آ

  • آ آموزش مهندسی طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • آزمون جامع مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • آموزش الکترونیکی آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • آموزش تنوع زیستی صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

  • آموزش حضوری آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • آموزش طراحی شهری ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]

  • آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

  • آموزش علوم و مهندسی راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • آموزش مهندسی الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

  • آموزش مهندسی نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

  • آموزش مهندسی و توسعه پایدار اخلاق زیست‌محیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]

ا

  • احساس تنهایی تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجی‏گری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]

  • اخلاق حرفه‌ای بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • اخلاق زمین بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • اخلاق زیست‌محیطی اخلاق زیست‌محیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]

  • اخلاق کاربردی بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • اخلاق محیط‌زیست بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • اخلاق مهندسی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

  • اخلاق مهندسی اخلاق زیست‌محیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]

  • ارتقای کیفیت الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

  • ارزیابی استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • ارزیابی عملکرد بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • استاندارد ایزو ۲۱۴ بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • اشتغال‌پذیری وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

  • اشتغال‌پذیری نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

  • اعتیاد به اینترنت تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجی‏گری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]

  • اعضای هیأت علمی صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

  • اعضای هیئت علمی الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

  • انتخاب استاد راهنما ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • انگیزه بیرونی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • انگیزه درونی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • ایران طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • ایران بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

ب

  • برنامه درسی تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش داده‌کاوی هایبریدی مبتنی بر به‌کارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL به‌صورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]

  • برنامه‌ریزی شهری ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]

  • بهره‌وری تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • بی‌انگیزگی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

پ

  • پاسخگویی شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

  • پایان‌نامه ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • پژوهش در آموزش مهندسی طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • پیش‌بینی آینده علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

  • پیشرفت تحصیلی نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

ت

  • تحصیلات بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

  • تحصیلات تکمیلی ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • تحقیقات مسئله‌مدار تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • تحلیل شبکه‌ای شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

  • تخصص‌گرایی بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب استاد راهنما با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره؛ مطالعه موردی دانشگاه صنعتی ارومیه [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 39-53]

  • توسعه حرفه‌ای الگوی مفهومی توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی به‌منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 113-136]

  • توسعۀ حرفه‌ای طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • توسعۀ کمّی و کیفی بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • تولیدات علمی بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

ج

  • جامعه ناشنوا راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

چ

  • چکیده پایان‌نامه بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • چکیده رساله بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • چکیده‌نویسی بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

د

  • دانش‌آموختگان وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

  • دانشجو بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

  • دانشجویان نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • دانشجویان مهندسی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • دانشکده مهندسی راه‌آهن بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

  • دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • دانشگاه خلیج فارس استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • دانشگاه‌های آمریکا مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • دانشگاه‌های ایران مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • دانشگاه‌های تراز جهانی بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • دانش محیط زیستی ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]

  • داوطلبان بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

  • دروندادهای دانشگاه بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

  • دیمتل شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

ر

  • رسالۀ دکتری معماری تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • رشته‌های فنی_ مهندسی بررسی میزان رعایت استاندارد بین‌المللی ایزو 214 در چکیده فارسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های رشته‌های فنی_ مهندسی دانشگاه تبریز [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 85-105]

  • رضایت تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • روش تحقیق در معماری تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • روش تحقیق مختلط تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • رویکرد قابلیت‌ها وضعیت اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از منظر معاونان فرهنگی و دانشجویی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 99-116]

ز

  • زبان اشاره راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • زبان تخصصی راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • زبان تخصصی رشته راه‌آهن بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

س

  • سیاست‌گذاری آموزش عالی بررسی زمان شناختی دانشگاه‌های برتر کشور از منظر شاخص‌های دروندادی در پنجاه سال اخیر [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 91-111]

ش

  • شاخص فعالیت بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • شرایط اولیه علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای صلاحیت‌های اعضای هیأت علمی برای آموزش تنوع زیستی و محیط زیستی با رویکرد تحلیل محتوا [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 107-126]

ط

  • طراحی شهری ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]

ع

  • عاطفه تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجی‏گری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]

  • عدم قطعیت علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

  • علم‌سنجی بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • علوم مهندسی اخلاق زیست‌محیطی در آموزش مهندسی: یک حلقه مفقوده [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 91-101]

  • علوم مهندسی بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

  • عوامل بیرون‌دانشگاهی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

  • عوامل درون‌دانشگاهی بررسی علل بی‌انگیزگی دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 21-37]

ف

  • فرایند حل مسئله تحقیقات مسئله‌مدار در معماری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 1-29]

  • فیزیک_ ریاضی بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

ق

  • قوانین شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اخلاق مهندسی با رویکرد تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 23-45]

ک

  • کارایی بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

  • کارایی نسبی استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • کارشناس آموزش طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • کارشناسی ارشد طراحی و اجرای برنامۀ کارشناسی ارشد آموزش مهندسی [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 1-21]

  • کارشناسی ارشد ارزیابی دانش محیط زیستی در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های طراحی و برنامه‌ریزی شهری [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 73-90]

  • کاهش دانشجو بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

  • کدهای اخلاقی بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • کنکور بررسی کاهش قابل ملاحظه داوطلبان رشته‌های مهندسی [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 137-143]

  • کووید-19 آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

گ

  • گرایش به STEM بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

م

  • محیط مطالعه و تحقیق تأثیر عوامل محیطی بر بهره‌وری و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته رایانه [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 1-22]

  • مدل برنامه‌ریزی آرمانی استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • مدل مجازی علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

  • مزایایEdmodo بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

  • معایب Edmodo بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

  • معلم بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

  • مهارت نگارش آکادمیک بررسی برداشت فراگیران و تأثیر استفاده از نرم‌افزارEdmodo بر مهارت‌های نگارش دانشجویان مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 117-131]

  • مهارت‌های ارتباطی راهبردهای آموزش علوم و مهندسی همگام با زبان اشاره ناشنوایان [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 69-84]

  • مهارت‌های قرن 21 بررسی رابطه و مقایسه ابعاد میزان گرایش به علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی با میزان مهارت‌های لازم برای قرن 21 [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 85-98]

  • مهندسی بررسی تطبیقی تخصص‌گرایی تولیدات علمی دانشگاه‌های صنعتی در شهر تهران در حوزه مهندسی در بین سال‌های 1999-2018 [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 127-147]

  • مهندسی زمین بررسی اصول و مبانی اخلاقِ زمین به‌عنوان شاخه‌ای نوظهور در اخلاق حرفه‌ای و ضرورت توجه به آموزش آن [دوره 22، شماره 85، 1399، صفحه 47-67]

  • مهندسی‌شیمی مطالعه تطبیقی و مقایسه شیوه اجرای آزمون جامع دکتری رشته مهندسی شیمی دانشگاه‌های منتخب ایران و آمریکا [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 31-47]

  • مهندسی کنترل علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]

  • مهندسی همزمان تطبیق برنامه دروس گرافیک مهندسی با رویکردهای مدرن طراحی با استفاده از یک روش داده‌کاوی هایبریدی مبتنی بر به‌کارگیری تابع کیفیت و تحلیل چندمعیاره DEMATEL به‌صورت فازی [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 55-83]

ن

  • نظام آموزشی آموخته‌هایی از همه‌گیری کووید-۱۹ در برنامه‌ریزی آموزشیِ دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 22، شماره 87، 1399، صفحه 49-71]

  • نیروی انسانی بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

و

  • واژگان کلیدی: اینترنت تحلیل ساختاری عواطف و اعتیاد به اینترنت با میانجی‏گری احساس تنهایی در دانشجویان مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 43-56]

  • واژگان کلیدی: تحلیل پوششی داده‌ها استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها برای ارزیابی کارایی آموزش در دانشکده‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر: مطالعه موردی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 73-90]

  • واژگان کلیدی: تحلیل پوششی داده‌ها بررسی تأثیر سطح تحصیلات نیروی انسانی در کارایی صنعت ریلی ایران و نقش دانشکده مهندسی راه‌آهن [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 57-72]

  • واژگان کلیدی: مدیریت دانش فردی نقش مدیریت دانش فردی بر اشتغال‌پذیری دانشجویان فنی- مهندسی [دوره 22، شماره 88، 1399، صفحه 23-42]

  • ورودی‌ها علم چگونه آینده را پیش بینی می کند؟ [دوره 22، شماره 86، 1399، صفحه 1-20]