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 73-90]
-
آموزش ضمن خدمت
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت مهندسی بر اساس الگوی بازگشت سرمایه [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 103-122]
-
آموزش¬عالی
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
-
آموزش مهندسی
فرهنگ کیفیت و نقش آن در دستیابی به عملکرد مطلوب دانشگاهها [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 63-72]
-
آموزش مهندسی
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
آموزش مهندسی
ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 31-51]
-
آموزش مهندسی
کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 53-74]
-
آموزش مهندسی
ارزیابی کیفیت آموزشهای فنی و مهندسی بر اساس مدل مقیاس کیفیت خدمات SERVQUAL [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 117-141]
-
آموزش مهندسی شیمی
ارائه راهکارهایی ¬ برای بهبود برنامه آموزشی رشته مهندسی شیمی در ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 75-99]
-
آموزش و پژوهش
بررسی نقش و جایگاه اینترنت در آموزش و پژوهش دانشگاهها مطالعه موردی: دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 143-167]
ا
-
ابن سینا
مثالهای کاربردی از کتاب معیارالعقول برای استفاده در کلاسهای درس رشته مهندسی مکانیک [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 89-111]
-
اثربخشی
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
-
اثربخشی
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت مهندسی بر اساس الگوی بازگشت سرمایه [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 103-122]
-
ارتباط دانشگاه ـ صنعت
الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 23-39]
-
ارتقای برنامه
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
ارتقای عملکرد
ویژگیهای فرایند تدریس ـ یادگیری در آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 73-90]
-
ارزشیابی
فرایند ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 33-61]
-
ارزشیابی
کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 53-74]
-
ارزشیابی آموزش مهندسی
نهضت جهانی ارزشیابی آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 1-31]
-
ارزشیابی برنامههای آموزشی
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
ارزیابی
فرهنگ کیفیت و نقش آن در دستیابی به عملکرد مطلوب دانشگاهها [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 63-72]
-
ارزیابی
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت مهندسی بر اساس الگوی بازگشت سرمایه [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 103-122]
-
ارزیابی بیرونی
فرایند ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 33-61]
-
ارزیابی درونی
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
ارزیابی درونی
فرایند ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 33-61]
-
ارزیابی درونی
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
استاندارد 10015
تدوین راهبردهای آموزشی سازمان PMO با توجه به استاندارد بین المللی ایزو 10015 [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 113-130]
-
استانداردهای آموزش مهندسی
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
-
اعضای هیئت علمی
ویژگیهای فرایند تدریس ـ یادگیری در آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 73-90]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی مشکلات و تنگناهای رؤسای دانشگاهها در توسعه واحدهای دانشگاهی و افزایش کیفیت و بهرهوری پژوهشی در دانشگاههای صنعتی و غیر صنعتی (یک بررسی کیفی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 91-103]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی نقش و جایگاه اینترنت در آموزش و پژوهش دانشگاهها مطالعه موردی: دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 143-167]
-
الزامات
ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 31-51]
-
الزامات آموزش مهندسی
الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 23-39]
-
اندازه گیری کیفیت آموزش
ارزیابی کیفیت آموزشهای فنی و مهندسی بر اساس مدل مقیاس کیفیت خدمات SERVQUAL [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 117-141]
-
اهرم ساده و مرکب
مثالهای کاربردی از کتاب معیارالعقول برای استفاده در کلاسهای درس رشته مهندسی مکانیک [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 89-111]
-
ایران
جایگاه علمی کشور ایران: مطالعه موردی پژوهشهای مهندسی صنایع(با استناد به مقالات نمایه شده در پایگاههای علمی بین المللی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 105-122]
-
ایران
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
ایران
کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 53-74]
ب
-
بازگشت سرمایه
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت مهندسی بر اساس الگوی بازگشت سرمایه [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 103-122]
-
برنامه آموزشی
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
برنامه آموزشی
ارائه راهکارهایی ¬ برای بهبود برنامه آموزشی رشته مهندسی شیمی در ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 75-99]
-
برنامه درسی
کاربرد دروس مهندسی صنایع در توانمندسازی مدیران بخش صنعت [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 71-88]
-
برنامهریزی راهبردی
بررسی مشکلات و تنگناهای رؤسای دانشگاهها در توسعه واحدهای دانشگاهی و افزایش کیفیت و بهرهوری پژوهشی در دانشگاههای صنعتی و غیر صنعتی (یک بررسی کیفی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 91-103]
-
بهرهبرداری
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
-
بهرهوری پژوهشی
بررسی مشکلات و تنگناهای رؤسای دانشگاهها در توسعه واحدهای دانشگاهی و افزایش کیفیت و بهرهوری پژوهشی در دانشگاههای صنعتی و غیر صنعتی (یک بررسی کیفی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 91-103]
پ
-
پروژه
بررسی و رتبه بندی عوامل تأثیر ¬گذار بر اجرای مدیریت آموزش در سازمانهای پروژه محور (مورد پژوهی: شرکت فولاد مبارکه) [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 101-116]
-
پیمان واشنگتن
نهضت جهانی ارزشیابی آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 1-31]
ت
-
تجربه های ساخت و تولید
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
-
تحقیق و بررسی
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
-
تحلیل SWOT
تدوین راهبردهای آموزشی سازمان PMO با توجه به استاندارد بین المللی ایزو 10015 [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 113-130]
-
تکنولوژیک
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
تمرکز بر استعداد
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
-
توانمندسازی
کاربرد دروس مهندسی صنایع در توانمندسازی مدیران بخش صنعت [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 71-88]
-
توسعه پایدار
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
توسعه علمی
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
ج
-
جایگاه اینترنت
بررسی نقش و جایگاه اینترنت در آموزش و پژوهش دانشگاهها مطالعه موردی: دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 143-167]
-
جایگاه علمی
جایگاه علمی کشور ایران: مطالعه موردی پژوهشهای مهندسی صنایع(با استناد به مقالات نمایه شده در پایگاههای علمی بین المللی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 105-122]
-
جهان علم
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
چ
-
چالشها
ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 31-51]
د
-
داراییهای نامحسوس
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
-
دانشگاه علم و صنعت
بررسی نقش و جایگاه اینترنت در آموزش و پژوهش دانشگاهها مطالعه موردی: دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 143-167]
-
دانشگاه کشاورزی
تحلیل سازههای بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 123-136]
-
دانشگاهها
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
-
دانشگاههای برتر جهانی
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
-
دانش مواد نو
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
-
دروس و فعالیتهای یادگیری
ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 31-51]
-
دستاوردها
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
دستاوردهای آموزش
کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 53-74]
-
دستاوردهای آموزش مهندسی
نهضت جهانی ارزشیابی آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 1-31]
-
دوره های آموزشی
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
ر
-
راهبردها
ضرورتهای اصلی در تدوین راهبردهای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 31-51]
-
راهبردهای آموزشی
تدوین راهبردهای آموزشی سازمان PMO با توجه به استاندارد بین المللی ایزو 10015 [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 113-130]
-
رتبهبندی
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
-
روند رشد
جایگاه علمی کشور ایران: مطالعه موردی پژوهشهای مهندسی صنایع(با استناد به مقالات نمایه شده در پایگاههای علمی بین المللی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 105-122]
ز
-
زمین شناسی
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
س
-
ساخت
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
-
ساختار مواد نو
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
-
سازمان پروژه محور
بررسی و رتبه بندی عوامل تأثیر ¬گذار بر اجرای مدیریت آموزش در سازمانهای پروژه محور (مورد پژوهی: شرکت فولاد مبارکه) [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 101-116]
-
سازمان(مؤسسه) ارزشیابی آموزش مهندسی ایران
فرایند ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 33-61]
-
سبکهای تدریس
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]
-
سبکهای یادگیری
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]
-
سرفصلهای آموزش مهندسی
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
-
سرفصلهای درسی
ارائه راهکارهایی ¬ برای بهبود برنامه آموزشی رشته مهندسی شیمی در ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 75-99]
-
سرمایه¬فکری
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
ش
-
شاخصهای ارزیابی
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
-
شایستگیها
الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 23-39]
-
شناسایی
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
ص
-
صنعت
کاربرد دروس مهندسی صنایع در توانمندسازی مدیران بخش صنعت [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 71-88]
ط
-
طبقهبندی بلوم
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
طراحی
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
ع
-
علم
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
علم سنجی
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
عمران
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
-
عوامل بازدارنده
تحلیل سازههای بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 123-136]
-
عوامل مؤثر
بررسی و رتبه بندی عوامل تأثیر ¬گذار بر اجرای مدیریت آموزش در سازمانهای پروژه محور (مورد پژوهی: شرکت فولاد مبارکه) [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 101-116]
ف
-
فارس
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
-
فرایند
بررسی و رتبه بندی عوامل تأثیر ¬گذار بر اجرای مدیریت آموزش در سازمانهای پروژه محور (مورد پژوهی: شرکت فولاد مبارکه) [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 101-116]
-
فرایند بولونیا
نهضت جهانی ارزشیابی آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 1-31]
-
فرایند تدریس ـ یادگیری
ویژگیهای فرایند تدریس ـ یادگیری در آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 73-90]
-
فرهنگ کیفیت
فرهنگ کیفیت و نقش آن در دستیابی به عملکرد مطلوب دانشگاهها [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 63-72]
ق
-
قالب آموزش مهندسی
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21 [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 41-65]
ک
-
کاربردهای مواد نو
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
-
کیفیت
ویژگیهای فرایند تدریس ـ یادگیری در آموزش عالی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 73-90]
-
کیفیت
بررسی مشکلات و تنگناهای رؤسای دانشگاهها در توسعه واحدهای دانشگاهی و افزایش کیفیت و بهرهوری پژوهشی در دانشگاههای صنعتی و غیر صنعتی (یک بررسی کیفی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 91-103]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت آموزشهای فنی و مهندسی بر اساس مدل مقیاس کیفیت خدمات SERVQUAL [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 117-141]
م
-
مؤسسات بین المللی رتبه بندی دانشگاهها
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
-
مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت آموزشهای فنی و مهندسی بر اساس مدل مقیاس کیفیت خدمات SERVQUAL [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 117-141]
-
مدیران
کاربرد دروس مهندسی صنایع در توانمندسازی مدیران بخش صنعت [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 71-88]
-
مدیریت آموزش
بررسی و رتبه بندی عوامل تأثیر ¬گذار بر اجرای مدیریت آموزش در سازمانهای پروژه محور (مورد پژوهی: شرکت فولاد مبارکه) [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 101-116]
-
مدیریت آموزشعالی
بررسی مشکلات و تنگناهای رؤسای دانشگاهها در توسعه واحدهای دانشگاهی و افزایش کیفیت و بهرهوری پژوهشی در دانشگاههای صنعتی و غیر صنعتی (یک بررسی کیفی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 91-103]
-
مدیریت دانش
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری در آموزش عالی: رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 19-41]
-
مدیریت مطلوب
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
-
معیارالعقول
مثالهای کاربردی از کتاب معیارالعقول برای استفاده در کلاسهای درس رشته مهندسی مکانیک [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 89-111]
-
مفاهیم مهندسی شیمی
ارائه راهکارهایی ¬ برای بهبود برنامه آموزشی رشته مهندسی شیمی در ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 75-99]
-
مقالات
جایگاه علمی کشور ایران: مطالعه موردی پژوهشهای مهندسی صنایع(با استناد به مقالات نمایه شده در پایگاههای علمی بین المللی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 105-122]
-
مقالات و اختراعات
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
-
ملاکهای ارزشیابی
فرایند ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 33-61]
-
ملاکهای ارزشیابی
سازکار ارزیابی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 1-30]
-
ملاکهای ارزیابی
نهضت جهانی ارزشیابی آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 1-31]
-
ملاکهای ارزیابی
کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 53-74]
-
مهندسی صنایع
کاربرد دروس مهندسی صنایع در توانمندسازی مدیران بخش صنعت [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 71-88]
-
مهندسی صنایع
جایگاه علمی کشور ایران: مطالعه موردی پژوهشهای مهندسی صنایع(با استناد به مقالات نمایه شده در پایگاههای علمی بین المللی) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 105-122]
-
مهندسی کشاورزی
بررسی اثربخشی درونی و بیرونی دوره های آموزشی GIS در حوزه مهندسی کشاورزی، عمران و زمین شناسی؛ مطالعه موردی استان فارس [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 67-86]
-
مواد نو
بررسی وضعیت مواد نو و کاربردهای آن در ایران و چند کشور جهان [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 131-151]
ن
-
نشرعلم
وضع کنونی علم در کشور [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 1-17]
-
نیازهای صنعت
الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 23-39]
و
-
واحدهای درسی
ارائه راهکارهایی ¬ برای بهبود برنامه آموزشی رشته مهندسی شیمی در ایران [دوره 13، شماره 51، 1390، صفحه 75-99]
-
واژههای کلیدی: : برنامه ریزی راهبردی
تدوین راهبردهای آموزشی سازمان PMO با توجه به استاندارد بین المللی ایزو 10015 [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 113-130]
-
وفور منابع
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 87-101]
ه
-
هدفهای آموزشی
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
هدفهای یادگیری
تدارک هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 49، 1390، صفحه 43-69]
-
هیئت علمی
تحلیل سازههای بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه) [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 123-136]
ی
-
یادگیری جمعی
فرهنگ کیفیت و نقش آن در دستیابی به عملکرد مطلوب دانشگاهها [دوره 13، شماره 50، 1390، صفحه 63-72]
-
یادگیری سؤال محور
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]
-
یادگیری فعال
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]
-
یادگیری مشارکتی
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی [دوره 13، شماره 52، 1390، صفحه 1-21]