نوع مقاله : مقاله علمی - پژوهشی
نویسندگان
1 دانشگاه علم و صنعت
2 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
چکیده
آموزش طراحی سازه ها بر اساس دو دیدگاه"طراحی مفهومی" و "طراحی مفهومی" و " طراحی جزئیات" مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله به تصویر کشیدن نظرهای استادان درباره آموزش مهندسی سازه است که در دو بعد مفهومی و جزئیات مورد توجه قرار گرفته است.
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
Structural Design Education for the 21st Century
نویسندگان [English]
- A. Kaveh 1
- Sh. Mokhtareh 2
چکیده [English]
Not available