ایمانزاده، علی (1394). مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک و لئون از دیدگاه اعضای هیئتعلمی در دانشکدۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن. مجلۀ مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، ۱۰ (۱)، ۲-۱۱.
بازرگان هرندی، عباس (1392). ارزشیابیآموزشی:مفاهیم،الگوها وفرایندعملیاتی، چاپ هشتم، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت ).
سیف، علیاکبر (١٣٩٢). سنجش و اندازهگیری، ارزشیابی آموزشی. ناشر: دوران، ویرایش ششم، چاپ سوم
خسروان و همکاران (1389). ارزیابی درونی گروه پرستاری بهداشت جامعه و روان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال 1389، فصلنامهدانشگاهعلوم پزشکیوخدماتبهداشتیدرمانیگناباد، 16 (4)، 49 ـ 40.
رفیعی، غلامرضا؛ خدادادیزاده، علی؛ کاظمی، مجید؛ شهابی نژاد، مریم؛ راوری، علی و بخشی، حمید (1382). ارزیابی درونی گروه پرستاری داخلی جراحی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. نیم سال اول 82 -81 . مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان. جلد 5 ، ویژهنامه آموزش پزشکی. 17-9.
فراستخواه، مسعود (1387) بررسی تأثیر فرآیند ارزیابی درونی بر برنامهریزی برای بهبود کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی، تحلیلی مقایسهای از نظر اجرا یا عدم اجرای ارزیابی درونی، فصلنامهپژوهشو
برنامهریزیدر آموزشعالی، 49 ، 175- 145.
نادری، ابوالقاسم و عبداللهی، حسین (1389). کارایی و اثربخشی ارزیابی کیفیت گروههای آموزشی دانشگاهی: چالشها و چشماندازها. مجموعهمقالات چهارمین همایش سالانه ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی(دانشگاه تهران). تهران: مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران.
Bazargan, A. (2007). Problems of organizing and reporting internal and external evaluation in developing countries: the case of Iran. Quality in Higher Education. 13(3), 207 – 214.
Cho, Y.; Park, S.; Jo, S. J.; Jeung, C. W. and Lim, D. H. (2009). Developing an integrated evaluation framework for e-learning. Handbook of research on e-learning applications for career and technical education: Technologies for vocational training, 707-722.
Eseryel, D. (2002). Approaches to evaluation of training: theory & practice. Educational Technology & Society, 5(2), 93-98.
Hakan, K, Sevalb, F. (2011). CIPP evaluation model scale: development, reliability and validity. Journal of Social and Behavioral Sciences, 15(1), 592-599.
Karatas, H. and Fer, S. (2009). Evaluation of English curriculum at Yildiz Technical University using CIPP model. Egitim ve Bilim, 34(153), 47
Keshavarz, M. (2011). Management development of internal evaluation in the Islamic Republic of Iran (case study).
Educational Research and Reviews, 6(14), 804-811, 12 October, 2011. Avalable online at:
http://www.academicJournals.org.
Singh, M. D. (2004). Evaluation framework for nursing education programs: application of the CIPP model. International Journal of Nursing Education Scholarship, 1(1).
Stufflebeam, D. L. and Shinkfield, A. J.(2007). Evaluation theory, models, & Applications. San Francisco, Jossey-Bass.
Stufflebeam, D. L. and Shinkfield, A. J. (1986). Systematic evaluation. A self instructional guide to theory and practice. Kluwer. Nijhoff Pub .
Tseng Kuo-Hung, C. Ray Diez, Shi-Jer Lou, Hua-Lin Tsai & Tien-Sheng Tsai. (2010). Using the context, input, process and product model to assess an engineering curriculum : World Transactions on Engineering and Technology Education . 2010 WIETE. 8(3).
Vanhoof, J. and Van Petegem, P. (2007). Matching internal and external evaluation in an era of accountability and school development: Lessons from a Flemish perspective. Studies in Educational Evaluation, 33(2), 101-119.
Worthen B. R. and Sanders J. R.( 1991). Educational evaluation: Theory and practice. Worthington, OH: Charles A. Jones Publishing Company; 189-95.
Wollmann, H. (2006). 26 Policy Evaluation and evaluation research. Handbook of Public Policy Analysis, 393.
Zhang, G.; Zeller, N.; Griffith, R.; Metcalf, D., Williams, J., Shea, C. and Misulis, K. (2011). Using the context, input, process, and product evaluation model (CIPP) as a comprehensive framework to guide the planning, implementation, and assessment of service-learning programs. Journal of Higher Education Outreach and Engagement, 15(4), 57-84.