نوع مقاله : مقاله علمی - پژوهشی
نویسندگان
1 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی
2 دانشکده مهندسی شیراز
چکیده
در مهندسی هنر و خلاقیت در بستر پدیده های علمی بارزترین شاخصه شمرده می شود. اگر زیر ساختار علمی بدون تکیه بر فلسفه باشد، آموزش و توسعه علمی در مهندسی از دو محور معرفت و استحکام برخوردار نخواهد بود. این نوشته اشاره ای است بر اهمیت تعریف فلسفه آموزش مهندسی تا آغازی برای برقراری دیالوگی در میان اهل نظر در حوزه فلسفه و مهندسی در آینده باشد.
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
About The Relation of Philosophy with Engineering Education
نویسندگان [English]
- Z. Tabeei 1
- M. Yaghobi 2
چکیده [English]
Not available