• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • کنفرانس های مرتبط
  • دیدگاه ها
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه آموزش مهندسی ایران
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 20 (1397)
دوره دوره 19 (1396)
دوره دوره 18 (1395)
دوره دوره 17 (1394)
دوره دوره 16 (1393)
دوره دوره 15 (1392)
دوره دوره 14 (1391)
دوره دوره 13 (1390)
دوره دوره 12 (1389)
دوره دوره 11 (1388)
دوره دوره 10 (1387)
دوره دوره 9 (1386)
دوره دوره 8 (1385)
دوره دوره 7 (1384)
دوره دوره 6 (1383)
دوره دوره 5 (1382)
دوره دوره 4 (1381)
شماره شماره 16
شماره شماره 15
شماره شماره 14
شماره شماره 13
دوره دوره 3 (1380)
دوره دوره 2 (1379)
دوره دوره 1 (1378)
تقی زاده, محمد, امین زاده, بهناز. (1381). تأثیر تنگناهای پژوهشی بر آموزش معماری و شهرسازی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 4(14), 47-75. doi: 10.22047/ijee.2002.2071
محمد تقی زاده; بهناز امین زاده. "تأثیر تنگناهای پژوهشی بر آموزش معماری و شهرسازی". فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 4, 14, 1381, 47-75. doi: 10.22047/ijee.2002.2071
تقی زاده, محمد, امین زاده, بهناز. (1381). 'تأثیر تنگناهای پژوهشی بر آموزش معماری و شهرسازی', فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 4(14), pp. 47-75. doi: 10.22047/ijee.2002.2071
تقی زاده, محمد, امین زاده, بهناز. تأثیر تنگناهای پژوهشی بر آموزش معماری و شهرسازی. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 1381; 4(14): 47-75. doi: 10.22047/ijee.2002.2071

تأثیر تنگناهای پژوهشی بر آموزش معماری و شهرسازی

مقاله 6، دوره 4، شماره 14، تابستان 1381، صفحه 47-75  XML اصل مقاله (600.76 K)
نوع مقاله: مقاله علمی - پژوهشی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22047/ijee.2002.2071
نویسندگان
محمد تقی زاده1؛ بهناز امین زاده2
1واحد تحقیقات مهندسین معمار و شهرساز پارت
2دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران
چکیده
از آنجایی که تحقیق و پژوهش یکی از مباحث عمده و غالباً مورد نیاز برای هر مرتبه ای از آموزش و از جمله آموزش مهندسی معماری و شهرسازی است، وجیزه حاضر سعی بر آن خواهد داشت تا ویژگی های تحقیق در زمینه معماری و شهرسازی در کشور و به ویژه تأثیر ان در ارتقای کیفیت آموزش این رشته ها را مورد شناسایی قرار دهد. در این مقاله پس از ذکر مقدمه ای که به اهمیت امر پژوهش، انواع پژوهش، عوامل اصلی در زمینه پژوهش، وضعیت پژوهش در زمینه معماری و شهرسازی و اسناد و مدارک و انتشارات نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و در نهایت، توصیه هایی به منظور ترویج امر پژوهش در مراکز آموزشی ارائه می شود.
کلیدواژه‌ها
آموزش؛ پژوهش؛ معماری؛ شهرسازی
عنوان مقاله [English]
Effect of Research Straits on The Education of Architectural and Utban Planning
نویسندگان [English]
M. Taghizadeh1؛ B. Aminzadeh2
چکیده [English]
Not available
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 1,884
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 873
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.