دوره 25 (1402)
دوره 24 (1401)
دوره 23 (1400)
دوره 22 (1399)
دوره 21 (1398)
دوره 20 (1397)
دوره 19 (1396)
دوره 18 (1395)
دوره 17 (1394)
دوره 16 (1393)
دوره 15 (1392)
دوره 14 (1391)
دوره 13 (1390)
دوره 12 (1389)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
دوره 9 (1386)
دوره 8 (1385)
دوره 7 (1384)
دوره 6 (1383)
دوره 5 (1382)
دوره 4 (1381)
دوره 3 (1380)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی
دوره 23، شماره 91، آذر 1400، صفحه 113-139
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
دوره 23، شماره 90، شهریور 1400، صفحه 114-97
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی
دوره 24، شماره 96، اسفند 1401، صفحه 119-138
بررسی چالشهای آموزش الکترونیکی درس احتمال و آمار مهندسی
دوره 25، شماره 97، خرداد 1402، صفحه 125-150
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان
دوره 23، شماره 90، شهریور 1400، صفحه 130-115
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه
دوره 23، شماره 92، اسفند 1400، صفحه 131-152
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان
دوره 24، شماره 95، آذر 1401، صفحه 131-152
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل
دوره 23، شماره 89، خرداد 1400، صفحه 133-156
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان
دوره 24، شماره 93، خرداد 1401، صفحه 133-152
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19
دوره 24، شماره 94، شهریور 1401، صفحه 133-156
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی
دوره 22، شماره 87، آذر 1399، صفحه 137-143
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران
دوره 23، شماره 90، شهریور 1400، صفحه 151-131
یادداشت معرفی کتاب تاریخ هشتاد ساله دانشکده فنی دانشگاه تهران داستان یک خانه، داستان یک سرزمین (اثر دکتر مقصود فراستخواه)
دوره 23، شماره 90، شهریور 1400، صفحه 153-156
شناسایی مولفههای موثر بر فرایند یاددهی- یادگیری، برای تربیت دانشجویان مهندسی با اشتغالپذیری بالا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1402
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر کاهش داوطلبان رشته های مهندسی از دیدگاه دانش آموزان پایه دوازدهم با رویکرد ترکیبی دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: شهرستان زاهدان)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1402
همافزایی رویکردهای مهندسی انسانگرایانه، بومگرایانه، جهانشمول و کلنگر برای بازنگری آموزش مهندسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1402
آموزش درس «آشنایی با معماری جهان» در ایران: تحلیل مضمونی دیدگاههای مدرسان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1402
مدلیابی تاثیرکیفیت برنامه درسی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش میانجی الهام کارآفرینانه و خلاقیت کارآفرینانه
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1402
مدل یابی تبیین رابطه شایستگیهای دانش آموختگان فنی مهندسی بر روحیه کارآفرینی با میانجیگری اخلاق حرفه ای مهندسی )مورد مطالعه: دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه تهران(
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1402
ترمودینامیک مهندسی شیمی: بازنگری در محتوا و آموزش
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1402
تحلیل ساختار دانشی آموزش مهندسی ایران با رویکرد همرخدادی واژگان طی سالهای 1378 تا 1401
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1402