نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
  • آموزش پایداری الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
  • آموزش تعاملی راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • آموزش خلاق راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • آموزش ریاضی معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • آموزش عالی تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه: تفاوت محیط‌های مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
  • آموزش عالی ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
  • آموزش عالی تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
  • آموزش عالی نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
  • آموزش کشاورزی تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
  • آموزش میان رشته‌ای روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
  • آموزش معماری راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • آموزش مهندسی جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
  • آموزش مهندسی چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
  • آموزش مهندسی تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
  • آموزش مهندسی نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
  • آموزش مهندسی سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
  • آینده‌پژوهی رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

ا

  • اثربخشی تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
  • ایران جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
  • ارزیابی بیرونی سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
  • ارزیابی درونی سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
  • ارزشیابی سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
  • ارزش تکالیف مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
  • ارزش نمره مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
  • اعضای هیأت علمی بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
  • اعضای هیات علمی تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه: تفاوت محیط‌های مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
  • اعضای هیئت علمی بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]
  • افت تحصیلی معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • افراد فناور نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • الجزری تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
  • الگوی پویا الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
  • اینده مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
  • انعطاف پذیری بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]

ب

  • برخورد مناسب با محیط لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]
  • برنامه آموزش کارشناسی مهندسی سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
  • برنامه درسی مدل ـ پایه روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
  • بهره وری انرژی شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]

پ

  • پرتو ایکس تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • پردیس کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
  • پردیس مهندسی بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]
  • پروتکل طراحی راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • پزشکی هسته ای تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • پژوهشگاه بین‌المللی زلزله بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
  • پیکره های دانشی روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
  • پمپ توربین تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
  • پویش محیطی رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]

ت

  • تحلیل خطا معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • تحلیل داده تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • تحلیل روند رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
  • تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
  • تسهیم دانش تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه: تفاوت محیط‌های مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
  • تشدید مغناطیسی تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • تصویرنگاری پزشکی تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • تفکر ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
  • تفکر انتقادی ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
  • تفکر انتقادی تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
  • تفکر خلاق تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
  • تفکر خلاق و واگرا جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
  • تفکر طراحی تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
  • تفکر نقاد و همگرا جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
  • تلمبه آبکش تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
  • توسعه آموزشهای مهندسی نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • توسعه پایدار چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
  • تولید علم بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]

ح

  • حافظه های غیرفرّار فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
  • حافظه های فرّار فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
  • حافظه های نیمه هادی فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
  • حال مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
  • حسابان مرتبه ناصحیح افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
  • حوزه ها و واحدهای دانشی روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]

خ

  • خلاقیت جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
  • خودراهبری یادگیری مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

د

  • دانشجویان ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
  • دانشجویان مهندسی معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • دانشکده مهندسی ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
  • دانشگاه صنعتی رویکرد آینده‌پژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
  • دانشگاه هرمزگان مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
  • درک سه بعدی نانوفتونیک فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
  • دستاورد یادگیری نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
  • دینامیک روحیات انسان افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
  • دوره‌های کارآموزی تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]

ر

  • راهبردهای طراحی راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • رهبری یادگیری تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
  • رویکرد کل نگرانه لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]

ز

  • زبانهای توصیف سخت افزار طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
  • زلزله‌شناسی بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]

س

  • سی تی اسکن تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
  • سیستم‌های یکنوا افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
  • سنجش آموزش نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
  • سونوگرافی تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]

ش

  • شاخص ارزیابی فناوری نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • شبکه توزیع هوشمند شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
  • شبکه هوشمند شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
  • شبیه‌سازی الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]

ص

  • صلاحیت الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
  • صنعت برق نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]

ط

  • طراحی سیستم های الکترونیکی طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
  • طراحی سطح انتقال ثبات طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
  • طراحی سطح سیستم طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
  • طراحی مهندسی جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]

ع

  • عیب یابی خودرو تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
  • علوم زیستی فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]

ف

  • فوتونیک فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]

ق

  • قابلیت اطمینان شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]

ک

  • کارگاه طراحی معماری تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
  • کشور فناور نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • کیفیت تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
  • کیفیت معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • کیفیت تدریس مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشته‌های مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]

م

  • ماتریس صدای مشتری تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
  • محیط زیست شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
  • محیط زیست چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
  • محیط‏های دانشگاهی مهندسی تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت‌ علمی در دانشگاه: تفاوت محیط‌های مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
  • مدل بافت معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • مدل مهارتی راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
  • معادلات دیفرانسیل معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
  • میکروسکوپی و نانوسکوپی فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
  • منابع قدرت تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
  • مهارت سنجی تأثیر دوره‌های آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
  • مهندسی پایدار چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
  • مهندسی زلزله بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
  • مهندس فناور نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • مؤسسات فناور نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
  • موقعیت یادگیری تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
  • مؤلفه های برنامه‌ریزی درسی بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

ن

  • ناحیه جذب افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
  • ناهمزمان‌سازی نوسانگرها افق‌های نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
  • نتایج تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
  • نقشه راه چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
  • نوآوری برنامه درسی بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفه‌های اساسی نوآوری برنامه‌ریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]

و

ه

  • همایش بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
  • همجوشی متوازن بین رشته ای روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشته‌ای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
  • همکاری علمی بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بین‌المللی‌ زلزله‌شناسی مهندسی زلزله (SEE)‌طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
  • هیئت‌علمی الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئت‌علمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویایی‌های سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]

ی

  • یادگیری فعال بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]