آسمانی، محمد حسن
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
ا
احمدی، معصومه
عرصه کار فردی در کارگاه طراحی معماری به عنوان یک قرارگاه رفتاری کارآمد [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 119-136]
اسلامی، زهرا
بررسی سوگیری های هنجاری و ضدهنجاری نسبت به اخلاق علم در بین اعضای هیئت علمی: از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 87-106]
اشرف گنجوئی، محمد علی
تاثیر کیفیت محرک بصری در آموزش خلاقیت طراحی به دانشجویان معماری [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 127-143]
امینی، محمد
بررسی سبکها و شیوههای یادگیری دانشجویان دانشکدۀ مهندسی دانشگاه کاشان [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 39-53]
اولیاء، محمدصالح
رتبه بندی دانشگاه های ایران بر اساس برون دادهای علمی موضوعات مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 95-118]
ب
بختیاری نژاد، فیروز
توسعه فناوری در کشور با بازبینی برنامه درسی رشته های مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 21-36]
بخشیان خراجی، یاسر
اخلاق و ضرورت آن در جوامع مهندسی [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 27-40]
پ
پیروی نژاد، زینب
کاوشی در عوامل اثرگذار بر کیفیت استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس در آموزشهای مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 1-19]
ت
تجاره، سارا سادات
تدوین درس طراحی سبز برای دانشجویان مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 37-54]
ث
ثقفی، محمود رضا
تاثیر کیفیت محرک بصری در آموزش خلاقیت طراحی به دانشجویان معماری [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 127-143]
ج
جهان تیغ، علیرضا
بررسی اهمیت و کاربردهای مدلسازی سهبعدی در طراحی مهندسی و ضرورت آموزش اصول آن به دانشجویان مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 119-136]
ح
حجازی، جلال
الگویی برای نظام آموزش مهندسی مواد [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 1-26]
حسینی جو، سید عباس
عوامل موثر بر نمره گذاری پایانی ارزشیابی های آموزشی در آموزش عالی [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 103-114]
خ
خاقانی بروجنی، امیر
اخلاق و ضرورت آن در جوامع مهندسی [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 27-40]
د
دائیان، محمد علی
بررسی اهمیت و کاربردهای مدلسازی سهبعدی در طراحی مهندسی و ضرورت آموزش اصول آن به دانشجویان مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 119-136]
دهقانی، مریم
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
دوامی، پرویز
دانشگاه های مهندسی چه چیز هایی را یاد نمی دهند؟ [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 1-21]
ر
رحیمی، حمید
بررسی سبکها و شیوههای یادگیری دانشجویان دانشکدۀ مهندسی دانشگاه کاشان [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 39-53]
رحیمی، حمید
بررسی وضعیت مهارتهای اقدامپژوهی استادان رشتههای مهندسی: گامی ضرروی در جهت بهبود کیفیت تدریس [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 91-102]
ز
زارع بنادکوکی، محمدرضا
رتبه بندی دانشگاه های ایران بر اساس برون دادهای علمی موضوعات مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 95-118]
زحمتکش، زهرا
توسعه شاخص ارزیابی کیفی آموزش مهندسی با در نظرگرفتن عدم قطعیت ها [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 23-43]
زمانی فر، مریم
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 45-67]
زهتابیان، مهدی
کاوشی در عوامل اثرگذار بر کیفیت استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس در آموزشهای مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 1-19]
س
ستوده، پیمان
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
سلیمی، قاسم
کاوشی در عوامل اثرگذار بر کیفیت استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس در آموزشهای مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 1-19]
سیامکی، صبا
ارزیابی عملکرد پژوهشگران، دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی در زمینهی آموزش مهندسی ایران بر اساس شاخصهای تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 99-118]
ش
شاهی، سکینه
بررسی عملکرد طرح آموزشی 18ماهه (ممتاز) سازمان آموزش فنی و حرفهای: مطالعه موردی یکی از کلانشهرهای کشور [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 119-130]
شمس مورکانی، غلامرضا
شناسایی وضعیت تحصیلی داوطلبان گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی- مهندسی و علوم پایه در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 69-94]
شیخان، ناهید
توسعه فناوری در کشور با بازبینی برنامه درسی رشته های مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 21-36]
ص
صادقی مندی، فاطمه
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 45-67]
صفوی، علی اکبر
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
ط
طاهری، مهران
بررسی عملکرد طرح آموزشی 18ماهه (ممتاز) سازمان آموزش فنی و حرفهای: مطالعه موردی یکی از کلانشهرهای کشور [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 119-130]
ع
عارفی، محمدمهدی
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
عالم رجبی، علی اکبر
آموزش انرژیهای تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 77-90]
عالمی، مینو
نقش زبان انگلیسی تخصصی در آموزش مهندسی نوین [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 1-17]
علوی، سید مسلم
تحلیلی بر لزوم ارائه دروس مکمل از علوم اجتماعی و انسانی برای دانشجویان و دانشآموختگان رشته مهندسی برق [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 41-64]
ف
فتح آبادی، جلیل
شناسایی وضعیت تحصیلی داوطلبان گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی- مهندسی و علوم پایه در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 69-94]
فرامرزی نیا، ضرغام
تحلیل امکان پیادهسازی دانشگاه مدل کارآفرین در دانشگاه شهید چمران [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 65-86]
فرزاد، ولی اللّه
بررسی سوگیری های هنجاری و ضدهنجاری نسبت به اخلاق علم در بین اعضای هیئت علمی: از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 87-106]
فرهادی، مریم
عرصه کار فردی در کارگاه طراحی معماری به عنوان یک قرارگاه رفتاری کارآمد [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 119-136]
فرهادی راد، حمید
تحلیل امکان پیادهسازی دانشگاه مدل کارآفرین در دانشگاه شهید چمران [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 65-86]
ک
کاراموز، محمد
توسعه شاخص ارزیابی کیفی آموزش مهندسی با در نظرگرفتن عدم قطعیت ها [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 23-43]
گ
گرایی، احسان
ارزیابی عملکرد پژوهشگران، دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی در زمینهی آموزش مهندسی ایران بر اساس شاخصهای تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 99-118]
ل
لطفی، محمد مهدی
رتبه بندی دانشگاه های ایران بر اساس برون دادهای علمی موضوعات مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 95-118]
م
متقی پور، مهدی
استفاده از فناوری چاپگرهای سه بعدی در بهبود کیفیت آموزش درس نقشه کشی صنعتی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 77-97]
متقی پور، مهدی
تدوین درس طراحی سبز برای دانشجویان مهندسی [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 37-54]
محمدپور، پانیذ
توسعه شاخص ارزیابی کیفی آموزش مهندسی با در نظرگرفتن عدم قطعیت ها [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 23-43]
محمدی، رضا
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 45-67]
محمودی، فیروز
بررسی میزان دستیابی دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه تبریز به مهارتهای اساسی قرن 21 [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 19-38]
مدنی، سید احمد
بررسی وضعیت مهارتهای اقدامپژوهی استادان رشتههای مهندسی: گامی ضرروی در جهت بهبود کیفیت تدریس [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 91-102]
مطهر، صادق
آموزش انرژیهای تجدیدپذیر در ایران [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 77-90]
معارفوند، زهرا
شناسایی وضعیت تحصیلی داوطلبان گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی- مهندسی و علوم پایه در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 69-94]
مقتدایی، لیلا
بررسی نگرشهای دانشآموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای کیفیت برنامههای درسی تجربهشده [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 55-76]
مقداری، علی
رباتیک شناختی - اجتماعی: رازها و نیازها [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 55-76]
مهدی، رضا
مقایسه کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان بومی و غیربومی دانشگاههای صنعتی (مطالعه موردی: دانشگاههای صنعتی دولتی واقع در شهر تهران [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 107-125]
مهر علیزاده، یدالله
تحلیل امکان پیادهسازی دانشگاه مدل کارآفرین در دانشگاه شهید چمران [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 65-86]
مهرعلی زاده، یداله
بررسی عملکرد طرح آموزشی 18ماهه (ممتاز) سازمان آموزش فنی و حرفهای: مطالعه موردی یکی از کلانشهرهای کشور [دوره 18، شماره 70، 1395، صفحه 119-130]
موسوی، ستاره
بررسی نگرشهای دانشآموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای کیفیت برنامههای درسی تجربهشده [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 55-76]
مولا، سمیه
بررسی میزان دستیابی دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه تبریز به مهارتهای اساسی قرن 21 [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 19-38]
میرعرب رضی، رضا
عوامل موثر بر نمره گذاری پایانی ارزشیابی های آموزشی در آموزش عالی [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 103-114]
ن
نجفی، سمیرا
بررسی سوگیری های هنجاری و ضدهنجاری نسبت به اخلاق علم در بین اعضای هیئت علمی: از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 18، شماره 71، 1395، صفحه 87-106]
نظری، حسین
بررسی نگرشهای دانشآموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای کیفیت برنامههای درسی تجربهشده [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 55-76]
نیلی، محمدرضا
بررسی نگرشهای دانشآموختگان فنی ـ مهندسی دانشگاه اصفهان در راستای کیفیت برنامههای درسی تجربهشده [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 55-76]
و
وحدت زاد، محمد علی
رتبه بندی دانشگاه های ایران بر اساس برون دادهای علمی موضوعات مهندسی [دوره 18، شماره 72، 1395، صفحه 95-118]
ی
یعقوبی، سپیده
بررسی وضعیت مهارتهای اقدامپژوهی استادان رشتههای مهندسی: گامی ضرروی در جهت بهبود کیفیت تدریس [دوره 18، شماره 69، 1395، صفحه 91-102]