آ
-
آمادگی کارآفرینی
نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
-
آموزش
بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
-
آموزش اخلاق مهندسی
بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
-
آموزش رسمی
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
آموزش ریاضی
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
آموزش طراحی سازه ای
تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازهای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
-
آموزش عالی
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
-
آموزش علمی ـ کاربردی
ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
-
آموزش غیررسمی
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
آموزش مهندسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
آموزش مهندسی
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
آموزش مهندسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
-
آموزش مهندسی
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
-
آموزش مهندسی
بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
-
آموزش مهندسی برق
مخابرات نوری: چشم انداز آینده، جایگاه و ضرورت آموزش در مهندسی برق [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 23-31]
-
آموزش مهندسی شیمی
«ریزسیالش» حوزهای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
-
آموزشهای مهندسی
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
ا
-
اخلاق
بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
-
اخلاق اجتماعی
آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشتههای فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
-
اخلاق حرفهای
بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
-
اخلاق مهندسی
بررسی جایگاه اخلاق مهندسی در آموزش مهندسی ایران: مرور نظام مند [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 79-97]
-
ارتباط دانشگاه و صنعت
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
-
ارتقای کیفیت
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
-
ارزشگذاری کیفی
کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
-
ارزشیابی
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
-
اشتغال
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
اعضای هیات علمی
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
-
الگوی CIPP
ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
-
الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
-
اولویتبندی
استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویتهای تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
-
ایران
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
ب
-
بازتاب
بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
-
باور معرفتشناسی ریاضی
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
برنامة درسی
آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشتههای فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
-
برنامه بهبود کیفیت
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
-
برنامههای درسی رشته فنی ـ مهندسی
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
-
بروندادهای پژوهشی
کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
-
بهره وری
ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
پ
-
پایایی
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
-
پدیدههای سطحی
«ریزسیالش» حوزهای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
-
پروژه
ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
-
پژوهشنمایی
کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
ت
-
تحقیق کیفی
بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
-
ترانزیستور
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
تمایل به کار آفرینی
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
-
توسعه دانشگاه کارآفرین
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
-
توسعه محصول جدید
ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
ج
-
جنسیت
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
ح
-
حل مسئله ریاضی
بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
خ
-
خدمات دانشگاهی
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
د
-
دانشجویان
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
-
دانشجویان مهندسی
نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
-
دانشجویان مهندسی
بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
-
دانشکدۀ فنی ـ مهندسی
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
-
دانشگاه
بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
-
دانشگاه کارآفرین
تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعهای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
-
دانشگاه مازندران
تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعهای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
-
دانشگاههای دولتی
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 1-28]
-
درس برنامهسازی پیشرفته
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
-
دستیاران آموزشی
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
ر
-
رایانش
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
رشتههای فنی ـ مهندسی
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
-
رضایت تحصیلی
بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
-
رضایت دانشجویان
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
-
رفتار کارآفرینانه
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
-
روئیتپذیری سیستم
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
-
روایی
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
-
ریاضی (1)
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
ریزسیالش
«ریزسیالش» حوزهای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
ز
-
زیستشناسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
زیستشناسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
-
زیستفناوری
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
زیست فناوری
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
س
-
ساختار عاملی
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
-
سازة باز شونده و جمع شونده
تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازهای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
-
سامانههای ریزالکترومکانیکی
«ریزسیالش» حوزهای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
-
سبکهای یادگیری
ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
-
سرعت کسب دانش
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
سرمایه اجتماعی
نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
-
سرمایه انسانی
نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
-
سلول خورشیدی
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
سیستم پیامدمحور
ارزیابی کیفیت آموزش های مهندسی با استفاده از سیستم پیامد-محور در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 99-124]
ش
-
شاخص مقاله
کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
-
شبیه سازی
ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
ظ
-
ظرفیت کارآفرینانه
تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعهای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
ع
-
عملکرد تحصیلی
ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
ف
-
فراشناختی
بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئلۀ ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 51-70]
-
فرهنگ
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
-
فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری
آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشتههای فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
-
فن آوریهای کوانتومی
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
فناوری حیاتی
استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویتهای تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
-
فنی و مهندسی
آگاهی و توجه استادان به اخلاق اجتماعی در اجرای فعالیتهای یاددهی ـ یادگیری رشتههای فنی و مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 71-95]
ق
-
قابلیت استخدام برنامه درسی
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
-
قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو
ویژگی های روانسنجی مقیاس قابلیت استخدام خودادراکی دانشجو( ساختار عاملی، پایایی و روایی) در دانشجویان ایرانی [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 125-141]
-
قابلیت ذاتی
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
قصد کارآفرینی
ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
-
قصد کارآفرینی
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
قیچی سان
تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازهای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
ک
-
کارآفرینی
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
-
کارآفرینی
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
کارآفرینی دانشگاهی
تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعهای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
-
کارگاه طراحی معماری
ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
-
کمیت مقالات علمی
کارایی سنجش علمی بر اساس شاخص مقاله، در نظام آموزش فنی-مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 75-101]
-
کنترل رفتار ادراکشده
تأثیر آموزشهای کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانة دانشجویان حضوری و مجازی دانشکدة کارآفرینی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 103-128]
-
کنترل رفتار ادراک شده
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
-
کیفیت
ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسه دانشکده های فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 129-149]
م
-
مؤسسۀ آموزش عالی مهارت
ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
-
مخابرات نوری
مخابرات نوری: چشم انداز آینده، جایگاه و ضرورت آموزش در مهندسی برق [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 23-31]
-
مدل آیندهنگاری
استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویتهای تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
-
مدل شناسایی سبک یادگیری
ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]
-
مدل معادلات ساختاری
نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای آمادگی کارآفرینی دانشجویان مهندسی دانشگاه شیراز [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 1-24]
-
مدل معادلات ساختاری
تبیین ظرفیت بالقوه در توسعه دانشگاه کارآفرین با مطالعهای در دانشگاه مازندران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 129-150]
-
مدل یادگیری بلوم
تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازهای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
-
مدیریت
ارایه مدل بکارگیری شبیه سازی در فرایند مدیریت پروژه های فنی مهندسی توسعه محصول جدید در مراکز تحقیق و توسعه [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 151-166]
-
مدیریت فناوری
استفاده از مدل آینده نگاری جهت تعیین اولویتهای تحقیقاتی برای مدیران [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 143-159]
-
معماری قابل حمل
تحلیلی بر ضرورت استفاده از مدل فیزیکی در آموزش دروس سازهای بر اساس مدل یادگیری بلوم (مطالعة موردی: درس سیستمهای ساختمانی دانشجویان معماری دانشگاه تهران) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 89-117]
-
منبع دانش
نقش باورهای معرفتشناسی ریاضی در پیشبینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 33-49]
-
مهارت کارآفرینی
ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
-
مهارتهای آموزشی
توسعه مهارت های آموزشی استادان مهندسی ایران [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 55-73]
-
مهندسی راهآهن
بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
-
مهندسی زیست پزشکی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
مهندسی زیست پزشکی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
-
مهندسی شیمی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
مهندسی شیمی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
-
مهندسی شیمی و زیستشناسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 1: ضرورت، محتوای آموزشی و مباحث پژوهشی [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 1-22]
-
مهندسی شیمی و زیستشناسی
زیستشناسی؛ رکن جدیدی در مهندسی شیمی گذار از «مهندسی شیمی» به «مهندسی شیمی و زیستشناسی» بخش 2: آموزش، تحصیلات تکمیلی و موقعیت صنعتی [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 1-21]
-
مهندسی عمران دانشگاه ملایر
ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 119-137]
-
مهندسی کامپیوتر
ارائه و اجرای الگوی اعتبارسنجی پیامدمحور برنامه های درسی فنی و مهندسی (مطالعه موردی: درس"برنامه سازی پیشرفته" از رشته مهندسی کامپیوتر) [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 29-59]
ن
-
نانوالکترونیک
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
نانوفن آوری
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
-
نانوفنّاوری
«ریزسیالش» حوزهای نوظهور در مهندسی شیمی [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 139-168]
-
نگرش کارآفرینانه
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
-
نیروی کار
بررسی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان در رشته مهندسی راه آهن [دوره 19، شماره 76، 1396، صفحه 61-77]
-
نیمه هادی
آینده فناوری نانوالکترونیک [دوره 19، شماره 75، 1396، صفحه 23-54]
و
-
ویژگیهای کارآفرینانه
ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانۀ دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت) [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 25-44]
ه
-
هنجارهای ذهنی
تأثیر تفاوتهای جنسیتی در قصد و رفتار کارآفرینانة دانشجویان دانشکدة کارآفرینی دانشگاه تهران [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 45-65]
ی
-
یادگیری
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) [دوره 19، شماره 74، 1396، صفحه 97-127]
-
یادگیری خلاق
ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری [دوره 19، شماره 73، 1396، صفحه 67-87]