آراستی، زهرا؛ حیدری، هومان و مبارکی، محمدحسن (1393). ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی
«سخنران مهمان». فصلنامه توسعه کارآفرینی، 7(3)، 389- 406.
ادیب، یوسف و مردان اربط، فاطمه (1393). پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعه کیفی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 7(3)، 447- 467.
احمدی، غلامعلی و فضائلیفر، زینب (1392). تحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دوره راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 6(1)، 184-165.
احمدپور داریانی، محمود و عزیزی، محمد (1383). مبانی کارآفرینی. تهران: انتشارات وزارت آموزش و پرورش.
بازرگان، عباس (1388). مقدمهای بر روش تحقیق کیفی و آمیخته. تهران: دیدار.
جعفریمقدم، سعید؛ زالی، محمدرضا و جلیلزاده، مریم(1390). عوامل بازدارنده قصد کارآفرینانه دانشجویان: مورد مطالعه دانشگاه تهران، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، 25، 51- 27.
حسینی، مریم(1394). معرفی روش کانونی و کاربرد آن در تحقیقات. چاپ دوم، تهران: مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما.
حسینینیا، غلامحسین؛ عطایی، پوریا و یعقوبی فرانی، احمد (1396). ارزیابی مهارتها و ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان و تأثیر آن بر قصد کارآفرینی (مورد مطالعه: مراکز آموزش علمی ـ کاربردی مهارت). فصلنامه آموزش مهندسی ایران. 73، 44-25.
صفری، سعید و سمیعزاده، مهدی (1391). نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشتههای علوم انسانی، فناوری آموزش، 13(1)، 79-65.
فرامزینیا، ضرغام؛ فرهادیراد، حمید و مهرعلیزاده، یداله (1395). تحلیل امکان پیادهسازی دانشگاه مدل کارآفرین در دانشگاه شهید چمران. فصلنامه آموزش مهندسی ایران. 18 (1)، 86- 65.
فلیک، اوه (1394). در آمدی بر تحقیق کیفی. ترجمه هادی جلیلی، چاپ چهارم. تهران: نی.
محمدی الیاسی، قنبر؛ فراستخواه، مقصود و فرخ، شیما (1391). مهارتهای استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاهها. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 3(3)، 185-201.
محمدی الیاسی، قنبر و نوتاش، هادی(1390). شناسایی ریشههای شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 4(1)، 31-50.
محمدی الیاسی، قنبر؛ ابیلی، خدایار و مثنوی، ندا(1392). شناسایی الگوی منابع روشهای یادگیری کارآفرینان نوپا. فصلنامه توسعه کارآفرینی،6(4)، 75-93.
مرتضینژاد، نیلوفر؛ عطاران، محمد؛ حسینیخواه، علی و عباسی، عفت(1396). بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی. فصلنامه مطالعات برنامهدرسی،11(4)،80-49.
موحدی، رضا؛ حیدری ترازک، خدیجه و سعدی، حشمتاله (1395). موقعیت برنامهدرسی کارآفرینی در دانشکده کشاورزی دانشگاههای بوعلیسینا، رازی و کردستان. فصلنامه مدیریت آموزش کشاورزی، 36(4)،
نویدی، احد و محمودی کهریز، بهرام(1391). ضرورت و راههای توسعه مهارتهای عمومی برای اشتغالپذیری در جامعه دانشمحور. فصلنامه تعلیم و تربیت، 28(4)، 15-36.
یدالهی فارسی، جهانگیر و میرعرب، رضا (1388). بررسی ارائه برنامهدرسی آموزش کارآفرینی در رشته علوم تربیتی. فصلنامه توسعه کارآفرینی، 2(1)، 80 -61.
Brush, C. G. (2014). Exploring the concept of an entrepreneurship education ecosystem. Innovative Pathways for University Entrepreneurship in the 21st Century (pp. 25-39). Emerald Group Publishing Limited.
Fichter, K. and Tiemann, I. (2018). Factors influencing university support for sustainable entrepreneurship: Insights from explorative case studies. Journal of Cleaner Production, 175, 512-524.
Kuratko. D. F. (2005). The emergence of entrepreneurship education: Development, trends, and challenges, Entrepreneurship Theory and Practice, 29(5) 577-598.
Lonappan, J. and Devaraj, K. (2011). Pedagogical innovations in teaching entrepreneurship. Eight AIMS International Conference on Management, January 1-4, 513-518.
Morris, M. H. and Kuratko, D. F. (2014). Building university 21st century Entrepreneurship programs that empower and transform. Innovative Pathways for University Entrepreneurship in the 21st Century (pp. 1-24). Emerald Group Publishing Limited.
Neck, H. M. and Greene, P. G. (2011). Entrepreneurship education: Known worlds and new frontiers. Journal of Small Business Management, 49(1), 55-70.
Othman, N.; Hashim, N. and Ab Wahid. H. (2012). Readiness towards entrepreneurship education students and Malaysian universities. Education + Training. 54(89), 697-708.
Peltonen, K. (2015) How can teachers’ entrepreneurial competences be developed? A collaborative learning perspective. Education + Training, 57(5), 492-511. https://doi.org/10.1108/ET-03-2014-0033.
Premand, P.; Brodmann, S.; Almeida, R.; Grun, R. and Barouni, M. (2016). Entrepreneurship education and entry into self-employment among university graduates. World Development, 77, 311-327.
Stal, E.; Andreassi, T. and Fujino, A. (2016). The role of university incubators in stimulating academic entrepreneurship. RAI Revista de Administração e Inovação, 13(2), 89-98.
Sánchez, B. V. and Sahuquillo, A. C. (2017). Entrepreneurial intention among engineering students: the role of entrepreneurship education. European Research on Management and Business Economics.
Tong, A.; Sainsbury, P. and Craig, J. (2007). Consolidated criteria for reporting qualitative research (COREQ): A 32-item checklist for interviews and focus groups. International Journal for Quality in Health Care, 19(6), 349-357.
Turker, D. and Selcuk, S. S. (2009). Which factors affect entrepreneurial intention of university students? Journal of European Industrial Training, 33(2), 142-159.
Welsh, D. H.; Tullar, W. L. and Nemati, H. (2016). Entrepreneurship education: Process, method, or both?. Journal of Innovation and Knowledge, 1(3), 125-132.