@article { author = {Tofighi, J. and Noorshahi, N.}, title = {Planning University Curriculum}, journal = {Iranian Journal of Engineering Education}, volume = {3}, number = {11}, pages = {1-16}, year = {2001}, publisher = {The Academy of Sciences of I. R. of Iran}, issn = {1607-2316}, eissn = {2676-4881}, doi = {10.22047/ijee.2001.2053}, abstract = {Not available}, keywords = {}, title_fa = {مقدمه ای بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی}, abstract_fa = {در این مختصر با توجه به موضوع همایش که آموزش و پژوهش مهندسی شیمی در ایران است و تکیه اصلی بر موضوع بازنگری در برنامه آموزشی و پژوهشی مهندسی شیمی، سعی خواهد شد توجه همگان به نقطه شروع این بازنگری(که بر اساس مطالب فوق مسئولیت آن بر عهده استادان این رشته در دانشگاه ها خواهد بود) همانا" روش شناسی" اینکه برنامه ریزی درسی از کجا شروع شده و روش و مراحل آن چگونه است، جلب شود. در ادامه ابتدا مسئله مورد بحث در قالب چند سؤال اساسی طرح می شود و سپس به بیان مطالبی در باب هریک از سؤالات تنها به عنوان فتح باب موضوع پرداخته خواهد شد و در پایان با ارائه یک جمع بندی از مطالب بیان شده موضوعات جدیدی را که نیازمند تحقیق و بررسی هرچه بیشتر است، مورد تأکید قرار خواهیم داد.}, keywords_fa = {برنامه ریزی,دروس دانشگاهی,مهندسی شیمی,آزمون,ارزیابی}, url = {https://ijee.ias.ac.ir/article_2053.html}, eprint = {https://ijee.ias.ac.ir/article_2053_c878a531e0e24b9743a6e1352a4a161e.pdf} }