آ

  • آذربیک، محمدمهدی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • آسمان رفعت، امیر رضا مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

ا

  • ادب آوازه، نازیلا شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • ارغوانی هادی، جمال کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • اسماعیلی، علی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • اکبری پردنجانی، زهرا بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • امین دوست، عاطفه شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • ایار، پویان مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • ایزانلو، حسن مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

ب

  • باغچه سرایی، امیدرضا مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • بامری، مصیب شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • بایبوردی، آرین مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • بشگزی، سمیه طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • بهین فر، پارسا مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

پ

  • پارسا، عبداله شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • پیرچراغی، غلامرضا کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

ت

  • توحیدی نافع، محمدصادق مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

ج

  • جعفری، پریوش تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • جعفری، پریوش ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

  • جمشیدیان، محمد مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • جهانتیغ پاک، علیرضا کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • جهانتیغ پاک، علیرضا ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

ح

  • حائری زاده نبوی، علیرضا ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • حسن پور، حسین مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • حسنی، محمد بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • حقانی، فاطمه تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

  • حق شناس گرگانی، حمید کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • حق شناس گرگانی، حمید ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • حیدری نوقابی، حمیدرضا ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

خ

  • خادمی، امیرعلی مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • خادمی، سولماز شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • خادمی، سولماز عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

د

  • درختی، محمد مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • درویشی قزانچی، دنیا تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • دیناروند، عبدالرحمن مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

ذ

ر

  • رشیدی، زهرا مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • رضایی، سامان مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • رمضانی، محمد سجاد مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • روحانی، شادی مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

ز

  • زارع بنادکوکی، محمد رضا آسیب‌شناسی برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]

  • زاینده رودی، علی ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • زمانی، اصغر تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • زمانی، اصغر ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

س

  • سجادی، سید امیر حسین مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • سلیمان زاده، سجاد مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • سلیمی، قاسم شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • سلیمی، قاسم شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • سید نظرلو، سید طاهر رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

ش

  • شادی، صدیقه عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

  • شعبانی، شریف ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • شهرکی، محمد رضا تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

ص

  • صالحی، کیوان بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • صفوی، سید علی اکبر شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • صمیمی، محمدحامد تکمیل و غنی‌سازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیت‌های عملی و امکانات نرم‌افزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]

ط

ع

  • عباسی، محمدحسن شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

  • عسکری، اسماعیل مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • عطایی، شروان ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

ف

  • فضلی، لیلا ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

ق

  • قادری، سیامند رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

  • قره باغی، طاها مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • قلاوندی، حسن بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • قورچیان، نادر قلی تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • قورچیان، نادر قلی ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

ک

  • کابلی، شهریار کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • کشاورزی، فهیمه شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

گ

  • گرایی، احسان تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • گشول دره سیبی، طیبه شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

  • گوگ‌ساز قوچانی، رقیه طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

ل

  • لطفی، محدثه مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

م

  • متقی پور، مهدی کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • محمدی، فاطمه مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • محمدی، مهدی شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • محمدی، مهدی شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • محمدی، مهدی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

  • محمدی پویا، سهراب رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

  • مرزوقی، رحمت اله شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • معماریان، محمد طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • مقداری، علی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • منتظر، غلامعلی شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

  • منصوری، احسان ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

  • مومنی، کوروش مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • میرزازاده، عظیم ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

  • ناظمی، حامد مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • ندیمی، نوید ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • نصیری، صیاد کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • نصیری، کیوان مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • نیکبخت، مهرداد شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • نیک پی، ایرج تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

ی

  • یاوری، ماندانا تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • یاوری، ماندانا ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

  • یزدان پناه، مریم بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • یزدانی، حامد آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • یعقوبی، محمود آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]