درباره ارتباط فلسفه با آموزش مهندسی

نوع مقاله: مقاله علمی - پژوهشی

نویسندگان

1 دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

2 دانشکده مهندسی شیراز

چکیده

در مهندسی هنر و خلاقیت در بستر پدیده های علمی بارزترین شاخصه شمرده می شود. اگر زیر ساختار علمی بدون تکیه بر فلسفه باشد، آموزش و توسعه علمی در مهندسی از دو محور معرفت و استحکام برخوردار نخواهد بود. این نوشته اشاره ای است بر اهمیت تعریف فلسفه آموزش مهندسی تا آغازی برای برقراری دیالوگی در میان اهل نظر در حوزه فلسفه و مهندسی در آینده باشد.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

About The Relation of Philosophy with Engineering Education

نویسندگان [English]

  • Z. Tabeei 1
  • M. Yaghobi 2
چکیده [English]

Not available