آ
-
آ آموزش مهندسی
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
آزمون جامع
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
-
آموزش الکترونیکی
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
-
آموزش تنوع زیستی
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
-
آموزش حضوری
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
-
آموزش طراحی شهری
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]
-
آموزش عالی فنیوحرفهای
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
-
آموزش علوم و مهندسی
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
-
آموزش مهندسی
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
-
آموزش مهندسی
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
-
آموزش مهندسی و توسعه پایدار
اخلاق زیستمحیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]
ا
-
احساس تنهایی
تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]
-
اخلاق حرفهای
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
اخلاق زمین
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
اخلاق زیستمحیطی
اخلاق زیستمحیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]
-
اخلاق کاربردی
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
اخلاق محیطزیست
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
اخلاق مهندسی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
-
اخلاق مهندسی
اخلاق زیستمحیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]
-
ارتقای کیفیت
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
-
ارزیابی
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
-
ارزیابی عملکرد
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
-
استاندارد ایزو ۲۱۴
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
-
اشتغالپذیری
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
-
اشتغالپذیری
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
-
اعتیاد به اینترنت
تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]
-
اعضای هیأت علمی
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
-
اعضای هیئت علمی
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
-
انتخاب استاد راهنما
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
-
انگیزه بیرونی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
انگیزه درونی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
ایران
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
ایران
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
ب
-
برنامه درسی
تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش دادهکاوی هایبریدی مبتنی بر بهکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL بهصورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]
-
برنامهریزی شهری
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]
-
بهرهوری
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
-
بیانگیزگی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
پ
-
پاسخگویی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
-
پایاننامه
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
-
پژوهش در آموزش مهندسی
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
پیشبینی آینده
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
ت
-
تحصیلات
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
-
تحصیلات تکمیلی
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
-
تحقیقات مسئلهمدار
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
-
تحلیل شبکهای
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
-
تخصصگرایی
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
ارزیابی و رتبهبندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روشهای تصمیمگیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]
-
توسعه حرفهای
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی بهمنظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]
-
توسعۀ حرفهای
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
توسعۀ کمّی و کیفی
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
-
تولیدات علمی
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
ج
-
جامعه ناشنوا
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
چ
-
چکیده پایاننامه
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
-
چکیده رساله
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
-
چکیدهنویسی
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
د
-
دانشآموختگان
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
-
دانشجو
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
-
دانشجویان
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
-
دانشجویان مهندسی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
دانشکده مهندسی راهآهن
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
-
دانشکدههای فنی دانشگاه تهران
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
دانشگاه خلیج فارس
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
-
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
دانشگاههای آمریکا
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
-
دانشگاههای ایران
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
-
دانشگاههای تراز جهانی
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
-
دانش محیط زیستی
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]
-
داوطلبان
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
-
دروندادهای دانشگاه
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
-
دیمتل
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
ر
-
رسالۀ دکتری معماری
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
-
رشتههای فنی_ مهندسی
بررسی میزان رعایت استاندارد بینالمللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایاننامهها و رسالههای رشتههای فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]
-
رضایت
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
-
روش تحقیق در معماری
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
-
روش تحقیق مختلط
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
-
رویکرد قابلیتها
وضعیت اشتغالپذیری دانشآموختگان دانشگاه فنیوحرفهای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]
ز
-
زبان اشاره
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
-
زبان تخصصی
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
-
زبان تخصصی رشته راهآهن
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
س
-
سیاستگذاری آموزش عالی
بررسی زمان شناختی دانشگاههای برتر کشور از منظر شاخصهای دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]
ش
-
شاخص فعالیت
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
-
شرایط اولیه
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
ص
-
صلاحیت حرفهای
صلاحیتهای اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]
ط
-
طراحی شهری
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]
ع
-
عاطفه
تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]
-
عدم قطعیت
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
-
علمسنجی
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
-
علوم مهندسی
اخلاق زیستمحیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]
-
علوم مهندسی
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
-
عوامل بیروندانشگاهی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
-
عوامل دروندانشگاهی
بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]
ف
-
فرایند حل مسئله
تحقیقات مسئلهمدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]
-
فیزیک_ ریاضی
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
ق
-
قوانین
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]
ک
-
کارایی
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
-
کارایی نسبی
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
-
کارشناس آموزش
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
کارشناسی ارشد
طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]
-
کارشناسی ارشد
ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشتههای طراحی و برنامهریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]
-
کاهش دانشجو
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
-
کدهای اخلاقی
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
کنکور
بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشتههای مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]
-
کووید-19
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
گ
-
گرایش به STEM
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
م
-
محیط مطالعه و تحقیق
تأثیر عوامل محیطی بر بهرهوری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]
-
مدل برنامهریزی آرمانی
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
-
مدل مجازی
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
-
مزایایEdmodo
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
-
معایب Edmodo
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
-
معلم
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
-
مهارت نگارش آکادمیک
بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرمافزارEdmodo بر مهارتهای نگارش دانشجویان مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]
-
مهارتهای ارتباطی
راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]
-
مهارتهای قرن 21
بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارتهای لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]
-
مهندسی
بررسی تطبیقی تخصصگرایی تولیدات علمی دانشگاههای صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سالهای 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]
-
مهندسی زمین
بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین بهعنوان شاخهای نوظهور در اخلاق حرفهای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]
-
مهندسیشیمی
مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاههای منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]
-
مهندسی کنترل
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]
-
مهندسی همزمان
تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش دادهکاوی هایبریدی مبتنی بر بهکارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL بهصورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]
ن
-
نظام آموزشی
آموختههایی از همهگیری کووید-۱۹ در برنامهریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]
-
نیروی انسانی
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
و
-
واژگان کلیدی: اینترنت
تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجیگری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]
-
واژگان کلیدی: تحلیل پوششی دادهها
استفاده از رویکرد تحلیل پوششی دادهها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکدههای دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]
-
واژگان کلیدی: تحلیل پوششی دادهها
بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راهآهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]
-
واژگان کلیدی: مدیریت دانش فردی
نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغالپذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]
-
ورودیها
علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]