• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

فصلنامه آموزش مهندسی ایران

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

آمار ماهانه بازدید

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 24 (1401)
دوره 23 (1400)
دوره 22 (1399)
دوره 21 (1398)
دوره 20 (1397)
دوره 19 (1396)
دوره 18 (1395)
دوره 17 (1394)
دوره 16 (1393)
دوره 15 (1392)
دوره 14 (1391)
دوره 13 (1390)
دوره 12 (1389)
دوره 11 (1388)
دوره 10 (1387)
دوره 9 (1386)
دوره 8 (1385)
دوره 7 (1384)
دوره 6 (1383)
دوره 5 (1382)
دوره 4 (1381)
دوره 3 (1380)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
کلیدواژه‌ها = یادگیری
تعداد مقالات: 12

تأثیر روش‌های ارزشیابی برخط هم‌زمان و ناهم‌زمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان

دنیا درویشی قزانچی؛ ایرج نیک پی؛ احسان گرایی

دوره 24، شماره 93، خرداد 1401، صفحه 133-152

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 424.1 K
مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروه‌های فنی-‌ مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالش‌های یادگیری از‌ طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)

سحر نوروزی؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی

دوره 23، شماره 90، شهریور 1400، صفحه 114-97

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 173.44 K
تأثیر کلاس درس معکوس بر میزان یادگیری و رضایت از شیوه‌ تدریس در دانشجویان رشته‌ مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز

محمدرضا احدیت

دوره 20، شماره 80، اسفند 1397، صفحه 51-69

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 299.48 K
تأثیر موقعیت‌های چندفرهنگی در فرایند یاددهی ـ یادگیری؛ واکاوی تجربیات عوامل انسانی دانشکده نفت اهواز

نسرین عیدی؛ محمد نوریان

دوره 20، شماره 80، اسفند 1397، صفحه 97-114

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 388.52 K
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی)

امید مهدیه

دوره 20، شماره 79، آذر 1397، صفحه 98-118

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 9.31 MB
ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها)

زهرا معارفوند؛ غلامرضا شمس مورکانی؛ زهرا صباغیان

دوره 19، شماره 74، شهریور 1396، صفحه 97-127

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 409.5 K
بررسی سبکها و شیوه‌های یادگیری دانشجویان دانشکدۀ مهندسی دانشگاه کاشان

محمد امینی؛ حمید رحیمی

دوره 18، شماره 69، خرداد 1395، صفحه 39-53

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 272.24 K
بررسی نقش محتوای پرسشنامه¬های ارزیابی بر جهتگیری دانشجویان در خصوص آموزش مهندسی

علی عباسیان؛ بیتا کاظمی نژاد

دوره 15، شماره 57، خرداد 1392، صفحه 91-112

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 253.17 K
مدل سنجش اثربخشی یادگیری فردی در نظامهای آموزش مجازی با توجه به اثر تعاملی

محمد علی شفیعا؛ آرنوش شاکری

دوره 12، شماره 47، آذر 1389، صفحه 103-122

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 373.28 K
روش های نو آورانه در تدریس ترمودینامیک

گلناز زارعی(مترجم)Y.A.Cengel

دوره 6، شماره 22، شهریور 1383، صفحه 75-98

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 487.08 K
ساختار پایه ای برای دانشگاه مجازی

کامران زمانی فر؛ سعید نوروزیان؛ علی شریفی سده

دوره 3، شماره 12، اسفند 1380، صفحه 1-25

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 6.87 MB
تأثیر Mathematica بر تدریس و یادگیری ریاضیات مهندسی

محرم حبیب نژاد کورایم

دوره 2، شماره 6، شهریور 1379، صفحه 73-86

  • چکیده مقاله
  • اصل مقاله 248.22 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • انتشار خبرنامه شماره 67 انجمن آموزش مهندسی ایران 1401-05-18
  • مجمع عمومی عادی انجمن آموزش مهندسی ایران (نوبت دوم) 1401-04-22
  • "چرا فاجعه متروپل ایران را سوگوار کرد"؛ یادداشت دکتر ... 1401-04-15
  • سمینار تخصصی نظام مسئولیت در ساخت و ساز شهری برگزار شد 1401-04-14
  • معاون وزیر علوم: تعداد داوطلبان علوم ریاضی و فنی به کمتر ... 1401-04-11

Web Analytics Made Easy - StatCounter :آمار بازدید از فروردین ماه 1399

 

آمار ماهانه

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب