آراستی، زهرا؛ سعیدبنادکی، سعیده و ایمانیپور، نرگس. (1390). نقش آموزش درس مبانی کارآفرینی در قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت. توسعه کارآفرینی، 4(14)، 107-124.
الوانی، مهدی؛ مقیمی، محمد؛ آذر، عادل و رحمتی، محمدحسین (1390). تحلیل نظام خطمشیگذاری در نظام آموزش کارآفرینی در ایران. توسعه کارآفرینی، 3(9)، 7-35.
بارانی، شهرزاد؛ زرافشانی، کیومرث؛ دلانگیزان، سهراب و حسینی لرگانی، مریم (1389). تأثیر آموزش کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه پیامنور کرمانشاه: رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 57، 85-105.
یدالهی فارسی؛ جهانگیر رضوی، مصطفی و زالی، محمدرضا (1388). (خلاصه مدیریتی: ارزیابی فعالیتهای کارآفرینانه در ایران بر اساس مدل GEM. دفتر دیدهبان کارآفرینی.
خاقانی، طیبه، ملاحسینی، علی و فرقانی، محمد علی (1391). بررسی مدلهای قصد کارافرینانه و خوداشتغالی دانشجویان. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانش بنیان.
سعیدی مهرآباد و مهتدی، محمدمهدی (1387). تأثیر آموزش کارآفرینی بر توسعهی رفتارهای کارآفرینانه (مطالعه موردی: آموزشهای کارآفرینی وزارت کار و امور اجتماعی). توسعه کارآفرینی، 1(2)، 57-74.
شریف، مصطفی؛ جمشیدیان، عبدالرسول؛ رحیمی، حمید و نادری، ناهید (1390). تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران. توسعه کارآفرینی، 4(1)، 87-106.
علیمیری، مصطفی (1387). آموزش کارآفرینی: پیدایش، توسعه، گرایشها، چالشها. توسعه کارآفرینی، 1(1)، 133-169.
فراهانی، ابوافضل؛ گودرزی، محمود و نادری، ندا (1389). نقش آموزشهای رسمی و برنامههای کمک درسی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد در تأمین مهارت کارآفرینی کارآفرینی دانشجویان از نظر دانش آموختگان. مدیریت ورزشی، 2(6)، 101-119
مقیمی، محمد و احمدپورداریانی، محمود (1387). آموزش کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران: نیازها و راهکارها. توسعه کارآفرینی، 1(1)، 207-245.
AbdulKadir, M. B.; Salim, M. and Kamarudin, H. (2012). The relationship between educational support and entrepreneurial intentions in Malaysian higher learning
institution, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 69, 2164 – 2173.
Basu, A. and Virick, M. (2008) Assessing entrepreneurial intentions amongst students: A comparative study, 12th Annual Meeting of the National Collegiate of Inventors and Innovators Alliance, Dallas, USA.
Bolton, D. and Lane, M. (2011). Individual entrepreneurial orientation: development of a measurement instrument. Education and Training, 54, 219-233.
Charney, A.; Libecap, G. and Center, K. (2000). The impact of entrepreneurship education: An evaluation of the Berger entrepreneurship program at the University of Arizona, 1985-1999.
Che Mat, S.; Maat, S. and Mohd, N. (2015). Identifying factors that affecting the entrepreneurial intention among engineering technology students. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 211, 1016 – 1022.
Din, H.; B. Rahim Anuar, A. and Usman, M. (2016). The effectiveness of the entrepreneurship education program in upgrading entrepreneurial skills among public university students. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 224, 117 – 123.
Fatoki, O. (2014). The entrepreneurial intention of undergraduate students in South Africa: The influences of entrepreneurship education and previous work experience. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(7).
Fayolle, A.; Gailly, B. and Lassas-Clerc, N. (2006-A). Assessing the impact of entrepreneurship education programs: A new methodology. Journal of European Industrial Training, 30, 701-720.
Fayolle, A.; Gailly, B. and Lassas-Clerc, N. (2006-B). Effect and counter-effect of entrepreneurship education and social context on student's intentions. Estudios de Economía Aplicada, 24, 509-523.
Harris, M. and Gibson, S. (2008). Examining the entrepreneurial attitudes of US business students. Education and Training, 50, 568-581.
Hadi, Ch.; Suardi Wekke, I. and Cahaya, A. (2015). Entrepreneurship and education: creating business awareness for students in east java Indonesia. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 177, 459 – 463.
Hussain, A. (2015). Impact of entrepreneurial education on entrepreneurial intentions of Pakistani students. Journal of Entrepreneurship and Business Innovation, 2(1).
Ismail, K.; Ahmad Anuar, M.; Wan Omar, W. Z.; Aziz, A. A., Seohod, K. and Akhtar. CH, SH. (2015). Entrepreneurial intention, entrepreneurial orientation of faculty and students towards commercialization. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 349 – 355.
Ismail, M.; Khalid, S. A.; Othman, M.; Jusoff, K.; Abdul Rahman, N.; Mohammed Kassim, k. and Shekh Zain, R. (2009). Entrepreneurial intention among Malaysian undergraduates. International Journal of Business and Management, 4(10): 54-60.
Karaduman, M.; and Sami Mencet, M. (2013). Attitude and approaches of faculty members regarding formal education and distance learning programs. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 106. 523 – 532.
Kolvereid, L. (1996). Prediction of employment status choice intentions.
Entrepreneurship Theory and Practice, 21(1):47-57.
Küttim, M.; Kallaste, M.; Venesaar, U. and Kiis, A. (2014). Entrepreneurship education at university level and students entrepreneurial intentions. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 110.658 – 668.
Liñán, F. and Chen, Y.-W. (2006). Testing the entrepreneurial intention model on a two-country sample. Departament d'Economia de l'Empresa. Universitat Autònoma de Barcelona.
Mamman, A. (2014). Entrepreneurship education and capacity building: an empirical study of final year (HND II) students of polytechnics in Nigeria. International Journal of Advanced Research in Business, 1(2), 2013-14.
Middleton, W. and Karen. L. (2010). Developing entrepreneurial behavior. Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology. Thesis for the degree of doctor of philosophy. Chalmers University of Technology.
Maresch, D.; Harms, R.; Kailer, N. and Wimmer-Wurm, B. (2015). The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intention of students in science and engineering versus business studies university programs.
Technological Forecasting and Social Change, 104, 172–179.
Nyello, R.; Kalufya, N.; Rengua, C.; Nsolezi, M. and Ngirwa, Ch. (2015). Effect of entrepreneurship education on the entrepreneurial behavior: The case of graduates in the higher learning institutions in Tanzania. Asian Journal of Business Management, 7(2): 37-42.
Packham, G.; Jones, P.; Miller, C.; Pickernell, D. and Thomas, B. (2010). Attitudes towards entrepreneurship education: A comparative analysis. Education and Training, 52, 568-586.
Pfeifer, S.; Peterka, S., O. and Jeger, M. (2007). Assessing entrepreneurship education programs in Croatian higher education area: ICSB International Conference-At Crossroads of East and West: New Opportunities for Entrepreneurship and Small Business, Turku, Finland, 13-15.06.2007.Available at:https://www.bib.orb.hr/515656.
Raposo, M. and Paço, A. d. (2011). Entrepreneurship education: relationship between education and entrepreneurial activity. Psicothema, 23(3), 453-457.
Rittippant, N.; Kokchang, W.; Vanichkitpisan, P. and Chompoodang, S. (2011). Measure of entrepreneurial intention of young adults in Thailand. EPPM, Singapore, 20-21. Proceedings of the International Conference on Engineering, Project, and Production management (EPPM 2011), 20-21 September 2011, Singapore, 215-226.
Schwab, K. (2013). The global competitiveness report, 2013–2014.
Sluis, J. V.; Praag, M. V. and Vijverberg, W. (2008). Education and entrepreneurship selection and performance: A review of the empirical literature. Journal of Economic Surveys, 22, 795–841.
Stamboulis, Y. and Barlas, A. (2014). Entrepreneurship education impact on student attitudes. The International Journal of Management Education, 12(3), 365-373.
Taatila, V. and Down, S. (2012). Measuring entrepreneurial orientation of university students. Education and Training, 54, 744-760.
Tudor, S. L. (2013). Formal - non-formal – informal in education. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 76, 821 – 826.
Yamat, H. (2010). Managing linguistic diversity through informal and non formal education. Procedia Social and Behavioral Sciences, 7, 707–713.