آ
-
آموزش
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
-
آموزش
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
-
آموزش دانشگاهی
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
-
آموزش عالی
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
-
آموزش عالی
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
-
آموزش معماری
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
-
آموزش مهندسی
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
-
آموزش مهندسی
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
-
آموزش مهندسی
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
-
آموزش مهندسی
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
-
آموزشهای فناوری
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
-
آموزشهای مدیریتی
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
-
آموزشهای مهارتی
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
-
آموزش های مهندسی
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
ا
-
اثربخشی
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
-
اخلاق
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
-
ارزشیابی
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
-
ارزشیابی
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
-
ارزیابی درونی
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
-
اساتید
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
-
اعضای هیأتعلمی
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
-
اقتصاد
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
-
الگوی کرک پاتریک
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
-
انگیزش بیرونی
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]
-
انگیزش درونی
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]
ب
-
باریکباند و پهنباند
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
-
باورهای معرفتشناختی
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
-
برنامه درسی
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
پ
-
پروژههای صنعتی
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
-
پهنای باند فرکانسی
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
ت
-
تأسیسات مکانیکی
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
-
تجاریسازی
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
-
تجربیات عوامل انسانی
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
-
تجهیزات آزمایشگاهی
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
-
تحلیل اسنادی
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
-
تحلیل شکاف
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
-
تحلیل محتوا
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
-
ترویج کارآفرینی
راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]
-
تسهیم دانش"
مطالعه نقش هوش فرهنگی در تسهیم دانش و حمایت محیطی ادراک شده در بین دانشجویان مهندسی [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 93-106]
-
تکنولوژی واقعیت افزوده
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
-
توسعه محصول
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
-
توسعه مهارتها
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
-
تولید الکترونیکی
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
چ
-
چالش
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
خ
-
خود ارزیابی
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
د
-
دارالفنون
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
-
دانشجو
راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]
-
دانشجویان
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
-
دانشجویان
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
-
دانشجویان
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
-
دانشجویان مهندسی
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
-
دانش زیستمحیطی
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
-
دانشکده نفت اهواز
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
-
دانشگاه
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
-
دانشگاه
راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]
-
دانشگاه تبریز
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
-
دانشگاه صنعتی سهند
ارزیابی سطح دانش زیست محیطی دانشجویان رشته مهندسی ( مطالعه موردی: دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه صنعتی سهند تبریز) [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 19-31]
-
دانشگاه فنی و حرفهای
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
-
دانشگاه کارآفرین
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
-
دانشگاه نسل سوم
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
ر
-
راهآهن خراسان ایران
سنجش و ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزشی تخصصی راهآهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 43-62]
-
رشته مهندسی شیمی
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
-
رضایت
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
-
روایتپژوهی
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
-
روشهای فازی
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
س
-
سازمان آموزش فنیوحرفهای کشور
شناسایی موانع تجاریسازی نوآوریها و اختراعات مهندسان و کارآموزان حوزه آموزشهای فنیوحرفهای کشور [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 139-154]
-
سرفصلهای آموزشی
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
-
سیستم پیامد محور
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
-
سیستمهای فوقباریکباند
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
ش
-
شبکه هوشمند انرژی
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
-
شلیمر
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
-
شیوه تدریس
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
ص
-
صلاحیت
راههای ترویج و توسعه صلاحیتهای کارآفرینی در دانشجویان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 37-56]
-
صنایع نفت و گاز
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
-
صنعتی گاز
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
ط
-
طرح درس پیامد محور
طرح درس مبتنی بر پیامدها: در تسهیل ارزیابیهای درونی کیفیت آموزشهای مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 63-92]
ع
-
عملکرد تحصیلی
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
ف
-
فرایند ـ یاددهی
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
-
فناوری مخابرات خطوط قدرت
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
ک
-
کارکردها
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
-
کارگاههای مهارتی
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
-
کدهای اخلاقی
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
-
کسب و کارها
رویکرد دانشگاه های نسل چهارم کار و عمل (مورد مطالعه: دانشگاه های کمبریج، استنفورد و هاروارد) [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 1-16]
-
کشتیسازی
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
-
کلاس درس معکوس
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
-
کنترل فرایندهای صنعتی
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
-
کیفیت آموزشی
تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: بهمنظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 33-67]
-
کیفیت منبع درسی
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]
م
-
مدلسازی معادلات ساختاری
چهارچوب مفهومی مؤلفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 17-36]
-
مدل یکپارچه
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
-
معدنشناسی
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
-
مهارتهای حرفه ای
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
-
مهارتهای سخت
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
-
مهارتهای طراحی
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
-
مهارتهای نرم
مهارتهای نرم برای دانشجویان و دانشآموختگان رشتههای مهندسی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 1-29]
-
مهندس فرآیند
آموزشهای مهارتی تکمیلی برای مهندسین شیمی از نگاه مهندسین مشاور [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 1-17]
-
مهندسی
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
-
مهندسی برق
بررسی چالشهای برنامه درسی رشته مهندسی برق بهمنظور بازنگری و نوسازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 1-25]
-
مهندسی برق
بررسی میزان رعایت کدهای اخلاق مهندسی برق در بین دانشجویان دانشکده برق دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 31-50]
-
مهندسی شیمی و مهندسی کنترل
ارزیابی و مقایسه مابین کیفیت سطح آموزش «مهندسی کنترل فرایند» در ایران و کشورهای توسعه یافته: ارائه نقشه راه عملی جهت کاهش فاصله موجود [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 23-67]
-
مهندسی معدن
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
-
مهندسی همزمان
تحلیل شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب صنایع دریایی کشور در جهت اجرای الگوی مهندسی همزمان [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 115-133]
-
موقعیتهای چندفرهنگی
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
ن
-
نرخ بیت
سیر تکاملی مخابرات خطوط قدرت: از یک سیستم تلفن ثابت تا فناوری مخابراتی شبکه هوشمند انرژی [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 71-96]
-
نرمافزار کاربردی
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]
-
نسخه خطی
معرفی و بررسی نسخه خطی اولین کتاب دانشگاهی آموزش مهندسی معدن در ایران [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 113-131]
-
نگرش ریاضی
بررسی نقش باورهای معرفتشناسی و نگرش نسبت به ریاضی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 27-42]
-
نوآوری
مدل یکپارچه آموزش، پژوهش و نوآوری در تعامل دانشگاه نسل سوم با صنعت [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 77-92]
-
نوآوری
ارائه مدل شاخصهای مؤثر بر توسعه دانشگاه کارآفرین با کاربرد روش های مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 119-138]
-
نوآوری آموزشی
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
-
نوآوریهای برنامه های درسی
بررسی ارتباط بین مهارتهای حرفه ای با نوآوریهای برنامه های درسی اساتید در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 20، شماره 78، 1397، صفحه 57-75]
ی
-
یادگیری
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) [دوره 20، شماره 79، 1397، صفحه 98-118]
-
یادگیری
تأثیر موقعیتهای چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 97-114]
-
یادگیری
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه تدریس در دانشجویان رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز [دوره 20، شماره 80، 1397، صفحه 51-69]
-
یادگیری فعال
بازنگری شیوهی آموزش درس «تأسیسات مکانیکی» رشتهی معماری و پیشنهاد یک سیستم کمک آموزشی، مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده [دوره 20، شماره 77، 1397، صفحه 92-112]