آ

  • آزمایشگاه از راه دور بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • آزمایشگاه شبیه‌سازی طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • آزمایشگاه مجازی بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • آموزش0/4 شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • آموزش برخط ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • آموزش پایداری مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • آموزش پایداری آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • آموزش عالی شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • آموزش گروهی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • آموزش مجازی تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • آموزش مجازی طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • آموزش مهندسی تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

  • آموزش مهندسی شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

  • آموزش مهندسی ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

  • آموزش مهندسی بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • آموزش مهندسی طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

  • آموزش مهندسی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

  • آموزش مهندسی مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • آموزش مهندسی آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • آموزش و پژوهش ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • آینده‏ پژوهی بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

ا

  • اخلاق مهندسی شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • ارتباط الکترونیکی ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • ارزشیابی برخط ناهم‌زمان تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • ارزشیابی برخط هم‌زمان تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • ارزیابی طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

  • ارزیابی کیفیت عملکرد ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

  • استرس آموزشی ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • اشتراکات مهندسی کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • اعتباربخشی دوره آموزشی ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

  • اعضای هیئت علمی مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • الگوبرداری از طبیعت مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • انقلاب صنعتی 0/4 شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • انقلاب صنعتی چهارم بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • ایران شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

ب

  • برنامه آموزشی آسیب‌شناسی برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]

پ

  • پایداری مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • پژوهش کیفی آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • پیامدهای استاندارد ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

  • پیش‌بینی تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

  • پیش‏ران فنّاورانه شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

ت

  • تحلیل خطر ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • تحلیل دینامیکی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • تحلیل شکاف تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • تدریس همراه با آزمایش تکمیل و غنی‌سازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیت‌های عملی و امکانات نرم‌افزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]

  • تشابه طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

  • تصویر‏سازی طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

  • تناقض طراحی و به ‏کارگیری کارت ‏های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]

  • توسعه پایدار آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • تولیدات علمی رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

چ

  • چرخش‌سوار مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

  • چرخۀ تب فنّاوری شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

ح

  • حرفه مهندسی کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

خ

  • خودکارآمدی رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

د

  • دانشجویان مهندسی شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • دانشجویان مهندسی شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • دانشکده علوم پایه و فنی مهندسی رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

  • دانشگاه تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

  • دانشگاه نسل چهارم آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی‏ ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]

  • دانشگاه‌های دولتی تهران مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

  • دانشگاه‏های صنعتی سطح یک شهر تهران ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

  • دستاوردها بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • دلفی فازی شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • دینامیک پیشرفته مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

ر

  • رضایت تحصیلی رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]

  • روش تدریس عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

  • روش قیاس مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • روش نظام‌مند پیشگیرانه ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • روش‌های ارزشیابی تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • رویکرد آموزشی مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

  • رویکرد آمیخته ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

س

  • سنوات تحصیلی تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

ش

  • شاخه مایکروویو و فوتونیک طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • شایستگی شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • شایستگی حرفه‏ ای مهندسی شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • شایستگی‏ها شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • شبکه عصبی مصنوعی تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیش‌بینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره و داده‌کاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]

  • شبیه‌سازی الکترومغناطیسی طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

ص

  • صنعت شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

ط

  • طبیعت مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • طراحی مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخش‌سوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]

ع

  • عدم‌قطعیت فازی ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

ف

  • فارغ التحصیلان بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • فراترکیب شایستگی‏ های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه‏ ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ‏ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]

  • فلسفه یادگیری کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

ق

  • قلدری مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • قیاس ساختاری مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • قیاس فرمی مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

  • قیاس مفهومی مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]

ک

  • کار عملی تکمیل و غنی‌سازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیت‌های عملی و امکانات نرم‌افزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]

  • کارفرمایان بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • کارگاه عمومی کارگاه عمومی: درسی برای مهارت‌آموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]

  • کرونا ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • کیفیت تدریس عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه‏ ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]

گ

  • گروه علوم انسانی مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • گروه فنی و مهندسی مطالعه قلدری دانشگاهی در گروه‌های آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]

  • گسترش مشخصه‌های کیفی آسیب‌شناسی برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]

م

  • محدودیت‏ ها بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • مدل پروفایل کارایی ورودی ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

  • مدیران کنترل کیفیت آسیب‌شناسی برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]

  • مراکز آموزش عالی ارزیابی عملکرد مراکز آموزش عالی بر پایه مدل پروفایل کارایی ورودی بهبودیافته فازی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 103-132]

  • مزایا بررسی نظام‏مند دستاوردها، مزایا و محدودیت‏های استفاده از آزمایشگاه‏های مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]

  • معناسازی شایستگی معناسازی صنعت ‏محور دانشجویان مهندسی - رویکرد تلفیقی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 1-26]

  • مهارت‌های غیر فنی بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارت‌های غیر فنی فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]

  • مهندسی برق تکمیل و غنی‌سازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیت‌های عملی و امکانات نرم‌افزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]

  • مهندسی برق طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیه‌سازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]

  • مهندسی زیرساخت‏های حمل‏ونقل ریلی ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]

  • مهندسی صنایع آسیب‌شناسی برنامه آموزشی دانشگاه‌ها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]

  • مهندسی صنایع شناسایی و اولویت‏ بندی مؤلفه‏ های شایستگی حرفه‏ ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]

  • مهندسی عمران ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]

  • مهندسی عمران مطالعه توصیفی - مقایسه ‏ای به‏ کارگیری رویکرد پایداری در آموزش مهندسی عمران [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 93-118]

ن

  • نقشه اهمیت- عملکرد تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

ه

  • همه‌گیری کووید-19 ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همه‌گیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]

  • هوش رقابتی ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه‏ های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه‏ های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]

  • هوشمندی رقابتی دانشگاه تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاه‌های صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]

ی

  • یاددهی تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • یادگیری تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]

  • یادگیری الکترونیکی شناسایی پیش‏ران‏های فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]

  • یادگیری فعالیت‌محور تکمیل و غنی‌سازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیت‌های عملی و امکانات نرم‌افزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]