دوره 25 (1402)
دوره 24 (1401)
دوره 23 (1400)
دوره 22 (1399)
دوره 21 (1398)
دوره 20 (1397)
دوره 19 (1396)
دوره 18 (1395)
دوره 17 (1394)
دوره 16 (1393)
دوره 15 (1392)
دوره 14 (1391)
دوره 13 (1390)
دوره 12 (1389)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
دوره 9 (1386)
دوره 8 (1385)
دوره 7 (1384)
دوره 6 (1383)
دوره 5 (1382)
دوره 4 (1381)
دوره 3 (1380)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب
دوره 24، شماره 96، اسفند 1401، صفحه 1-30
عوامل مؤثر بر فرسودگی تحصیلی: مقایسهای بین دانشجویان فنی و مهندسی با سایر دانشجویان نظام آموزش عالی ایران
دوره 21، شماره 84، اسفند 1398، صفحه 31-51
طراحی الگوی دانشگاه کارآفرین: رویکرد کیفی (مورد پژوهی: دانشگاه تهران)
دوره 21، شماره 83، آذر 1398، صفحه 51-77
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی
دوره 20، شماره 79، آذر 1397، صفحه 119-138
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز)
دوره 20، شماره 77، خرداد 1397، صفحه 19-31
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران
دوره 19، شماره 76، اسفند 1396، صفحه 1-28
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی
دوره 18، شماره 72، بهمن 1395، صفحه 45-67
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق
دوره 18، شماره 71، آذر 1395، صفحه 41-64
مقایسه کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان بومی و غیربومی دانشگاههای صنعتی (مطالعه موردی: دانشگاههای صنعتی دولتی واقع در شهر تهران
دوره 18، شماره 71، آذر 1395، صفحه 107-125
عوامل موثر بر نمره گذاری پایانی ارزشیابی های آموزشی در آموزش عالی
دوره 18، شماره 69، خرداد 1395، صفحه 103-114
بررسی نظام های رتبه بندی دانشگاهها: یک رویکرد انتقادی
دوره 17، شماره 65، خرداد 1394، صفحه 95-132
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی
دوره 16، شماره 63، آذر 1393، صفحه 39-59
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی
دوره 16، شماره 63، آذر 1393، صفحه 61-83
نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت
دوره 16، شماره 63، آذر 1393، صفحه 85-110
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت علمی در دانشگاه: تفاوت محیطهای مهندسی و غیرمهندسی
دوره 16، شماره 61، خرداد 1393، صفحه 1-24
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته های مهندسی از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه کاشان)
دوره 14، شماره 55، آذر 1391، صفحه 61-87
ارزیابی درونی ضرورت پاسخگویی دانشگاهها (مطالعه موردی گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه شهید بهشتی)
دوره 14، شماره 53، خرداد 1391، صفحه 131-153
تحلیل وضعیت گروه فنی ـ مهندسی کشور بر پایه مدل سایبرنتیک نظام علم و فناوری
دوره 12، شماره 47، آذر 1389، صفحه 1-26
ارتقای کیفیت آموزش دروس مهندسی از طریق تقویت رکن چهارم نظام یاددهی ـ یادگیری
دوره 11، شماره 44، اسفند 1388، صفحه 17-35
پارادوکس سرمایة اجتماعی تحصیل¬کردگان ایرانی بررسی رابطة آموزش عالی و سرمایه اجتماعی در ایران
دوره 10، شماره 40، اسفند 1387، صفحه 25-51
ضرورت پرورش خلاقیت در آموزش عالی
دوره 8، شماره 29، خرداد 1385، صفحه 81-95
پایگاه اطلاعات آموزش معدن و مواد ایران
دوره 7، شماره 25، خرداد 1384، صفحه 1-26
آموزش رشته های نوین مهندسی شیمی(مهندس تبدیل گاز طبیعی)
دوره 5، شماره 17، خرداد 1382، صفحه 71-82
آموزش عالی و دهکده جهانی: چالش ها و راه حل ها
دوره 3، شماره 11، آذر 1380، صفحه 73-85
ضرورت ارزیابی دوره های دکترای مهندسی در کشور
دوره 3، شماره 10، شهریور 1380، صفحه 7-18