آ
-
آگاهی
بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروههای فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفههای اساسی نوآوری برنامهریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
-
آموزش پایداری
الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئتعلمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویاییهای سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
-
آموزش تعاملی
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
آموزش خلاق
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
آموزش ریاضی
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
آموزش عالی
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت علمی در دانشگاه: تفاوت محیطهای مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
-
آموزش عالی
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
-
آموزش عالی
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
-
آموزش عالی
نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
-
آموزش کشاورزی
تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
-
آموزش معماری
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
آموزش مهندسی
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
-
آموزش مهندسی
چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
-
آموزش مهندسی
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
-
آموزش مهندسی
نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
-
آموزش مهندسی
سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
-
آموزش میان رشتهای
روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشتهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
-
آیندهپژوهی
رویکرد آیندهپژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
ا
-
اثربخشی
تأثیر دورههای آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
-
ارزش تکالیف
مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشتههای مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
-
ارزش نمره
مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشتههای مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
-
ارزشیابی
سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
-
ارزیابی بیرونی
سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
-
ارزیابی درونی
سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
-
اعضای هیأت علمی
بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروههای فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفههای اساسی نوآوری برنامهریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]
-
اعضای هیات علمی
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت علمی در دانشگاه: تفاوت محیطهای مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
-
افت تحصیلی
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
افراد فناور
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
الجزری
تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
-
الگوی پویا
الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئتعلمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویاییهای سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
-
انعطاف پذیری
بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]
-
ایران
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
-
اینده
مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
ب
-
برخورد مناسب با محیط
لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]
-
برنامه آموزش کارشناسی مهندسی
سازکار ارزیابی بیرونی برنامه های آموزش مهندسی ایران [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 1-22]
-
برنامه درسی مدل ـ پایه
روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشتهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
-
بهره وری انرژی
شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
پ
-
پرتو ایکس
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
پردیس کشاورزی و منابعطبیعی دانشگاه تهران
الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئتعلمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویاییهای سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
-
پردیس مهندسی
بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]
-
پروتکل طراحی
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
پزشکی هسته ای
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
پژوهشگاه بینالمللی زلزله
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
-
پمپ توربین
تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
-
پویش محیطی
رویکرد آیندهپژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
-
پیکره های دانشی
روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشتهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
ت
-
تحلیل خطا
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
تحلیل داده
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
تحلیل روند
رویکرد آیندهپژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
-
تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل
مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
-
تسهیم دانش
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت علمی در دانشگاه: تفاوت محیطهای مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
-
تشدید مغناطیسی
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
تصویرنگاری پزشکی
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
تفکر
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
-
تفکر انتقادی
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
-
تفکر انتقادی
تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
-
تفکر خلاق
تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
-
تفکر خلاق و واگرا
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
-
تفکر طراحی
تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
-
تفکر نقاد و همگرا
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
-
تلمبه آبکش
تلمبه آبکش شاهکار مهندسی از قرن ششم (ه.ش) [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 155-170]
-
توسعه آموزشهای مهندسی
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
توسعه پایدار
چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
-
تولید علم
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
ح
-
حافظه های غیرفرّار
فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
-
حافظه های فرّار
فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
-
حافظه های نیمه هادی
فناوری حافظه های نیمه هادی فرّار: گذشته، حال و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 101-116]
-
حال
مروری بر روند تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل: وضعیت کنونی و آینده [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 31-46]
-
حسابان مرتبه ناصحیح
افقهای نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
-
حوزه ها و واحدهای دانشی
روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشتهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
خ
-
خلاقیت
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
-
خودراهبری یادگیری
مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشتههای مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
د
-
دانشجویان
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
-
دانشجویان مهندسی
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
دانشکده مهندسی
ارزیابی و تحلیل مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان رشته های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 39-59]
-
دانشگاه صنعتی
رویکرد آیندهپژوهانه در سیاستگذاری دانشگاههای صنعتی مبتنی بر پویش محیطی روندهای جهانی آموزش عالی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 69-95]
-
دانشگاه هرمزگان
مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشتههای مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
-
درک سه بعدی نانوفتونیک
فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
-
دستاورد یادگیری
نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
-
دورههای کارآموزی
تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
-
دینامیک روحیات انسان
افقهای نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
ر
-
راهبردهای طراحی
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
رهبری یادگیری
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
-
رویکرد کل نگرانه
لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]
ز
-
زبانهای توصیف سخت افزار
طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
-
زلزلهشناسی
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
س
-
سنجش آموزش
نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 85-110]
-
سونوگرافی
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
سی تی اسکن
تصویرنگاری پزشکی: سیستم های موجود و روشهای مطرح در تحلیل تصاویر [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 141-156]
-
سیستمهای یکنوا
افقهای نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
ش
-
شاخص ارزیابی فناوری
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
شبکه توزیع هوشمند
شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
-
شبکه هوشمند
شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
-
شبیهسازی
الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئتعلمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویاییهای سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
ط
-
طراحی سطح انتقال ثبات
طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
-
طراحی سطح سیستم
طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
-
طراحی سیستم های الکترونیکی
طراحی الکترونیک در سطح سیستم: زمینه های پیدایش و راهکارهای بهره برداری [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 117-140]
-
طراحی مهندسی
جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 25-43]
ع
-
علوم زیستی
فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
-
عیب یابی خودرو
تأثیر دورههای آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
ف
-
فوتونیک
فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
ق
-
قابلیت اطمینان
شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
ک
-
کارگاه طراحی معماری
تعامل مدرس و دانشجو در کارگاه طراحی معماری : (تفکر انتقادی مدرس و تفکر خلاق دانشجو) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 23-38]
-
کشور فناور
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
کیفیت
تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
-
کیفیت
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
کیفیت تدریس
مقایسه خودراهبری یادگیری، ارزشهای تحصیلی و ارزشیابی دانشجویان رشتههای مهندسی از کیفیت تدریس اعضای هیئت علمی؛ مورد مطالعه: دانشگاه هرمزگان [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 97-117]
م
-
مؤسسات فناور
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
مؤلفه های برنامهریزی درسی
بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروههای فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفههای اساسی نوآوری برنامهریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
-
ماتریس صدای مشتری
تأثیر دورههای آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
-
محیط زیست
شبکه هوشمند؛ نظامی نوین در صنعت برق [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 47-79]
-
محیط زیست
چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
-
محیطهای دانشگاهی مهندسی
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند تسهیم دانش بین اعضای هیئت علمی در دانشگاه: تفاوت محیطهای مهندسی و غیرمهندسی [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 1-24]
-
مدل بافت
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
مدل مهارتی
راهبردهای شناختی طراحان در آموزش معماری [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 119-140]
-
معادلات دیفرانسیل
معرفی چارچوبی برای شناسایی و تحلیل خطای دانشجویان مهندسی در حل معادلات دیفرانسیل: مدل تحلیل خطای بافت [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 111-133]
-
منابع قدرت
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
-
مهارت سنجی
تأثیر دورههای آموزشی فنی در بهبود سطح مهارت کارکنان شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودروسازی (مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک) [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 117-134]
-
مهندس فناور
نقش شناسائی شاخصهای ارزیابی فناوری در توسعه آموزش های مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 25-38]
-
مهندسی پایدار
چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
-
مهندسی زلزله
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
-
موقعیت یادگیری
تحلیل کاربرد و تأثیر منابع قدرت در موقعیتهای یادگیری آموزش عالی مهندسی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 61-83]
-
میکروسکوپی و نانوسکوپی
فوتونیک هزاره جدید در علوم زیستی [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 81-99]
ن
-
ناحیه جذب
افقهای نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
-
ناهمزمانسازی نوسانگرها
افقهای نو در مهندسی کنترل [دوره 16، شماره 62، 1393، صفحه 1-30]
-
نتایج
تحلیل کیفیت نتایج حاصل از دوره های کارآموزی: مورد مطالعه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 141-154]
-
نقشه راه
چشم انداز جهانی چالشهای آموزش و پژوهش مهندسی و توسعه پایدار [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 11-24]
-
نوآوری برنامه درسی
بررسی میزان آگاهی اعضای هیئت علمی اعضای هیئت علمی گروههای فنی و مهندسی دانشگاههای اصفهان و صنعتی اصفهان از مؤلفههای اساسی نوآوری برنامهریزی درسی و میزان کاربست آنها [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 59-88]
و
-
واژه های کلیدی:علوم انسانی مهندسی
لزوم توجه دانشکده های مهندسی به علوم انسانی [دوره 16، شماره 63، 1393، صفحه 1-9]
ه
-
همایش
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
-
همجوشی متوازن بین رشته ای
روشگانی برای تولید و بهبود برنامه های درسی میان رشتهای دوره های کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1393، صفحه 45-68]
-
همکاری علمی
بررسی میزان همکاریهای علمی پژوهشگران علوم زلزلهشناسی و مهندسی زلزله در مجموعه همایشهای بینالمللی زلزلهشناسی مهندسی زلزله (SEE)طی سالهای 2011-1991 [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 135-150]
-
هیئتعلمی
الگو سازی صلاحیتهای اعضای هیئتعلمی برای آموزش پایداری با استفاده از تحلیل پویاییهای سیستم [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 89-115]
ی
-
یادگیری فعال
بررسی رابطه انعطاف پذیری استادان و یادگیری فعال دانشجویان [دوره 16، شماره 64، 1393، صفحه 39-57]