آذر، خدیجه
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پیدایش و توسعه دانشگاه نسل چهارم: تحلیل کیفی دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 23، شماره 91، 1400]
آذین، رضا
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
ا
اکبری، مرتضی
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
امیرخانی، سحر
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
ایزدخواه، سعید
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
پ
پاشائی فخر، آی سان
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
پاشایی فخری، آی سان
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
پاشایی یوسف کندی، عزیزه
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
پاک مهر، حمیده
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
پزشکی اردکانی، سید علی
یادداشت معرفی کتاب تاریخ هشتاد ساله دانشکده فنی دانشگاه تهران داستان یک خانه، داستان یک سرزمین (اثر دکتر مقصود فراستخواه) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 153-156]
پولادیان، هانیه
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
ت
تفضلی، زهره
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
تقی زاده، محبوبه
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
ج
جعفری، مصطفی
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
جعفری ثانی، حسین
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
چوپانکاره، وحید
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
ح
حامدی نسب، صادق
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
حبیبی، حمدالله
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
حسنی، محمد
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
حسین لو، فرشته
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
زمانی مقدم، افسانه
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
س
سالارزهی، حبیب الله
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
ستوده قره باغ، رحمت
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
ستوده قره باغ، رحمت
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
سمیعی، شبنم
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
سورانی یانچشمه، رضا
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
سیدنصرتی، امین
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
ش
شفیعی سروستانی، مریم
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
ص
صالحی عمران، ابراهیم
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
ض
ضرغامی، حمیدرضا
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
ضرغامی، رضا
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
ضیائی حلیمهجانی، هومن
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
ط
طهماسب زاده شیخلار، داود
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
ع
عبداله نژاد، حامد
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
عزیزی، معصومه
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
عزیزی، نعمت الله
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
عین خواه، فرناز
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
غ
غلامی، خلیل
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
ف
فاخر عجبشیر، زهرا
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
فرازکیش، مهدیه
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
فلاحتی، سکینه
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
ق
قسیمی لیقوان، آیدا
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
ک
کاشی، فاطمه
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
کرمی، مرتضی
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
کریم پور، علی
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
کشاورززاده، علی
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
کمالیان، امین رضا
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
کیخا، احمد
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
ل
لواسانی، میترا
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
م
محمدپور، سمانه
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
محمدزاده، علی
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
محمدزاده قصر، اعظم
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
محمدی، مهدی
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
مریخ پور، زهرا
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
مستوفی، نوید
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
ملایی، سمیه
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
منتظر، غلامعلی
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
مندگاری، کاظم
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
مهدی، محمد
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
مهدیه، امید
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 69-49]
میرزاوزیری، مجید
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
میرکمالی، محمد
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
ن
ندیمی، ضحی
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
نوروزی، سحر
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
ی
یعقوبی، نورمحمد
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]