آ
-
آرشیتکتونیک
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
-
آموزش
ابعاد و مؤلفههای کیفیت آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاهها مطالعهای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 71-106]
-
آموزش الکترونیکی
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
-
آموزش الکترونیکی
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
-
آموزش حضوری
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
-
آموزش معماری
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
-
آموزش مهندسی
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
-
آموزش مهندسی
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
-
آموزش مهندسی شیمی
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
-
آیندهپژوهی آموزش عالی
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
ا
-
اخلاق پژوهش
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
-
اخلاق حرفهای
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 69-49]
-
ارتباط صنعت با دانشگاه
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
-
ارزیابی با بازخورد
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
-
اساتید علوم پایه
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
-
اساتید مهندسی
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
-
اساتید هیئت علمی
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
-
استعداد درخشان
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
-
اعتباریابی
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
-
اعتماد
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
-
اعضای هیئت علمی
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
-
اعضای هیئت علمی
ابعاد و مؤلفههای کیفیت آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاهها مطالعهای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 71-106]
-
الگوی شایستگی
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
-
انسجام نظر و عمل
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
-
انگیزش
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 69-49]
-
انگیزۀ تحصیلی
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
-
اهمالکاری تحصیلی
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
-
اولویتبندی مهارتها
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
-
ایدهپردازی
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
ب
-
بازار کار
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
-
برنامه درسی مغفول
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
-
برندسازی
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
پ
-
پارک علم و فناوری
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
-
پاندمی کرونا
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
-
پذیرش فناوری
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
-
پذیرش و آمادگی
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
-
پژوهش
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
-
پژوهشگران کارآمد
هنجارهای اخلاق پژوهشی پژوهشگران حوزۀ مهندسی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 95-71]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
-
پیشرفت تحصیلی
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
-
پیشرفت تحصیلی دانشجویان
اثر ارزیابی با بازخورد در پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در آموزش مجازی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 1-11]
ت
-
تاریخ
یادداشت معرفی کتاب تاریخ هشتاد ساله دانشکده فنی دانشگاه تهران داستان یک خانه، داستان یک سرزمین (اثر دکتر مقصود فراستخواه) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 153-156]
-
تجربه زیسته
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
-
تحلیل تأثیر متقابل
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
-
تحلیل محتوای کیفی
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پیدایش و توسعه دانشگاه نسل چهارم: تحلیل کیفی دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 23، شماره 91، 1400]
-
تفکر انتقادی
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
-
تفکر انتقادی
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
-
تلفن همراه
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
-
توانمندی یادگیری الکترونیکی
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
-
توسعه دانشجویی
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
-
توسعه سرمایه انسانی دانشجویان
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
چ
-
چهارچوب
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
خ
-
خبرگان آموزش عالی
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پیدایش و توسعه دانشگاه نسل چهارم: تحلیل کیفی دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 23، شماره 91، 1400]
-
خلاقیت
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
-
خلاقیت
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
-
خودکارآمدی
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 69-49]
د
-
دادههای کلان
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
-
دانشآموختگان شاغل مهندسی صنایع
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
-
دانشجویان فنی و مهندسی
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
-
دانشجویان کارشناسی ارشد
مقایسه انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان فنی مهندسی استعداد درخشان و از طریق آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 47-27]
-
دانشجویان مهندسی
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 69-49]
-
دانشجویان مهندسی
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
-
دانشجویان مهندسی
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
-
دانشکده فنی
یادداشت معرفی کتاب تاریخ هشتاد ساله دانشکده فنی دانشگاه تهران داستان یک خانه، داستان یک سرزمین (اثر دکتر مقصود فراستخواه) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 153-156]
-
دانشگاه
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
-
دانشگاه خدمتمحور
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پیدایش و توسعه دانشگاه نسل چهارم: تحلیل کیفی دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 23، شماره 91، 1400]
-
دانشگاه شیراز
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
-
دانشگاه صنعتی شریف
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
-
دانشگاه کارآفرین
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
-
دانشگاه نسل چهارم
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر پیدایش و توسعه دانشگاه نسل چهارم: تحلیل کیفی دیدگاه خبرگان دانشگاهی [دوره 23، شماره 91، 1400]
-
دانشگاههای ایران
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
-
دانشگاههای ترکیه
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
-
دلفی فازی
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
-
دنیاگیری کووید-19
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
ر
-
رتوریک
مسئله انسجام در آموزش معماری بازاندیشی مسئله از طریق مدل«موقعیت رتوریکال» [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 107-130]
-
رستههای فناوری
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
-
رشتههای فنی و مهندسی
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
-
رهبری آموزشی
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
-
رواسازی
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
-
روحیه کارآفرینی
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
-
روش تدریس
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
-
روش تریز
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
ز
-
زبان تخصصی مهندسی عمران
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
-
زنجیره ارزش
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
س
-
سناریونویسی
شناسایی و تحلیل پیشرانهای راهبردی دانشگاه کارآفرین با بهرهگیری از رویکرد تحلیل تأثیرات متقابل [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 133-156]
ط
-
طراحی محصول
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
-
طرح دانشبنیان
ارائه مدل ارتباط صنعت با دانشگاه در شهر تهران: مطالعه موردی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 113-139]
ع
-
علم داده
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
-
عملکرد تحصیلی
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
ف
-
فراترکیب
ابعاد و مؤلفههای کیفیت آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاهها مطالعهای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 71-106]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
-
فناوری 5G
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
-
فناوریهای نوین
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
-
فنی و مهندسی
نقش تفکر انتقادی و روحیه کارآفرینی در پیشبینی فرسودگی و اهمالکاری تحصیلی دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 75-94]
ک
-
کارآموزی
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
-
کارآموزی
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
-
کارفرمایان کارآمد
هنجارهای اخلاق پژوهشی پژوهشگران حوزۀ مهندسی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 95-71]
-
کلاس برخط
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]
-
کیفیت
ابعاد و مؤلفههای کیفیت آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاهها مطالعهای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 71-106]
-
کیفیت درکشده
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
گ
-
گروههای فنی- مهندسی
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
ل
-
لذت درکشده
عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری نسل پنجم در بین دانشجویان ایران [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 151-131]
م
-
ماتریس تناقضات
ارزیابی تأثیر بهکارگیری روش تریز در میزان خلاقیت و ایدهپردازی برای آموزش بازطراحی محصولات توسط دانشجویان طراحیصنعتی [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 65-85]
-
محیط یادگیری
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
-
مدل لنکستر و کرتریل
ارائه چهارچوبی برای برندسازی دانشگاههای صنعتی با استفاده از مدل لنکستر و کرتریل (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف) [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 87-112]
-
مدیران گروه
پدیدارشناسی تجربه زیسته رهبری آموزشی مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 131-152]
-
مدیریت داده
کاربرد علم داده در آموزش مهندسی شیمی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 25-1]
-
مدیریت کلاس برخط
مدیریت کلاس برخط: راهکارهای اساتید رشتههای مهندسی و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 35-54]
-
معرفی کتاب
یادداشت معرفی کتاب تاریخ هشتاد ساله دانشکده فنی دانشگاه تهران داستان یک خانه، داستان یک سرزمین (اثر دکتر مقصود فراستخواه) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 153-156]
-
منتورینگ
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
-
مهارتهای کسبوکار
شناسایی، اولویتبندی و بررسی میزان انطباقپذیری مهارتهای مورد نیاز دانشآموختگان مهندسی صنایع جهت ورود به بازار کار [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 7-34]
-
مهندسی عمران
طراحی الگوی توسعه شایستگیها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 19-41]
-
مهندسی مخزن صنعت گاز
آموزش مهندسی و پژوهش مبتنی بر زنجیره ارزش فناوری-مطالعه موردی: مهندسی مخزن در صنعت گاز [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 1-18]
-
موفقیت دانشجویان
ارائه چارچوبی برای توسعه سرمایه انسانی دانشجویان مهندسی مبتنیبر برنامههای منتورینگ [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 31-54]
ن
-
نظریه دادهبنیاد
واکاوی دورههای کارآموزی رشتههای فنی و مهندسی به روش نظریه دادهبنیاد [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 43-64]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
نقش واسطهای تفکر انتقادی در ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 130-115]
ه
-
هنجارهای اخلاق پژوهشی
هنجارهای اخلاق پژوهشی پژوهشگران حوزۀ مهندسی [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 95-71]
-
هنجاریابی
بررسی مقیاس اخلاق پژوهش در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 23، شماره 92، 1400، صفحه 55-70]
ی
-
یادگیری
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروههای فنی- مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالشهای یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [دوره 23، شماره 90، 1400، صفحه 114-97]
-
یادگیری الکترونیکی
چرا دانشگاههای ایران در تحقق نظامهای یادگیری الکترونیکی موفق نبودهاند؟ (تحلیلی تطبیقی از وضعیت دانشگاههای ایران و ترکیه در مواجهه با پاندمی کرونا) [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 13-30]
-
یادگیری تکلیفمحور
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیطهای یادگیری کارآموزی در برنامههای درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 23، شماره 91، 1400، صفحه 55-72]
-
یادگیری معکوس
بررسی اثر روش معکوس در کلاس برخط بر یادگیری و رضایت دانشجویان در ایام دنیاگیری کووید-19- مطالعه موردی:درس زبان تخصصی مهندسی عمران دانشگاه بناب [دوره 23، شماره 89، 1400، صفحه 113-132]