آ

  • آذین، رضا مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]

ا

  • اجلالی، معصومه ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]

  • احدیت، محمدرضا تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه‌ تدریس در دانشجویان رشته‌ مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]

  • اکبری بورنگ، محمد بررسی نقش باورهای معرفت‌شناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]

  • امیری، مجید بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]

  • ایمان زاده، علی بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]

ب

  • بامداد صوفی، جهانیار چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]

  • بحری گمچی، کبری بررسی چالش‌های برنامه درسی رشته مهندسی برق به‌منظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]

پ

  • پاشائی فخری، ای سان بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]

ت

  • تقوی فرد، محمد تقی چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]

ث

  • ثمری، عیسی تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفه‌ای: به‌منظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]

ج

  • جعفرپور، امیر معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]

خ

  • خاکپور، عباس مطالعه نقش هوش فرهنگی در تسهیم دانش و حمایت محیطی ادراک شده در بین دانشجویان مهندسی [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 93-106]

  • خردمندی نیا، شاکر آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]

  • خوشنویسان، لادن ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]

ر

  • رجایی پور، سعید بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]

ز

  • زارع خورمیزی، سعید شناسایی موانع تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]

  • زارع مهرجردی، مجتبی ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]

  • زینل، حسین طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابی‌های درونی کیفیت آموزش‌های مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]

س

  • سامری، مریم بررسی چالش‌های برنامه درسی رشته مهندسی برق به‌منظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]

  • ستوده قره باغ، رحمت آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]

  • ستوده قره باغ، رحمت مهارت‌های نرم برای دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]

  • سراجی، فرهاد راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]

  • سلحشور، کریم ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]

ش

  • شیخ حسینی، محسن سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]

ص

  • صادقی، محمدابراهیم سنجش و ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]

  • صمدی میارکلائی، حسین ارائه مدل شاخص‌های مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]

  • صمدی میارکلائی، حمزه ارائه مدل شاخص‌های مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]

ع

  • عبدلی سلطان احمدی، جواد بررسی چالش‌های برنامه درسی رشته مهندسی برق به‌منظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]

  • عرفانیان خانزاده، حمید سنجش و ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]

  • علی تاجر، سعید بازنگری شیوه‌ی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشته‌ی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]

  • علیزاده، ابراهیم تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]

  • عیدی، نسرین تأثیر موقعیت‌های چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]

غ

  • غلام پور، میثم بررسی نقش باورهای معرفت‌شناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]

ف

  • فرجی ارمکی، اکبر شناسایی موانع تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]

  • فیضی، کامران چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]

ق

  • قرآنی سیرجانی، سیما بررسی نقش باورهای معرفت‌شناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]

  • قنبری، حمیده شناسایی موانع تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]

ک

  • کاه فروشان، داود ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]

  • کلانتری، هانیه بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]

گ

  • گودرزوندچگینی، مهرداد رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]

م

  • محمد زاده، علی مهارت‌های نرم برای دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]

  • محمدی، امین تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]

  • محمدی، حسن معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]

  • مشیری، بهزاد ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]

  • ملااکبری، مرضیه شناسایی موانع تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]

  • ملکی، علی تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]

  • منصورزاده، شیوا طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابی‌های درونی کیفیت آموزش‌های مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]

  • مهدیه، امید بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]

  • موسوی، ستاره بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]

ن

  • نامور، یوسف تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفه‌ای: به‌منظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]

  • نصیریان ثمرین، کریم تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفه‌ای: به‌منظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]

  • نوریان، محمد تأثیر موقعیت‌های چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]

  • نیرومند، پوراندخت شناسایی موانع تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه‌ آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]

و

  • وحیدی، حسین چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]

  • ولدی، شایسته بازنگری شیوه‌ی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشته‌ی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]

  • وهابزاده، حسین سنجش و ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی تخصصی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]

ه

  • هورفر، عسگر ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]

  • هورفر، فرزاد ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]