اسکندری، فرزاد و صالحی، مهدی (1387). تأثیر انگیزه و علاقه بر رابطه سبکهای تدریس ـ یادگیری و عملکرد درسی. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 4(2)،113-101.
امینی، نرجس؛ زمانی، بیبی عشرت و عابدینی، یاسمین (1393). مقایسة رسانههای آموزشی مورداستفاده استادان دانشکدههای علوم پزشکی، فنی ـ مهندسی و علوم انسانی در فرایند یاددهی ـ یادگیری از دید دانشجویان. پژوهشهای آموزش و یادگیری، 4، 70-55.
بختیارینژاد، فیروز و شیخان، ناهید (1395). توسعه فناوری در کشور با بازبینی برنامه درسی رشتههای مهندسی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران، 18(70)، 36-21.
ترکزاده، جعفر؛ مرزوقی، رحمتاله؛ محمدی، مهدی و محترم، معصومه (1393). عوامل مؤثر بر ارزشیابی از استادان از دیدگاه دانشجویان. فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 4(7)،164-139.
حائریزاده، سیدعلی؛ اصغرپور ماسوله، احمدرضا؛ نوغانی، محسن و میرانوری، سیدعلیرضا (1389). بررسی تأثیر روابط اجتماعی استاد ـ دانشجو بر موفقیت تحصیلی دانشجویان. مجله علوم اجتماعی، 6، 51-27.
خاکباز، عظیمهسادات (1389). شناسایی مؤلفههای فرهنگ دیسیپلینی از طریق بررسی و مقایسه فرهنگ رشتهای در دو رشته ریاضی و علوم تربیتی. طرح پژوهشی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید بهشتی.
رضایی، اکبر (1390). رابطه باورهای معرفتشناختی و تصورات دانشجویان از یادگیری با رویکردهای سطحی و عمقی یادگیری. تازههای علوم شناختی، 13(1)، 14-1.
ذوالفقارزاده، محمدمهدی؛ امیری، علینقی و زارعی متین، حسن (1390). کشف فرهنگ دانشگاه واکاوی نظری و گونهشناختی مطالعات فرهنگ دانشگاهی. اندیشه مدیریت راهبردی، 5(1)، 97-45.
شهسواری اصفهانی، سکینه؛ مصلینژاد، لیلی و سبحانیان، سعید (1389). مقایسه تأثیر استفاده از دو روش آموزش مجازی و سنتی بر مهارتهای قابلیتمدار دانشجویان. مجله پزشکی هرمزگان، 14(3)، 190-184.
فاضلی، نعمت الله (1382). بررسی تطبیقی فرهنگ دانشگاهی ایران و بریتانیا. نامه انسانشناسی، 1(3)، 132-93.
کاوسی، اسماعیل؛ مقدسی، جواد و علیزاده، نادی (1389). مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات نظام آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی. پژوهشهای مدیریت، 89، 86-75.
مصلینژاد، لیلا و سبحانیان، سعید (1387). بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان آموزش مجازی و سنتی رشته کامپیوتر. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 5(2)، 134-127.
نعیمی حسینی، فخرالزمان؛ زارع، حسین؛ هرمزی، محمود؛ شقاقی، فرهاد و کاوه، محمدحسین (1391). یادگیری تلفیقی و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان. نشریه فناوری آموزش، 7(1)، 32-23.
Feixas, M. and Zellweger, F. (2010). Faculty development in context: Changing learning cultures in higher education. Available at:https://books.google.com
Kumpulainen, K. and Renshaw, P. (2007). Cultures of learning. International Journal of Educational Research, 46, 109–115.
Ramburuth, P. and Tani, M. (2009). The impact of culture on learning: exploring student perceptions. Multicultural Education & Technology Journal, 3 (3), 182 – 195.
Tornatzky, L. G. and Waugaman, P. G. (2014). Academic culture and technology transfer: Some change interventions, Available at: http: //dx .doi. org.
Väljataga, T. and Fiedler, S. H. (2014, August). Bringing a new culture of learning into higher education. International Conference on Web-Based Learning, Springer International Publishing. 229-238.
Wursten, H. and Jacobs, C. (2013). The impact of culture on education. The Hofstede Centre, ITIM International, avalable at:
https://geert-hofstede.com.